"strak" hoofd

jin shin jyutsu, aromatherapie, piramide energie en nog veel meer......
Plaats reactie
visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

"strak" hoofd

Bericht door visje » 28-11-2010 19:23

Laatst heb ik m'n vriend behandeld met energie. Meestal voel ik aan m'n eigen lichaam op welke
plek ik moet zijn. Zo voelde ik m'n kruin op den duur tintelen/drukken, en kreeg 't gevoel dat z'n kruinchakra wat
dicht zat. Ik vroeg of hij hoofdpijn had, en dat had hij al een tijdje die dag.

Toen ik m'n beide handen boven z'n kruin (in de aura) met ronddraaiende beweging hield, zei hij dat 't ineens heel apart voelde, alsof z'n hoofd open getrokken werd.
Ook z'n oor ging gloeien. Heb met intentie z'n kruin open gezet zover als prettig voor hem was.

Maar daarna bleef hij een strak gevoel rond z'n voorhoofd houden, ook een beetje de volgende dag.
Ik dacht dat 't misschien met aarden te maken had, dat hij dat wat meer mag doen.

Later heb ik 'm er niet meer over gehoord.
Maar heeft dit met het magnetiseren te maken dat hij zich zo voelde?
En wat zou ik eraan kunnen doen eventueel?

groetjes Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 29-11-2010 17:48

Heb 't 'm gevraagd en de hoofdpijn/strakke gevoel is die dag erna weggetrokken.
Hij heeft tot nu toe geen hoofdpijn meer gehad, iets wat hij de laatste tijd toch wel regelmatig had.
Ik denk nu dat z'n auraveld zich wellicht even moest aanpassen aan de laatste energie-behandeling, waardoor
hij eerst nog hoofdpijn had, en dat later wegebte.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 29-11-2010 20:15

Had je gisteren al willen vragen of hij soms al vaker hoofdpijn had. Het lijkt er nml op dat er iets 'vloeiender' is geworden, wat zich in zijn binnenste (onbewust)zat te roeren? Dus klem of vast zat, zonder dat ie zich dat zo bewust was.
En als dat gebeurd, lijkt het op een reiniging bijna, waardoor men ook even hoofdpijn, strak gevoel etc kan hebben? Als hij zich er hierdoor bewust van wordt wát dat nu is wat hij opgespaard of opgepot had, kan hij er wellicht iets mee doen.
Hij had er wel 'oren' naar, gezien de ook gloeiende oren naast de verandering op/in zijn hoofd...?
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 01-12-2010 13:24

Inderdaad had hij al vaker hoofdpijn Hannie.
En hij kan dingen oppotten, heeft hij vaak nog niet eens meteen door dat hij dat doet en dan
niet weet waar z'n hoofdpijn of stijve spieren (stess) in nek en schouders vandaan komt.

Grappig is dat hij sindsdien nog steeds geen hoofdpijn heeft gehad, dus dat er iets opgeruimd is
of beter stroomt denk ik dan ook, zoals je al schrijft.
Wellicht heeft hij er niet altijd meteen oren naar wat er in z'n binnenste afspeeld in eerste instantie,
vaak wel in tweede instantie, na een tijdje.

Bedankt voor je reactie :wink:
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Plaats reactie

Terug naar “Magnetiseren, kleurentherapie, aura/chakra healing, jin shin jyutsu en....”