De Maan

Steeds weer terugkerende dromen, kan ook in vershillende vormen zijn. Pad dromem en verwerkingsdromen
Plaats reactie
hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

De Maan

Bericht door hannie » 13-08-2010 11:57

De afgelopen weken nu al een paar keer iets gedroomd over de maan.
Het lastige is dat ik het 'verhaal' er om heen maar niet vast kon houden.
Nu was het ook een erg drukke tijd en vooral de laatste week bovenal leuk.
In de eerste droom zei ik tegen een paar 'onzichtbare' anderen, goh het lijkt wel of er twee ZONNEN zijn! Was ook mooi natuurlijk dat zo opeens te zien he.
Maar iemand antwoorde er op met: Maar ik heb een paar MANEN, je kan er wel wat van kopen hoor!....... :o ? Nu weet ik wel waar de maan mee te maken heeft, oa gevoelens, je naar 'binnen richten' de moeder enz. Maar dit mij aanbieden om het te kopen 'kopen' bijv. kom ik niet uit.
Iemand enig idee?
Zoiets was het dus ook ongeveer in de andere twee dromen, alleen niet met kopen er bij, heb daar verder niets van vast kunnen houden, wat heel jammer is natuurlijk.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-08-2010 16:38

Hannie ik blijf het lezen maar snap het nog eigenlijk niet.
Je hebt het over de maan, maar ik citeer je "het lijkt wel of er twee ZONNEN zijn! Was ook mooi natuurlijk dat zo opeens te zien he."
Zag je nu 2 manen die op zonnen leken, of zag je een maan en een zon, of zag je 2 bollen die op zonnen leken en je kon niet zien wat het was?


Je vraagt over het kopen, daar kan ik misschien wel wat mee als ik het antwoord op de bovenstaande vraag heb.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 14-08-2010 17:02

Toen ik keek leek het net of ik echt twee zonnen zag.

Maar daarop reageerde iemand dus met: ik heb een paar manen, daar mocht ik er wel wat van kopen.
(ik dacht voor mijn gevoel, dat de onzichtbare figuren met z'n drieén waren)
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “Reciderende dromen”