Betekenis van de aurakleuren

jin shin jyutsu, aromatherapie, piramide energie en nog veel meer......
Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 14-08-2010 15:49

vind het wel interessant.. zou alleen me afvragen wat bij mij hoort:O ahhaha.. wie weet kom ik er ooit nog is achter:)
hah
x
frozen eyes can't cry

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 26-08-2010 22:07

Louisa kan je als je tijd heb nog eens naar mijn foto kijken en je interpretatie geven ?
Ik kan natuurlijk wel iets uit de kleuren uitleg halen, maar dat is zo algemeen.
Hoop dat jij er iets persoonlijks van kan maken. Mag je hier wel gewoon opschrijven hoor.
Iedereen hier kent me toch al een beetje .........

Thanx meis Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 26-08-2010 22:35

Oef door de drukte helemaal vergeten. Ga er maandag naar kijken voor je. Dan is iedereen weer aan het werk en naar school. Dan heb ik wel de tijd weer ervoor.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 27-08-2010 06:56

Dank je meid, neem de tijd weet dat je het druk hebt en als alles weer 'normaal' loopt dat het dan ook weer overzichterlijker wordt voor je.

Ik heb geduld hoor, liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 27-08-2010 19:43

louisamartin schreef:Oef door de drukte helemaal vergeten. Ga er maandag naar kijken voor je. Dan is iedereen weer aan het werk en naar school. Dan heb ik wel de tijd weer ervoor.

Liefs Louisa
dan is iedereen weer naar school!? ik niet hoor(A) hihi
x
frozen eyes can't cry

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 02-09-2010 22:17

Nou hier is ie dan. Is wel beknopt maar hoop dat je er wat aan hebt.

Het gevende deel is voornamelijk magenta roze van kleur. Dit betekent dat je liefdevol, gevoelig, vrouwelijk en verzorgend bent naar anderen toe. Dit staat ook in je verleden, dat heb je altijd uitgestraald. Het veld is vrij breed wat inhoudt dat je soms iets te veel geeft en meer mag ontvangen. Je ontvangende kant is blauw en staat ook voor de toekomst. Je hebt behoefte soms aan rust, ook al ben je een bezige bij. Het staat ook voor je behoefte aan kennis verwerven en toegewijd zijn aan dingen leren door cursussen, scholing, workshops of lezen. Je hebt behoefte aan warmte en gezelligheid maar je hartgebied is lichtblauw. Dit betekent dat je niet altijd iemand direct toelaat. Je kijkt de kat uit de boom voordat je dieper een relatie aangaat. Hierdoor lijk je soms gereserveerd in je houding terwijl je wel liefdevol bent en het nodig hebt. Je hebt een gezond verstand en een goede balans tussen het denkvermorgen/rationele en het spirituele. Je laat je niet zomaar iets vertellen. Je onderzoekt het wel of het klopt. Je rechterhand is groenig. Rechts is gevend en je hebt aanleg voor helende gaven. Iets met handen doen is dus perfect voor jou. Dat doe je natuurlijk ook al met de voetreflexologie. Dit past bij je. Wat je momenteel bezighoudt is zo verzorgend mogelijk zijn, kennis vergaren en wijze mensen ontmoeten waar je wat van kan leren. Heb ook vertrouwen in je eigen kunnen, ook in het spirituele. Soms kun je daarin best wel sceptisch zijn en denken dat je die vermogens niet hebt. Je doet namelijk iets niet waarvan je niet zeker weet of je het kunt maar als je vrijer en opener bent zal je ontwikkeling versnellen op dit gebied. Ik denk ook dat dit nu een beetje bij je speelt. Kijk maar eens naar je dromen die je hier had geplaatst. Het gaat in een snelvaart. Het zou dus goed kunnen dat in de toekomst je aura er anders uitziet. Misschien leuk om dan weer een foto te laten maken en die dan te plaatsen.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 02-09-2010 23:28

Oh meid wat is dit goed beschreven zeg.
Ben altijd best wel wantrouwend voor die foto's, heb het daarom nooit laten maken. Denk altijd dat er gewoon wat kleuren toegevoegd werden, maar heb video beelden gezien waarbij aan de andere kant van de tafel beelden werden doorgegeven via een computer. Het maakte zoveel uit wie er naast haar zat en de kleuren veranderden steeds, life beelden waren het. Daarna ben ik wat belangstellender geworden.
Ben onder de indruk van je uitleg hoor echt heel mooi.

Dank je wel ervoor, liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Magnetiseren, kleurentherapie, aura/chakra healing, jin shin jyutsu en....”