HUE (human universal energie)

jin shin jyutsu, aromatherapie, piramide energie en nog veel meer......
Plaats reactie
slaapkop
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 14-08-2010 17:14

HUE (human universal energie)

Bericht door slaapkop » 30-08-2010 15:00

Drie jaar geleden heb ik maanden heel veel last van oogmigraine aanvallen gekregen soms weken achter elkaar elke dag een aanval. Via een vriendin van mij kreeg ik een telefoonnummer van een mevr. die mij door de telefoon kon behandelen. Ik moest haar 1x in de week bellen ( gewoon tarief hoor) en als ik een aanval kreeg dat moest ik haar ook gelijk bellen. De aanvallen werden ook geleidelijk aan minder en ik ben bij haar ook een curus gaan volgen om mezelf te kunnen behandelen.

Het is opzich erg simpel, per dag 5 tot 30 minuten mediteren en jezelf 5 minuten behandelen ( je 6 chakra's via de achterkant). Het verschil met Reiki is dat volgens HUE je absouluut je 1e chakra niet mag behandelen, Je mag geen geld vragen als je andere behandeld en mensen moeten (als dit dan wel mogelijk is) naar jou toekomen. Op hogere nivea's wordt er gewerkt met piramides.

Voor mensen die een wat uitgebreidere uitleg willen hier de site:

http://www.shyholland.nl/

Ik ben benieuwd of hier mensen zitten die hier van gehoord hebben of bekend mee zijn want behalve de site van shy holland kan ik weinig info vinden. Ik ben ook benieuwd wat jullie hiervan vinden.

groetjes petra

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 30-08-2010 20:34

ik heb er nooit van gehoord.. sorry :D
maar het klinkt wel interessant,
xx
frozen eyes can't cry

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 30-08-2010 20:42

Het werkt heel mooi Petra .Ik heb de 2e graad gedaan bij Spiritual Human Yoga zoals het officieel heet.SHY is betaalbaar om een graad te halen.
Je mag inderdaad geen geld vragen en dat is bij Reiki wel eens anders.Daar heb ik hele hoge bedragen gehoord voor het halen van een graad en mensen die je reiki geven.Ik heb verschillende keren een Reiki behandeling gehad van verschillende mensen, maar ik voelde niet zo veel.
Ik heb het daar wel eens met verschillende behandelaars over gehad en het schijnt dat Reiki al wat achterhaald is en die energie behandelingen niet bij mij passen omdat mijn trilling anders is.Dit is wat mij verteld is.

Iedereen trilt op een bepaald niveau en sommige trillingen passen dan niet bij elkaar.Voor de één werkt het heel goed voor de ander totaal niet.
Luister altijd naar je gevoel.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

slaapkop
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 14-08-2010 17:14

Bericht door slaapkop » 30-08-2010 20:57

Ow wat leuk om is iemand tegen te komen die ook de cursus heeft gevolgd, het mooiste vind ik er ook idd aan dat je het gratis geeft zodat iedereen er ook gebruik van mag maken, ik heb nu twee jaar mijn cursus maar weet niet of ik wat fout doe maar heb niet echt het idee dat het iets doet? Ik twijfel daarom ook erg om er mee te stoppen en in de toekomst reiki te gaan doen maar ben er nog niet helemaal uit. Ik vind met SHY het moeten nogal wat, het moeten mediteren elke dag en het moeten behandelen?

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 31-08-2010 00:15

ik heb er al eens van gehoord, toch zijn jouw gedachten de grootste kracht. al deze methodes maken daar gebruik van door de concentratie
van je gedachten te ordenen te vergroten te controleren en te bundelen.
Don't shoot the messenger

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 31-08-2010 00:41

Dat klopt Kees gedachten en overgave.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 31-08-2010 07:30

Komt ook overeen met wat Dr. Eric Pearl in zijn boek Reconnectie
beschrijft. Wat hij doet is ook de doorgever zijn van energie, en die er totaal open voor staat zónder verwachtingen, zich er in vertrouwen helemaal aan over geeft kan dit. Positieve gedachten dus.
Voor de client geld precies het zelfde, pas wanneer hij werkelijk alles heeft los gelaten, zich er echt aan over heeft gegeven komt het binnen, anders ontvangt hij het niet.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 31-08-2010 08:58

Precies Hannie.
Mooi he dat boek.Ik heb het ook.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Plaats reactie

Terug naar “Magnetiseren, kleurentherapie, aura/chakra healing, jin shin jyutsu en....”