Bizarre beautyrituelen

De EVT, pitjit, shirodhara, metamorfose massage, reflexologie, dorn-therapie breussmassage, klankschalen massage, chinese guasha therapie, orthomeleculaire therapie.
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bizarre beautyrituelen

Bericht door wiba » 11-11-2009 18:12

Bizarre beautyrituelen
Van vogelpoepmasker tot knabbelvisjes

In beautyland geldt: hoe mooier hoe heter, hoe extremer hoe beter. Het kan niet gek genoeg! Een reis langs de wereld van de meest bijzondere en bizarre beautybehandelingen.

Bizarre beautyrituelen
Engeland: haarmasker met stierensperma
Gespot in de Londense salons: de enorme bom proteïnen in dit vruchtbare goedje moet gekleurd en pluizig haar weer tot leven brengen.


Duitsland: bierbadje
Een handjevol exclusieve spa's van onze oosterburen werkt met bierbaden: de bubbels, de warmte en het gist, mout en hop reinigen en voeden je huid.


Israël: slangenmassage
Ja, als er een paar slangen op je rug worden gelegd, komen je spieren wel los. Volgens de deskundigen zorgen de (niet-giftige) slangen voor een kalmerende sensatie.


Japan: vogelpoepmasker
De nachtegaaluitwerpselen die geisha's al eeuwenlang op hun gezicht smeren werken perfect als exfoliant. Dode huidcellen en bacteriën worden verwijderd en je huid blijft zijdezacht achter.


Rusland: bezemslagen
In Russische spa's hebben ze zo hun eigen methode om de huid te exfoliëren: met een bezem van eikenbladeren, gedrenkt in olijfolie, krijg je een flinke afranseling in een met stoom gevulde ruimte. Met als spetterende afsluiting een emmer ijskoud water over je heen.


Oostenrijk: bloedzuigerdetox
Hoezo zijn bloedzuigers middeleeuws? Hoezo gezondheidsrisico's en gevaren? Bloedzuigers zuiveren je lichaam. In Oostenrijkse spa's is de bloedzuigertherapie helemaal hot!


Nederland: vismanicure en -pedicure
Ook ons eigen land kan natuurlijk niet achterblijven als het om enigszins aparte beautyrituelen gaat. In De Zwaluwhoeve in Harderwijk kun je je handen en voeten laten behandelen door Garra Rufa knabbelvisjes.

Bij gebrek aan voedselbronnen eten de visjes met liefde jouw dode huidcellen op. Psoriasisplekken, schilfers en eczeem worden vakkundig opgepeuzeld door Dr. Fish.

Iets voor jou ?????????????????????
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

daisy456
Lid
Lid
Berichten: 266
Lid geworden op: 01-02-2009 14:08

Bericht door daisy456 » 11-11-2009 23:16

gadver de gadver wilma.
zie me al gaan zeg.
nou ik sla dit keer over als je het niet erg vind hahhahaha..
liefs daisy :shock:

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 12-11-2009 08:50

Kom op Daisy ff kiezen op elkaar !
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 12-11-2009 10:26

:lol: :lol: :lol: Geweldig dit! Mocht het ooit zo slecht gaan met de economie en we niet meer onze 'luxe' producten kunnen krijgen, is moeder natuur zo wél de oplossing! (ik hoef even niet :) )
Je moet er natuurlijk wel wat over over hebben he, om dit zo te ondergaan! :shock:
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 12-11-2009 10:36

Ja daar heb ik het ook mee eens Hannie, de natuur bied ons nog zo veel.
En ja ik ben op zoek om uniek te zijn in mijn praktijkje, dus is dit het waard om het in mijn achterhoofd te houden toch?

Beautygroet Wilma :wink:
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

daisy456
Lid
Lid
Berichten: 266
Lid geworden op: 01-02-2009 14:08

Bericht door daisy456 » 12-11-2009 12:03

ja wilma, :?
nou als ik het zo lees allemaal, zegt me gevoel toch, gadver hoor.
dek ook niet dat jij dat zou doen hahahah of wel soms!!!! :wink:
maar goed er zijn mensen die deze producten gebruiken daarvoor hahha
:? kusssssssssss

veldmuisje
Lid
Lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 04-04-2008 20:49

Bericht door veldmuisje » 12-11-2009 13:58

he he he he,

Een bak met piranha's

:wink:

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 12-11-2009 15:51

Haha dank voor het plaatsen Wilma. Heb je vast wel wat aan hihi. Toch is het niet helemaal vreemd wat ik hier lees want make-up en met name lippenstift wordt ook van kippenstront gemaakt. Eet smakelijk :lol:.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 12-11-2009 16:35

Ja Louisa dat heb ik ook wel eens gehoord.
Nou ik ga wel eens naar de Zwaluwhoeve en overweeg om eens die
Dr Fish aan mijn handen en voeten te laten sabbelen.
Lijkt me heerlijk dat gekriebel, vooral aan mijn voeten.............haha en nu zie ik al een paar mensen griezelen bij de gedachten dat er aan je voeten gezeten (gesabbeld) wordt.
Ja luitjes overal heb je mensen voor en ik ben niet zo snel vies van iets.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 12-11-2009 17:10

Hihi Wilma dat lijkt me ook best wel lekker hoor. Ben dus niet de enige. En daarna heb je een heerlijk fris huidje :D.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “"Massages en andere behandelmethoden" ”