Foto Raven

De plaats om een foto te delen, van een dierbare overledene, of een foto met 1 persoon, met toestemming
Plaats reactie
Raven
Lid
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 24-10-2012 16:59

Foto Raven

Bericht door Raven » 06-11-2013 19:00

Ik zal dan maar de spits afbijten :).
Iedereen die wilt proberen is zeer welkom.
Ik zal altijd proberen zo snel mogelijk feedback te geven.
Ik ben enorm benieuwd wat er gaat uit komen :).
Afbeelding

Astrid
Lid
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 03-11-2013 13:39

Waarneming Astrid

Bericht door Astrid » 06-11-2013 20:03

Hallo Raven,

Dit is een foto van jezelf. Je bent makkelijk te lezen, een open en openminded karakter. Gedegen, goede basis. Hard moeten leren hiervoor, was wat hardleers. Heeft een stel stevige vrienden, maar wil ook vaak even los, dingen doen die 'stout'' zijn. Drinkt niet meer zoveel als vroeger, kan er niet meer zo goed tegen. Qua opleiding, doet maar wat. Leert meer om de ervaring dan om het einddoel.

groetjes Astrid
Ik geef jou wat je nodig hebt, niets minder en niets meer dan dat.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 06-11-2013 21:47

Hoi Raven

Ik heb helemaal geen ervaring met fotolezen maar wil wel vertellen wat ik zie en voel als ik naar deze foto kijk.
Ben wel nieuwschierig wat ik er in zie of het een beetje klopt.

Ik zie iemand die muziek belangrijk vind in het leven, haalt daar veel energie uit en kan er veel emoties in kwijt.
Goede band met moeder niet zo goed met moeder.
Hechte vriendenkring. Moeite met mensen helemaal te vertrouwen, wil ook graag even alleen zijn op zijn tijd.
Gaat 100 % voor zijn doelen in het leven, maar wel wispelturig om het juiste doel te vinden.

Dat is wat er bij me opkomt. Ben heel benieuwd wat er van klopt hihi
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Nalin
Lid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 04-11-2013 10:29

Bericht door Nalin » 06-11-2013 22:42

Raven,

ik zie dat je wat gesloten bent wat naar binnen gekeerd ben jij.
dat heeft te maken met je verleden in de kleutertijd,had je het moeilijk om mee te komen je was toen een dromer zeg maar niet bij de les blijven en dat is nu nog steeds,je bent een persoon die niet helemaal weet wat hij nou moet qua studie,het kost je nogal energie om bij de les te blijven.

je bent een sociaal mens,je kan ook niet zonder mensen om je heen dan voel jij je zo leeg.
jij vult je leegte op wat je thuis niet vindt.

doe je iets met brommers of je vrienden.
heeft 1 van je vrienden een ongeluk gehad met een brommer kruispunt zie ik.is hij overleden door dat ongeluk.

ik laat het hier even bij.
ben benieuwd wat hier van klopt.

liefs Nalin.

Miracles
Lid
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-05-2013 13:35

Bericht door Miracles » 07-11-2013 15:02

Hallo Raven,

Ik heb de anderen nog niet gelezen dat ga ik straks doen,

Allereerst zie ik dat je een dromertje bent en de dingen lang op je laat inwerken alvorens je reageert op zaken je bent iemand die daar de tijd voor nodig heeft. Je pikt veel dingen op vanuit je omgeving en bent gevoelig.
Doordat je dit bent trek je je gevoel heel veer in jezelf terug en kan er niet goed bij komen dit doe je uit een soort zelfbescherming.

Later in je leven zul je veel en veel meer van jezelf gaan begrijpen.
Op dit moment kun je er nog niet zo goed bij.

Het maakt ook dat anderen je niet zo goed kunnen volgen en je vaak op een afstandje houden.

Alles op de juiste tijd hierin komt een verandering over een poosje zul je een begin gaan maken met contact maken met je diepste zelf en je emoties.
Maar dat gaat stapje voor stapje niet te snel.

Ik zie dat er over een tijdje iemand komt in je leven die je daar onbewust mee gaat helpen deze persoon zal daarin veel voor je betekenen, ik heb het gevoel dat het om een meisje gaat die veel om je geeft.

