Shambhala

jin shin jyutsu, aromatherapie, piramide energie en nog veel meer......
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Shambhala

Bericht door wiba » 15-02-2009 21:11

Ik heb vorige week voor het eerst een shambhala behandeling gehad, ik was erg onder de indruk van de hitte die van haar handen kwam, op de plaatsen waar ik energie nodig had.
Bijzondere ervaring vond ik het.

In Mei ga ik de eerste inwijding doen, heb er zin in.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Inwijding

Bericht door wiba » 09-05-2009 00:04

Woensdagavond mijn eerste shambhala inwijding gehad.
Tijdens de inwijding zag ik turquoise stippen tot totaal gekleurd beeld. Afgewisseld met een soort vissegraat beeld zwart/wit/oranje gekleurd en toen weer iets minder duidelijk turquoise.
Ik kreeg hartkloppingen en mijn borstkas ging gloeien.

Kan iemand mij vertellen wat die vissegraad kan betekenen?

Dank Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

henny
Lid
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 02-05-2009 19:26

Bericht door henny » 09-05-2009 18:59

Het voelt voor mij als een warm welkom bij de Shamballa familie deze ervaring die je mocht beleven.
Zoals je waarschijnlijk wel weet is Shamballa het collectieve bewustzijn van de Opgestegen en Galactische Meesters die hun eigen kleuren weergeven voor je geestesoog.
Maar voor iedereen is het weer een eigen ervaring wat een kleur of vorm jouw wil laten zien. Je kunt altijd vragen in een meditatie of droom of het jou wil laten zien en voelen wat dit voor jou mag betekenen.
Ben heel benieuwd hoor!
Ik BEN die ik BEN

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 10-05-2009 01:40

Wat mooi Wilma, dat je ook beelden erbij zag!
Meestal is je eigen interpretatie/gevoel bij de beelden het beste, omdat ze voor jou bestemd zijn.
Heb je losse avonden waarop je de inwijdingen krijg?
Zelf heb ik toen een weekend gehad, vond ik wel veel. :wink:
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 10-05-2009 21:54

Ja ik heb van die mevrouw die me die inwijding ook wel iets over de kleuren gehoord, maar niet echt over wat die vissegraat motieven konden betekenen.
Ben wel op zoek gegaan en er wel wat wijzer van geworden, maar ik dacht dat iemand hier ervaring mee had en iets meer kon vertellen.

Ze heeft me na de inwijding ook nog een channeling gegeven die ook heel erg goed was, waardoor ik vergeten ben naar de mogelijke betekenis van de vissegraat te vragen.

Maar dank voor jullie reacties hoor, Wilma :D
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 14-05-2009 22:19

Hé Wilma,
vond dit plaatje op m'n pc en deed me aan jouw waarnemingen denken, vissegraat motief...
Dit is een plaatje van meester Sananda, hij die een leven als o.a. Jezus heeft geleid hier op aarde.

Afbeelding
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-05-2009 22:31

Wauw Edith

Deze kleuren lijken wel eng veel op de kleuren die ik zag. De stippen die 1 grote turquoise werden en ja de kleuren geel/wit maar geen zwart van de vissegraat.

Mooi dit dank je meid. :shock: Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 15-05-2009 21:01

Leuk zeg, graag gedaan!
Hoop dat je er nog achter komt wat 't betekende...

liefs Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 08-06-2009 12:11

He Wilma,
Hoe gaat 't met je shamballa cursus?
Al weer een inwijding gehad?

liefs Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 08-06-2009 13:06

Hoi Edith

Lief die belangstelling. Ja ik heb mijn 2de inwijding net vorige week gehad. Deze keer was het wat minder sterk in beelden, maar meer in mijn gevoel.
Tijdens de inwijding legde ze de handen op mijn kruin en daarbij kreeg ik bonzen in mijn hoofd te voelen. Ook werd mijn nek heel warm, als of het in de brand stond. Dit nam af toen ze het los liet en voor me ging staan. Maar kwam weer even zo heftig terug toen ze weer achter me ging staan en me niet aan raakte.
Ik voelde me heel erg rustig en zij voelde bij mij m'n voeten heel erg stromen, die voelden bij mij zwaar aan toen ze ze aanraake.
Ik vond het weer een ervaring opzich.
We hebben ook een zelf healing sessie doorgenomen, daar ben ik erg nieuwschierig naar maar nog niet uitgeprobeerd. Daar moet je de tijd voor nemen en zeker een uur niet gestoord kunnen worden.

IK heb het net tijdens een voetreflex behandeling gebruikt en er gebeurde veel bij haar, prikkelingen en nekpijn plotseling optredend. Daarna op de plek zelf mijn handen neergelegd en dat hielp goed, pijn nam af gelukkig.
Ben nog wel onzeker hierin hoor dus ben blij met elke positieve reactie hierop.

Hoe gaat het met jou opleiding en je moest toch ook een examen doen? Of heb ik het mis. Ken namelijk ook iemand anders die een examen moest doen voor de opleiding voetreflex.
Maar gaat alles voorspoedig met jou?????????

Lieve Groet Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Magnetiseren, kleurentherapie, aura/chakra healing, jin shin jyutsu en....”