Thaise aroma massage

De EVT, pitjit, shirodhara, metamorfose massage, reflexologie, dorn-therapie breussmassage, klankschalen massage, chinese guasha therapie, orthomeleculaire therapie.
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Thaise aroma massage

Bericht door wiba » 15-09-2010 19:59

Ja weer een bijzondere ervaring gehad op massage gebied.
Wist dat er een salon was in een plaatsje dichtbij Winterberg, had er ooit eens een voetreflexmassage gehad.
Deze keer koos ik voor een aroma massage, dus door een thaise dame uitgevoerde lichaamsmassage met olie maar ook met rekken en strekken en drukpunten, kloppen enz.
Op eens zei ze in het gebroken duits tegen me : "lekker of pijn?" Ik voelde een enorme druk op mijn onderrug en kon het niet thuis brengen waar het geluid van haar stem vandaan kwam. Ik zei dat er niet meer druk op moest komen want dat het dan pijn zou gaan doen. Toen zei ze Oh dan zal ik van u afstappen...........
Ze stond dus met haar kleine voetjes op mijn onderrug te drukken met haar hele gewicht, hihi pffffff wat was ik blij dat er geen duitse jodeldame op mijn rug was gaan staan zeg........
Tevens was ze op mijn benen gaan zitten, handdoek ertussen en met haar handen soort van handstand, tenminste zo voelde het gaan lopen op mijn benen,rug en zo naar boven op mijn schouders.
Deze wandeling heeft ze wel een paar keer gelopen. Tjonge wat een gedoe, maar het voelt zooooooooo prettig na die tijd, want er kraakt nog al wat zo onderweg als je het lijf zo overloopt.
De olie zat vol met een soort mint, want het verkoelde en werd warm door haar handen en masseren. Bijzondere ervaringen weer.
Meestal lukt het me wel mijn hoofd erbij leeg te krijgen, maar dat is me nu niet gelukt, ik was veel te oplettend.

Heb nu ook een thaise in de koffer meegenomen, staat naast de balinese en chinese koffer.....
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 15-09-2010 21:06

Hihi dat was me dus wel een ervaring Wilma. Kan me voorstellen dat als er iemand over je wandelt, je je hoofd niet leeg kan maken. Lijkt me ook best een beetje eng zelfs maar ik weet dat die vrouwen wat lichter in gewicht zijn. Gelukkig maar.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 15-09-2010 21:51

grin...volgens mij zouden mijn wervels ineens voorbij mijn borstbeen komen met zo'n thais moppie op m'n rug hihi
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 15-09-2010 22:00

Zoiets ?
Afbeelding
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 15-09-2010 22:04

bah bah bah! :shock: Gaat dat ook zo bij voeten....? :roll: :lol: :lol:
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 15-09-2010 22:05

wiba schreef:Zoiets ?
Afbeelding
Ja zo ongeveer hihi
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 16-09-2010 19:24

waha dus deze dame is letterlijk over jou heen gelopen Wilma...een voordeel ze zijn klein en fijn.heb je er nu uiteindelijk baad bij,ondanks dat jij je hoofdt niet leeg kon maken?
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 16-09-2010 19:33

Ja ik heb er wel baat bij gehad, het is zo goed voor mijn lichaam. Is nu de 2de keer dat mijn lichaam passief wordt doorbewogen, dat is echt een openbaring voor mij. Doet niet zoveel met mijn geest, maar dubbel met mijn lichaam. Het kraakt soms en soms denk ik als je nog even vast houd dan vraag ik los te laten, maar dan is het al gestopt, net op tijd allemaal en net goed te doen, kwa gevoeligheid van de stijve spieren.
Alles komt weer op zijn plek heb ik het idee en mijn pijn in de heupen, SI gewricht zijn weer gecorrigeerd waardoor ik nu al een paar dagen geen pijn meer heb. De vorige keer heeft het 2 weken geduurd voor het terug kwam, dat ken ik helemaal niet.
Nou dan denk ik............ik laat graag letterlijk over me heen lopen hihi :P
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 16-09-2010 19:54

fijn dat je er baad bij had,en manuelen therapie dan helpt dan dan niet bij jou?Trekt en kraakt ook...het enige verschil loopt niet letterlijk over je heen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 16-09-2010 20:23

Misschien wel nooit geprobeerd eigenlijk,klachten zijn niet erg genoeg voor therapie denk ik.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “"Massages en andere behandelmethoden" ”