Ik zie dat je daar een soort vriendschaps-band mee krijgt.

Verder zou het goed zijn voor je om eens te gaan oefenen met wat je bij iemand voelt en wat en of je dit gevoel kan scheiden van jezelf.

Dus foto lezen zou een goed middel zijn voor je om te ervaren welke gevoelens er bij een ander horen en welke bij jezelf.

Wel mag ik je adviseren eerst goed te aarden en ik adviseer je om veel te bewegen en te wandelen.

Stil zitten is funest voor je en daarvan raak je te veel van je sokkeltje.
Trek er veel op uit ga de natuur in en snuif de frisse buitenlucht zoveel mogelijk op.

voor jou deze korte foto lezing.

liefs Ajâda

Raven
Lid
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 24-10-2012 16:59

Bericht door Raven » 13-11-2013 11:23

Hallo iedereen,
Sorry dat ik zo lang heb gewacht met reageren.
Maar ik had het ontzettend druk :)
Nu dat ik alles eens even heb doorgenomen moet ik zeggen dat praktisch ieder van jullie rake dingen heeft verteld maar er zitten ook dingen tussen die niet van toepassing zijn op mijn leven. Maar daar ga ik zo meteen dieper op ingaan. Ik ga jullie nu één voor een afgaan en meer uitleg geven bij wat jullie hebben gezien/ gevoeld :). Alvast enorm bedankt voor de reacties.

Astrid,
Ik begin eerst bij jouw.
Je hebt veel rake dingen verteld. Ik ben zonder twijfel zeer openminded, al zeg ik het zelf, ik denk wel veel na over dingen en ik ben niet snel geneigd om iemand met een andere visie te mijden of meteen te bestrijden met agressieve argumenten. Je leert meer door ernaar te luisteren en soms moet je dan je eigen visie bijstellen en andere keren kan je zelf een grote invloed zijn op de visies van anderen.
Ik heb inderdaad een goede basis. In het middelbaar studeerde ik Latijn-Grieks wat over de hele lijn een zeer goede basisopleiding is voor hoger onderwijs en zeker als je Taal-en Letterkunde verder studeert. Ik heb inderdaad ook een stel stevige vrienden , zelfs als ik hen jaren niet meer zie blijft die band bestaan en dat vind ik bijzonder leuk :).
Ik vind het heel leuk dat je het woord'stout' gebruikt. Af en toe heb ik wel eens zin om eens anders te doen dan anders, wat je verwacht van een student/schijver/acteur. Dat resulteert dan vaak in gek doen en gebeurd vaak tijdens repetities.
Wat drank betreft heb je de boot een beetje misgeslagen. In de zin dat ik nooit veel alcohol drink omdat ik er nooit goed tegen heb gekund. Ik heb ook geen zin om er leren tegen te kunnen. Ik ben niet zo'n grote fan van drinken en roken.
Wat mijn opleiding betreft zou ik het zo niet uitdrukken. Ik studeer inderdaad eerder om de ervaring dan om het einddoel. Je zou nogal dom zijn als je niet van je eigen studie geniet. Maar ik ben er wel nogal gefocust om mijn diploma Engels-Nederlands te behalen.

Wiba,
Ik moet toegeven bij jou klopt er enorm veel.
Er is mij alleen een ding niet duidelijk : Goede band met moeder niet zo goed met moeder. Als je mij kan vertellen wat je hier juist mee bedoelt kan ik verder op dit stukje reageren. Maar nu over naar de rest.
Bij mij speelt inderdaad muziek een grote rol. Het staat aan wanneer ik aan het studeren ben, op de tonen van muziek krijg ik inspiratie voor verhalen en het helpt natuurlijk ook wel dat ik in mijn vrije tijd zelf muziek componeer :).
Ik heb inderdaad een hechte vriendenkring zoals ik bij Astrid al heb verteld :) Ik ga inderdaad 100 procent voor mijn doelen al ben ik nogal wispelturig. Een mooie lezing met andere woorden.

