Kleurschakeringen leren zien

jin shin jyutsu, aromatherapie, piramide energie en nog veel meer......
berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 19-06-2010 11:04

Afbeelding
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 19-06-2010 14:34

mooie kleuren, indigo/paars :o
zwemt ie in jouw water Berdien? :lol:
kleuren in Peru idd anders geïnterpreteerd zijn. Rood=mannelijk, wit=vrouwelijk
foutje van me, moet net anderesom zijn, rood= vrouwelijk, wit= mannelijk. oeps :oops:
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 19-06-2010 15:17

Mooie bijdragen Hannie,in mijn ervaring neemt het lichaam de kleur inzich op,mijn ervaring is dat we ook wel de kleur nemen die wij niet nodig hebben en toch aanvullend kan zijn.Zoals zwart gekleed zijn is voor mijn een teken dat ik mijn zelf afsluit voor het geheel.Ik zie ook dat elk cultuur anders met kleuren omgaat.Ik heb zeker het idee dat één ieder ander met kleuren omgaat.

HIHI Als het water als bakken uit de hemel vallen trek ik echt geen witte broek aan.Ik geef hier een zijstraatje.Het heeft weldedelijk in mijn ervaring ook te maken met het moment,,,niet alleen van zijn.Wel kunnen we bewust een kleur gaan kiezen waar wij ons zelf prettig in vinden.... :lol: Ik draag veel zilveren sieraden,vaak lichtblauwe kleding,in menigte de kleur zwart.Voor de liefde zie ik rood....daarin als respect voor Moeder aarde.Zo heb ik mijn eigen mening over kleuren.

Berdien een prachtig Visje..moeie kleuren ook!!!
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 24-06-2010 09:50

Wat leuk is dat eigenlijk om te zien dat ieder toch vaak weer op zijn eigen gevoel af gaat. Zo is het ook goed natuurlijk, want behalve zoals we het hier over kleuren hebben, is dat met alles zo omdat je ook hierin weer ziet dat elk mens uniek is. Heeft ook zeker met bepaalde momenten te maken denk ik waneer je een bepaalde kleur kiest of meer ziet ook van 'binnen' etc. Daarom kan het ook nooit te strak aan een bepaalde betekenis gehouden worden he.

Wat jij zegt Karin hoe je de kleur rood voor de liefde ziet bijv., en daarin als respect voor Moeder aarde, heb ik nu juist nooit met rood gehad, voor de liefde voelt voor mij de combinatie van gebroken wit met donkerpaars tot heel licht paars/roze kleuren het mooiste, al kan er bijv wel een beetje rood doorheen lopen.
En met sierraden is het altijd goud geweest, zilver heeft me nooit erg getrokken, en verdraag het ook niet merkte ik, en het staat me ook niet, net als rood waar ik vroeger gek op was en ook droeg dat staat me nu helemaal niet meer. Ook dat kan veranderen dus na verloop van tijd.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 24-06-2010 21:32

visje schreef:mooie kleuren, indigo/paars :o
zwemt ie in jouw water Berdien? :lol:
whaha hij zwemt niet in mijn water :lol: wel over het internet lol
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 24-06-2010 23:05

Kleuren hebben ook met je stemming te maken en wat je misschien nodig hebt omdat het bij je ontbreekt. Bijvoorbeeld als je bloedarmoede hebt of niet geaard bent is de kleur rood heel goed om te dragen, evenals rode edelstenen te dragen of rood voedsel tot je te nemen. Wat je niet nodig hebt hoef je ook niet te dragen. Volg je gevoel erin.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Magnetiseren, kleurentherapie, aura/chakra healing, jin shin jyutsu en....”