Spannend

De plaats om een foto te delen, van een dierbare overledene, of een foto met 1 persoon, met toestemming
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 07-11-2013 16:39

Hallo Miracles

Ik moet zeggen dat je heel dicht bij komt, eigenlijk herken ik alles wel wat je schrijft.

De man is denk ik mijn opa maar de kindjes vind ik nog lastig te herkennen. Dat ze niet van mij zijn klopt, en in mijn werk heb ik veel babies begeleid in het sterven, nog in de baarmoeder maar ook veel tijdens de geboorte als direct erna.

Wel grappig dat je veel in mijn energie van jezelf herkent, dat had ik ook toen ik jou eerste foto zag hier bij het foto lezen. Er is iets heel vertrouwds als ik naar je kijk.

Dank voor het lezen want ik lees dat ik het ben die je ontschrijft
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Astrid
Lid
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 03-11-2013 13:39

Bericht door Astrid » 07-11-2013 23:46

Ach lieve Wilma,

Wat zal ik hier nou eens van zeggen? Om te beginnen zeg ik je dat ik de berichten van anderen niet heb gelezen.

Ik zie een lieve, zachte vrouw. Je hebt ontberingen doorstaan, grote verliezen geleden. Eenzaam geweest ook. Tot het grote geluk op je pad kwam, je diepe geloven in dat er wat beters is. In het spirituele, want je bent een spiritueel ontwikkelde vrouw, deed je het ook nog eens niet onaardig. Je merkte dat je het fijn vond om mensen te helpen, en bleek dat door je, in eerste instantie empatische vermogen, goed te lukken.
Fysiek ben je denk ik niet erg sterkt, je moet het wel van het mentale hebben. Vroeger kon je wel goed sjouwen. Heb je kisten getild?
O ja, en creatief ben je ook. Veelzijdig.

nou dit is het voor nu wel even.

liefs Astrid
Ik geef jou wat je nodig hebt, niets minder en niets meer dan dat.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 08-11-2013 09:53

Lief van je Astrid, ik heb vroeger wel veel getild maar geen kisten, wel veel met mensen gesjord in een verpleeghuis. Veel alleen gedaan terwijl het beter met een collega kon.

Veel van wat je schrijft is herkenbaar. Thanks
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Miracles
Lid
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-05-2013 13:35

Bericht door Miracles » 08-11-2013 09:54

wiba schreef:Hallo Miracles

Ik moet zeggen dat je heel dicht bij komt, eigenlijk herken ik alles wel wat je schrijft.

De man is denk ik mijn opa maar de kindjes vind ik nog lastig te herkennen. Dat ze niet van mij zijn klopt, en in mijn werk heb ik veel babies begeleid in het sterven, nog in de baarmoeder maar ook veel tijdens de geboorte als direct erna.

Wel grappig dat je veel in mijn energie van jezelf herkent, dat had ik ook toen ik jou eerste foto zag hier bij het foto lezen. Er is iets heel vertrouwds als ik naar je kijk.

Dank voor het lezen want ik lees dat ik het ben die je ontschrijft
Dat kan ik nu snappen ik zag dat deze kinderen overgegaan waren maar twijfelde eraan of ik het wel juist zag omdat het andere kindje die ook verbonden was met het kindje op de achtergrond bleef en op een afstandje was dus kreeg ik het gevoel dat die over was gegaan en de andere niet., maar ook dat het niet jouw kinderen waren....lastig was dit om het juist te plaatsen ze gaven me niet meer info op dat moment.

Fijn dat het klopt ik ben even snel naar je foto wezen kijken vandaar de korte reading, normaal kan ik er veel meer nog uithalen en schakel daarbij vaak over op een Blanco reading dat is makkelijker voor me.

liefs Ajâda

Plaats reactie

Terug naar “Psychometrie, Foto lezen”