Nalin
Net zoals de 2 vorige heb je enkele rake dingen verteld maar er zitten ook dingen tussen die niet op mij toepasbaar zijn.
Ik ben inderdaad een beetje gesloten, nu is het een stuk beter omdat ik mij nu ook goed in mijn vel voel. De reden waarom ik gesloten ben heeft inderdaad iets te maken met mijn verleden maar niet specifiek in de kleutertijd. Ik ben inderdaad een dromer, ik ben geboren met een grenzeloze fantasie die zeer behulpzaam is bij het schrijven van verhalen.
Maar het is niet zo dat het mij nogal moeite kost om bij de les te blijven. Meer nog mijn fantasie was juist een stimulerende factor. Dankzij mijn levendige fantasie behoorde ik tot één van de betere leerlingen van mijn klas :). Wat studie betreft ik weet heel zeker wat ik doe, ik ben super gelukkig met mijn huidige studie :).
Ik ben inderdaad een sociaal mens in de zin zoals jij het hebt vermeld.
Ik ben niet de persoon die gemakkelijk op iemand die ik niet ken toe stapt en een praatje mee slaat.
jij vult je leegte op wat je thuis niet vindt.
Kun je me een beetje meer uitleg geven over wat je precies bedoelt hiermee?
Eerlijk gezegd ken ik niets van brommers noch heb ik vrienden die er ook maar iets van kennen. Bijgevolg ken ik niemand die omgekomen is een ongeluk met een brommer. Maar, een vriendin van mij is een aantal jaren geleden wel overleden tijdens een auto ongeluk. Dat is het enige wat ik kan bedenken dat er in de buurt komt.

Ajada,
In de eerste 2 zinnen van jouw lezing kan ik mij heel erg goed in vinden. Ik denk vaak na over bepaalde zaken en luister eerst naar andere visies vooral eer ik mijn eigen visie vorm. Ik ben ook heel gevoelig en pik inderdaad veel op uit mijn omgeving. Alleen bij de zelfbescherming kan ik mij niet meer in vinden en zeker niet in het idee dat andere mij op een afstandje houden. Bij mijn vrienden sta ik bekend om mijn zachtaardige karakter en sta ik altijd met open armen klaar om te troosten en moed in te spreken wat om de zoveel tijd wel eens gebeurd.
wat die vriendschapsband met dat meisje betreft dat zal de toekomst moeten uitwijzen.
Vroeger legde ik zelf kaarten (Doreen Virtue) maar ik ben er mee gestopt omdat er nu gewoon andere dingen zijn die om mijn aandacht vragen en zeker nu belangrijk zijn voor mij :).
Wat het wandelen betreft, je gaat mij vaak ergens in een park of zo vinden hoor en sinds gisteren ben ik weer terug begonnen met lopen en het voelde fantastisch om te lopen langs oude bomen op de tonen van muziek, uiteraard :).

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-11-2013 19:47

Hoi Raven

Goede band met moeder niet zo goed met moeder.

Dit is wat ik schreef zie ik.
Ik bedoel: Goede band met moeder en niet zo goed met VADER

Als ik schrijf dan zit ik in een flow en dan lees ik het meestal niet na want dan ga ik verbeteren en dan kan het heel warrig worden.
Daarom kunnen er wel rare zinnen komen want ik schrijf alles op wat ik dan hoor in mijn hoofd.

Sorry voor de onduidelijkheid.
Ik bedoel daarmee dat je moeder je begrijpt, ook al zeg je niks, ze merkt meteen dat er iets met je is en je kunt haar ook in vertrouwen nemen.
Je vader begrijpt je heel vaak niet en daarom praat je niet veel met hem, zeker niet met diepgang over wat er nu echt in je speelt. Hoe je denkt of voelt.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Raven
Lid
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 24-10-2012 16:59

Bericht door Raven » 14-11-2013 20:37

Ook op dat vlak moet ik je gelijk geven :).
Dank je voor de legging :).

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-11-2013 20:40

Fijn dat het klopt Raven, voor mij is het een hele mooie oefening en ik dank jou voor je openheid en vertrouwen.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Psychometrie, Foto lezen”