Handen

jin shin jyutsu, aromatherapie, piramide energie en nog veel meer......
visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 30-01-2009 17:51

Oeps, niet helemaal goed gelezen :shock: , je hebt een cursus magnetiseren gedaan!
Da's dan duidelijk, je hebt 't! :D

liefs visje
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 30-01-2009 17:57

Hallo visje

Bijna sloot ik de computer af om het weekend weg te gaan en zag jiu bericht. Ik moet je ff antwoorden.
Wa jij verteld hoe je het in je werk toepast dat je handen ineens stromen dat overkomt mij dan ook. Ik denk er niet bij na, maar het gaat vanzelf dan. Mooi he, want wij hebben toch veel met mensen te maken die al een wat verzwakte energie hebben.

Ik heb ook een cursus magnetiseren gedaan en de kennis daarvan gebruik ik ook daarbij als ik bewust de energie stuur.
Grappig dat je dat opvalt.
In mei ga ik starten met een serie inwijdingen voor shamballa, een energieoverdracht die sterker is dan reiki.
Volgende week ga ik het zelf voor het eerst ondervinden hoe het bij mij werkt, bij dezelfde mevrouw die ook de inwijdingen verzorgd.
Weet ik ook waar ik aan begin.

Fijn weekend allemaal ben er dus ff niet.
Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 30-01-2009 17:58

Haha ik had jou bericht nog niet binnen en kwam tegelijk met het versturen van mijn eigen bericht.

Warme groet Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 30-01-2009 18:11

Geweldig!!!
In Amerika zijn er al ziekenhuizen die werken met reiki.
Vrijwilligers die dit toepassen op cliënten, en deze zijn dan
veel rustiger voor een operatie, bloeddruk verlaagd e.d.
Hier in Holland mag dat wat mij betreft ook wel, en meer
collega's die er voor open staan, zoals wij.
Shamballa kan ik ook zeker aanraden, je zal er veel plezier
van hebben. Ben benieuwd wat jouw ervaringen daarmee
zullen zijn!

Fijn weekend!

lieve groet,
visje
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-10-2009 17:20

Lang geleden schreef ik dit bovenstaande zie ik nu.
Inmiddels zijn er veel nieuwe ervaringen bij gekomen natuurlijk en heb ik de shambhala inwijdingen met jullie gedeeld.
Er was hier een meisje dat erg moe is en veel druk op haar borstkas voelde de laatste tijd.
Toen ik haar aanraakte voelde ik dat haar huid anders reageerde dan bij andere mensen. Vroeg haar of haar huid ook pijn deed tijdens het aanraken en dat was het geval. Heb haar eerst maar later steviger gemasseerd. En veel shambhala toegepast. Voelde chakra's die niet goed open waren en zonnevlecht bijna dicht. Bleek ook een pijnlijke plek voor haar te zijn en hartchakra ook.
Een dag na de behandeling belde ze dat ze prima geslapen had, wat ze al lange tijd niet meer deed en dat ze veel beter kon bewegen en dat ze opvallend rustig in haar hoofd en lijf is.
Ik ben heel blij met zulke resultaten, dat ik pitjit en shambhalla zo mooi kan combineren.
Ze voelde de energie heel erg stromen en ik zelf ook. Terwijl zij niks met energiewerk heeft. Is er ook niet mee bekend, wil alleen van de klachten af en massage leek een optie.
En bleek een hele goeie.
Voel dat mijn handen heel erg ontwikkeld zijn in het overbrengen van energie, zeker bij mezelf als eerste en merk het ook aan mijn cliënten.
Ben blij met deze ervaringen.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 14-10-2009 22:23

Wow Wilma, leuk hoor. Geeft altijd een goed gevoel dat je iemand zo op die manier kunt helpen. Prachtig dat je je zo hebt ontwikkeld hierin en mooi dat je even dit met ons deelt.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 16-10-2009 12:10

Wat mooi dat je je nu meer bewust bent van wat je allemaal kan met je handen!

liefs edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 16-10-2009 14:11

Knap staaltje werk hoor Wilm@. Dat terwijl in en rond juli 2008 staat mij bij geloof ik je nog niet in dit stadium was of nog kon bedenken dat je je ooit in dit stadium zou bevinden. Toppertje! Heb je wel es ervaren dat t jezelf ook aan energie kost na het verrichten van behandelingen bij anderen? zonnige greetz Garry :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 16-10-2009 22:40

Ja Garry dat heb je goed onthouden, was en ben eigenlijk nog wel heel onzeker en ben dan ook heel blij met deze ervaringen.
Ik ervaar steeds meer dat het me energie opleverd.
Zit soms wel met rode wangetjes te werken door de concentratie en bij de massage ook wel de inspanning, maar dat voelt zooooooooo goed.
Alsof ik gesport heb en er een adrenalinestoot door me heen schiet.
Lekker !!!!!
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Magnetiseren, kleurentherapie, aura/chakra healing, jin shin jyutsu en....”