in de steek gelaten door partner

Steeds weer terugkerende dromen, kan ook in vershillende vormen zijn. Pad dromem en verwerkingsdromen
Plaats reactie
Shayla
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 24-02-2011 11:59

in de steek gelaten door partner

Bericht door Shayla » 24-02-2011 12:07

Ik droom steeds dat mijn man (in mijn droom nog niet) een affaire heeft met een meisje op zijn werk. Zij doet hetzelfde werk als mijn man automonteur en bestaat in werkelijkheid niet? Hij vertelt mij dat hij op het toilet sex met haar heeft en dat zij lang zo mooi niet is als ik maar dat zij iets heeft. Deze droom heb ik zeker al 20 x gehad. Vanacht droomde ik dat hij uiteindelijk voor haar koos omdat hij haar niet kon weerstaan. Ik heb daar vroeger ook gewerkt (werkelijkheid) maar zelfs mijn oude collega's weten dus van deze situatie maar vertellen mij niets maar lachen erom.(droom).
Ik voel me super in de steek gelaten, snap niet hoe mijn man zo heeft kunnen liegen terwijl hij altijd zegt dat hij me nooit in de steek zal laten (werkelijkheid dat laatste). Het gevoel van deze droom houdt me zodanig bezig dat ik steeds meer afstand neem van mijn man in het dagelijkse leven (werkelijkheid).

Plaats reactie

Terug naar “Reciderende dromen”