DORN-THERAPIE EN BREUSS-MASSAGE

De EVT, pitjit, shirodhara, metamorfose massage, reflexologie, dorn-therapie breussmassage, klankschalen massage, chinese guasha therapie, orthomeleculaire therapie.
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 04-03-2010 21:01

Heb me opgegeven voor de eerste 2 lessen, na een vervolgles krijg ik dan een certificaat en wordt dan als Dorn / Breuss therapeut ingeschreven.
Heb er heel veel zin in. Het lijkt me dat ik er zo veel mensen mee kan helpen. Heb zelf ook vaak rugpijn en ook in mijn bil. Nog net geen ischias maar wel die spieren al overbelast.
Gelukkig helpt het me regelmatig laten masseren en yoga me heel goed om erger te voorkomen.
Heb er zo zin in om in Mei dit te gaan leren.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 05-03-2010 14:05

Lijkt me ook mooi Wilma, Ik ken deze therapie niet.Maar een prachtige aanvulling op wat je al doet
liefs Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 05-03-2010 14:42

Jee mooi Wilma dat je deze cursus gaat doen! Volgens mij is jou dat ook echt op het lijf geschreven he? :D
Past heel mooi in jouw eigen praktijk verder straks lijkt mij, kan me goed indenken dat je hier heel veel zin in hebt!
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 05-03-2010 16:07

Ja klopt ik heb het al heel lang in mijn hoofd om het te willen gaan leren. Is zo een mooie zachte manier om vooral de wervelkolom weer op zijn plek te krijgen en zo veel kalchten op te lossen, samen met de cliënt.
Zal wel vertellen hoe ik het allemaal beleef. Moet nog even geduld hebben, wat ik niet zo makkelijk kan opbrengen, want als ik enthousiast ben wil ik er graag heel graag NU aan beginnen.
Haha maar ja kan niet ik houd het wel vol hoor. :wink:

Tot horens Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 05-03-2010 23:06

wiba schreef:kalchten
Haha jij begint ook letters andersom te schrijven. Dit betekent dat je je aan het ontwikkelen bent. Ik heb dit ook namelijk.

Maar leuk dat je dit gaat doen. Snap dat je haast niet kunt wachten. Dat heb ik dan ook hoor. Naja de tijd vliegt snel dus voor je het weet is de cursus alweer voorbij dus geniet er van.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 05-03-2010 23:12

Is dat zo dat het met ontwikkeling te maken heeft, nou heb het vaak de laatste tijd, weet ik tenminste waar het mee te maken heeft.

Ja klopt de tijd vliegt maar wil zo graag nog heel veel meer, doe het wel 1 voor 1 hoor.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 05-03-2010 23:17

Ja is echt zo. Ik heb het ook heel erg. Dit komt omdat je rechterhersenhelft meer geactiveerd wordt die staat voor spiritualiteit en creativiteit. De linkerhersenhelft wordt dan wat minder actief waardoor je niet de woorden logisch kunt neerzetten. Wel irritant want lijkt wel of ik sneller iets neer wil zetten dan dat ik aankan hihi.

Ja begrijp dat je zoveel wilt doen maar haastige spoed is zelden goed. Stapje voor stapje werkt altijd beter en dan kun je je er ook goed in verdiepen en eigen maken. Maar dat doe je al. :)

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 06-03-2010 00:08

Ohhhh, ik had daar ook last van. Ook in spraak. Als dat volgende week zondag in de uitzending maar goed gaat. Anders geeft het voor mij zo een rot gevoel dat die hersenhelften aan het knotsen zijn.


gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 06-03-2010 00:28

Verspeking

Knollen

Knotsen Tegne

Dick van dijck
oordeel over gedrag niet over de persoon

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 06-03-2010 00:49

Hoorde vanochtend dat as zondag of volgende week weer 'n astro tv
uizending verzorgd door jou, kan je na gaan hoe goed jij/jullie over komen.

leuk om tehoren

Etkrets rooh

LUKT WEL !!!!!

Liefs Gerrit
oordeel over gedrag niet over de persoon

Plaats reactie

Terug naar “"Massages en andere behandelmethoden" ”