heel erg vaak deze droom!

Steeds weer terugkerende dromen, kan ook in vershillende vormen zijn. Pad dromem en verwerkingsdromen
Plaats reactie
Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

heel erg vaak deze droom!

Bericht door Annoeska30592 » 26-01-2012 21:27

hoii allemaal!
ik kan er niks mee, snap er niks van :P maar deze droom blijft telkens op precies dezelfde manier terugkomen!

ik droom dan dat ik in een kerk zit, en daar kijk ik naar een voorstelling.
ik zit naast me vader en me moeder zit een heeeeeeeeel eind verderop.

ook is een van mijn docenten er en die zit vlak voor me.
Ze gaat eerder weg dan dat de voorstelling is afgelopen, maar omdat ik haar nog wat moet vragen loop ik ook de kerk uit. Je moet een trap omhoog op en dan kom je bij de deur waar je de kerk uit gaat in mijn droom.

er zitten 2 deuren. zij ging door de ene deur, maar ik dacht haar in te halen als ik door de andere deur ging.

Ik ging dus door de andere deur en de doe de deur achter me dicht. Als ik op kijk zie ik dat alles achter deze deur zwart wit is en heel oud allemaal. Ik loop een stukje verder en wil het rondje om de kerk lopen. De kerk is hetzelfde als dat het was in niet zwart wit. Het leek wel alsof ik een heel groot stuk terug in de tijd was, waar ook nog een soort hele grote tuin met allemaal paden om de kerk heen lagen.

Ik loop, maar kan de weg terug naar die deur niet meer vinden. Ik kom ineens iemand tegen. het is een vrouw in ouderwetse kleding en ook in zwart wit zie ik die vrouw.

Ze vraagt of ze me kan helpen en dat zij alles hier heel erg goed kent.
ik zeg dat ik de weg kwijt bent en ze zegt dat ik haar maar moet volgen en dat ze me terug brengt.

Hoe dichter ik bij de plek kom waar ik heen moet, hoe minder ik ga herkennen van de plek waar ik ben.
Ineens zie ik de deur waar ik door gekomen was.

Ik bedank de vrouw en ga weer terug naar binnen de kerk in. De voorstelling is net afgelopen en alles is gewoon weer in kleur in de kerk.

Ik loop met mijn vader de kerk weer uit, door de deur waar ik net ook door was gegaan, toen alles ineens zwart wit werd, maar dit keer bleef alles gewoon in kleur en was er ook gewoon nog maar 1 weg om de kerk en geen grote tuinen.

We lopen een klein stukje om de kerk en dan kom ik de vrouw weer tegen uit het zwart wit gedeelte. Dit keer heeft ze gewoon kleding van deze tijd aan.

Ik loop langs, kijk haar aan en ze kijkt terug.
Ze vraagt me of ik nu wel de weg kan vinden. Ik zeg dat ik het nu wel weet.

dan word ik altijd wakker.
maar het is gek.. dacht zelf eerst dat ik misschien nu wist welk pad ik in me leven op moest gaan ofzo... maar ik snap het zwart wit niet... en ik ben er ook helemaal nog niet uit welk pad ik in moet slaan.

iemand een idee?
frozen eyes can't cry

Lightcatcher
Lid
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 25-01-2012 20:57

Bericht door Lightcatcher » 27-01-2012 12:40

Het voelt als dat jij je probeert los te maken van je ouders.
Dat wat je altijd geleerd hebt.
Mogelijk je opvoeding of de waarden waar je ouders voor stonden.

Maar diep van binnen weet je welke weg je moet volgen, maar bent er nog niet helemaal zeker van.
Terug in de tijd, alsof je terug in de tijd reist, toen je nog wel wist welk pad je moest bewandelen.
Mogelijk een referentie naar een ander leven waarin je wist welk doel je had.
Dingen in zwartwit zien, kan staan voor de dualiteit.
We gaan het tijdperk van licht in en dat is jouw nieuwe pad.
Vandaar de kleuren nadien.

Het lijkt en voelt alsof je meer je eigen stem, je eigen hart moet volgen.
Je loskoppelen van wat men verwacht van jou.
Je moet je eigen leven leiden en jouw deuren kiezen.
Wees niet onzeker, maar kijk in je eigen hart.
Wat voel je, wat wil je en hoe kun je dit bereiken.

Ik hoop dat je er iets mee kunt.
Groetjes Lightcatcher

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 27-01-2012 20:30

dankjewel!

ik woon nog bij mn ouders en wil er wel graag het huis uit,, me ouders zijn gescheiden dus ik woon nu ook in 2 huizen, maarem.,,, ik wil graag uit huis dus dat loskomen van je ouders,, zou kunnen.

THANKS!
xx
frozen eyes can't cry

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 28-01-2012 20:57

thanks wilmiej!
xx
frozen eyes can't cry

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 28-01-2012 23:05

Heb ie dr wat aan?
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 29-01-2012 10:52

wiba schreef:Heb ie dr wat aan?
jaaa denk het wel :)
frozen eyes can't cry

Plaats reactie

Terug naar “Reciderende dromen”