Roze parelmoerschuim

Steeds weer terugkerende dromen, kan ook in vershillende vormen zijn. Pad dromem en verwerkingsdromen
Plaats reactie
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Roze parelmoerschuim

Bericht door wiba » 20-06-2011 20:19

Waarom droom ik steeds over een bad dat op pootjes staat met roze parelmoerschuim erin?
Ik zie het bijna alle nachten voorbij komen, ik kijk er naar maar doe er niks mee. Ik voel wel de warme omgeving waar het in staat.
Dat bad kan ik wel begrijpen, dat op reinigen, verzorgend, opruimen slaat, maar dat schuim in deze kleur?
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 21-06-2011 14:18

Je kan je zelf in de kleur roze verdiepen....wat brengt het jou.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 21-06-2011 14:41

FF googlen op de kleurtjes:

Rose
Kinderen, bescheidenheid, dierlijk, bezitterig, onveiligheid, tederheid, liefde, sensibiliteit, fijngevoeligheid, ethiek, offervaardigheid, emotionaliteit, vrouwelijkheid, sentimenteel, verliefdheid, vurige verlangens, toegewijde geestelijke liefde.

De associatie met roze is positief, liefelijk en kinderlijk en romantisch natuurlijk. Roze is er in veel schakeringen, van teer roze tot neonroze ofwel shocking pink.
Roze en vrouwen horen bij elkaar, mannen houden zich hier verre van. Roze werkt kalmerend op de menselijkegeest. Wie dol is op deze kleur heeft een zachtaardig karakter en is best geïnteresseerd in anderen, maar toch vooral in zichzelf. Een sterke aversie tegen geweld is ook een karaktertrek, die kan zover gaan dat een roze type volkomen van streek raakt van harde nieuwsfeiten. Hierdoor heeft zij de neiging om zich af te sluiten van de realiteit. Ook is een "roze" mens vaak creatief, warm en romantisch.
Houdt u niet van roze?
Dan bent u zakelijk, ambitieus, heeft u grote realiteitszin en weinig geduld met creatieve (over)gevoelige mensen.
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 21-06-2011 20:50

Mmmm oke daar is dus veel over te zeggen.
Thanx voor het zoeken en melden Cailen.
Karin je kijk wat het voor mij betekend, dat is nogal wisselend. Soms stoort de kleur me, te zoetsappig en soms zoals nu met een parelmoerglans fascineert het me.
Ik de beschrijving en combinatie met het fenomeen bad, kan ik er wel iets mee.

Kan ik weer verder met dromen, pffff wordt er wel heel moe van maar ja zal wel nodig zijn in deze periode. Ik laat het dan ook maar gebeuren en ik schrijf ze op, maar dat betekend wel dat ik soms een paar keer het licht aan moet doen en even heel wakker moet worden want anders krijg ik het niet in goede bewoording op papier. Moet er overdag ook nog wat van snappen toch? hihi
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Reciderende dromen”