Hamam

De EVT, pitjit, shirodhara, metamorfose massage, reflexologie, dorn-therapie breussmassage, klankschalen massage, chinese guasha therapie, orthomeleculaire therapie.
Plaats reactie
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Hamam

Bericht door wiba » 08-10-2010 08:06

Wat is hamam en vertel hier je ervaringen.


Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 08-10-2010 13:03

Mijn wederhelft ging in het midden des lands altijd naar de Hamam. Maar daar ging het niet zo aan toe....meestal ging ze met een vriendin en dan deden ze elkaar schrubben enzo....
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 08-10-2010 18:58

Ja dat klopt dan ging ze naar een hamam die voor iedereen toegankelijk is. De turkse dames komen daar zelf ook.
Dit filmpje is in een sauna dus wordt het veel gebruikt van gemaakt door niet turkse dames en heren. Dit is een behandeling geworden die in het sauna gebeuren is opgenomen, net al heel veel andere wellness dingen die aangeboden worden.

Moet zeggen dat ik het heelijk vind en dat gekriebel van het schuim en het inmasseren daarvan het fijnst. Voel me altijd heel erg schoon daarna en daarna nog een turkse thee met turks fruit ........ mmmmmm
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Yvo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 359
Lid geworden op: 13-02-2008 18:26

Bericht door Yvo » 17-10-2010 21:06

geweldig mooi verslag. Ikzelf ben er een keer geweest in Turkije en het rare ervan was dat het de laatste dag was en dat de Turken me toen vertelde dat het beter is om dit de eerste dag van je vacantie te doen ook i.v.m. het makkelijker bruin worden. Sita kreeg een behandeling (demonstratie) van de meester himself van dik een half uur,, ze lag er helemaal stomverbaasf bij :o en daarna heeft ze nog een hele uitgebreide massage gekregen,, maar ze was wel behoorlijk opgeknapt.. enne verbaasd :wink:

Plaats reactie

Terug naar “"Massages en andere behandelmethoden" ”