Telepathie is makkelijker dan u denkt vertelt Dr Michio Kaku

Plaats reactie
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Telepathie is makkelijker dan u denkt vertelt Dr Michio Kaku

Bericht door karin » 20-06-2011 17:17


Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Maíre
Lid
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 08-08-2011 20:35

Bericht door Maíre » 09-08-2011 08:54

De ouders van een vriendin van mij hebben tijdens WOII, apart van elkaar, in de Jappenkampen gezeten.

Middels telepathie konden ze met elkaar in contact blijven staan en wat
later hebben zij elkaar ook regelmatig ontmoet tijdens trance reizen.
Zij hebben WOII overleefd.

Ik vind het zo mooi en zo apart dat dit mogelijk is.
There always will be....a new day....

Yvo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 359
Lid geworden op: 13-02-2008 18:26

Bericht door Yvo » 29-08-2011 14:10

Interresant stukje,, vraag me wel af in hoeverre de mens dit kan of beter in hoeverre de mens dit verloren is. Als we kijken naar de oermens die een stuk dichter bij moeder aarde stond, is bekend dat hun zintuigelijke ontwikkeling veel verder was en dat zij over grote afstanden konden ruiken horen en proeven. Terug naar het hier en nu,, tja we zijn het niet kwijt we herkennen het alleen haast niet meer. denk ook dat het te maken heeft met het oer instinkt dat meer gefocust was op gevaar en eten en vluchten en dat hoeven we nu hier niet.

NRG
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 29-06-2012 21:31

Bericht door NRG » 27-11-2012 06:55

een van mijn ervaringen: iemand die mijn gedachte haarscherp kan lezen, en tijdens het chatten (text chat) zonder geluid, een opmerking maakt: waarom neem je je telefoon niet op? (mijn moeder belt) hoe kan zij die mijn familie niet kent op dat moment weten dat mijn telefoon gaat? ze is op dat moment enkele duizenden km van mij verwijderd... en het is niet een iemand die dat kan... inmiddels al meerdere mensen gevonden die zo puur en scherp zijn...

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 23-12-2012 15:35

Als je elkaars energie kunt aanvoelen is afstand en tijd niet meer relevant, dan is ook inderdaad telepathie mogenlijk. Alleen de mate hoeveel en hoe scherp is afhankelijk van beide wat je toelaat. Zelf heb ik meegemaakt wat de ander ging zeggen (typen) van te voren kon lezen in mijn gedachten.
Don't shoot the messenger

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 23-12-2012 16:54

Dat is wel een sterk gevoel dat je mee maakt.

Zelf heb ik het heel vaak met op mijn telefoon kijken als het geluid er af is en ook niet op trillen staat.
Krijg ik een ingeving dat ik even moet kijken en ja dan is er net een bericht of mail binnen
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

NRG
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 29-06-2012 21:31

Bericht door NRG » 24-03-2013 09:16

Ik heb het onlangs weer meegemaakt, dit keer met een andere helderziende...

Ik lag op bed met mijn laptop met haar te chatten. Ik had zo'n indiase ketting om mijn nek, en het moment dat ik die af deed en op het bed legde zei ze: leuke kralen...

Ik stond helemaal versteld.... :))))

te mooi dit.. :) hahaha

NRG
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 29-06-2012 21:31

Bericht door NRG » 24-03-2013 09:22

idd Wiba, dat klinkt bekend... ik heb heel vaak als ik op mn telefoon kijk dat de tijd altijd 11:11 of 12:12 of 9:11 is.

Ook heb ik een keer gehad dat ik in de badkamer stond en het licht was uit, en plotseling zag ik een wolkje voor me... ik probeerde het aan te raken en toen zag ik een soort lichtflitsjes eruit komen...

Een paar seconden later ging de telefoon.

Plaats reactie

Terug naar “Telepathie”