Shambhala

jin shin jyutsu, aromatherapie, piramide energie en nog veel meer......
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-08-2009 09:16

Hoi Henny

Leuk dat je reageert en fijn dat je dat ook hebt, maar is het bij jou ook ontstaan na de master inwijding? Het is me niet eerder op gevallen, daarom verbaasd het me een beetje.
Een paar jaar geleden toen ik nog rookte had ik het altijd, maar juist na het stoppen had ik altijd lekkere warme handen.
Dus bij mij hoort het niet meer.

Groetjes Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 14-08-2009 10:51

Ik heb het niet Wilma .Heb altijd warme handen ook na m'n vierde inwijding.Vroeger had ik altijd ijsklompjes van handen en voeten.Als ik nu eens koude handen heb is er iets in mij wat geblokkeerd is.
Dan stroomt het niet goed door.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-08-2009 11:47

Misschien is er dan een andere energie die me de doorstoming blokkeerd. Energie die met mezelf te maken heeft. Heb het niet bij andere mensen, dan voel ik het heel erg snel stromen.
Heb het gevoel veel gevoeliger te zijn en meer aan te voelen.
Ben ook emotioneler geworden. Moet me echt goed afsluiten en zeker de energie los laten na cotact met anderen. Dan hoef ik ze nog niet eens behandeld te hebben.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 14-08-2009 12:36

als ik koude handen heb voel ik het ook stromen volgens mij is het een fabeltje dat je warme handen moet hebben en je hoeft ook niet persee iets te voellen kan zijn dat jij niks voel en de gene die jij behandelt het zeker wel voel of anders om
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 14-08-2009 13:12

Je mag je altijd goed afsluiten en beschermen ,want je bent gevoelig en neemt zo snel enegieën van andere over.
Dus altijd doen
En Berdien ik heb beschreven zoals ik het ervaar en dat heeft niets te maken met anderen. of hoe het zou moeten zijn Een ander kan het heel anders ervaren of beleven.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 14-08-2009 13:29

marianne
ow ik bedoel niks voor jou hoor ik bedoel het in het algemeen je hoort altijd mensen overal over datje warmte moet voellen dat bedoel ik te zeggen sorry dat ik je waarschijnlijk een gevoel geef dat ik het over jou bericht heb dat heb je dan verkeert op gevat of ik weer onduidelijk uit gelegt of wat het dan ook is tralalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaa.


ik wil er gewoon mee zeggen dat het voor iedereen anders voelt en dat je dr onzeker van kan worden als je er zo mee bezig bent wat andere voellen we voellen namelijk niet allemaal het zelfde ik denk dat we door veel bezig te zijn met de energie je leert wat het betekent voor jou en dit bedoel ik dus ook weer algemeen
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 14-08-2009 13:39

daar zijn we het dus over eens lieverd.Ik heb het me ook niet aangetrokken hoor en je hebt het juist heel duidelijk uitgelegd.Bij ieder is of voelt het anders ,we zijn immer allen uniek

:wink:
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 14-08-2009 13:43

gelukkig :wink: :D
Afbeelding :D
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

henny
Lid
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 02-05-2009 19:26

Bericht door henny » 16-08-2009 14:18

Hey Wilma,
Om op jouw vraag terug te komen sluit ik mij bij de anderen aan.
En geef het even de tijd, er gebeurd natuurlijk heel wat!!
Ik BEN die ik BEN

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 16-08-2009 14:32

ow ik ga me in sept ook laten inwijden aaaaaaaaah ik vindt het zo spannend dat ik het bijna zou vergeten aaaah het houd me al 3 jaar bezig en lukte me maar niet het te gaan doen nu is de tijd daar waarschijnlijk en mag het whaaaa ik heb er zin in ondanks dat ik het spannend vind:D
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Plaats reactie

Terug naar “Magnetiseren, kleurentherapie, aura/chakra healing, jin shin jyutsu en....”