Cursus magnetiseren

jin shin jyutsu, aromatherapie, piramide energie en nog veel meer......
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 06-11-2010 15:13

Wauw Edith je hebt al op je intuitie gemagnetiseerd ja, die scheppende of waaier bewegingen hebben wij ook geleerd dat je daarmee de enerigie weg kunt halen die je daar niet wilt hebben.
Boeken, mmmm die heb ik nog niet gevonden hierover, maar ik ben daar ook wel geintereseerd in, dus ja wie weet heeft iemand anders een tip.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 06-11-2010 15:49

Inderdaad op m'n gevoel/intuïtie, ik weet nu ook dat bewegingen naar beneden maken rustgevend werken.
Jammer dat je op die cursus geen boekentips e.d. gekregen hebt.
Maar misschien iemand anders :?:
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 20-05-2011 11:28

Mijn ervaring verteld me dat koude plekken op een lichaam komen omdat daar de energie niet stroomt. Wat je dan vaak ziet gebeuren, als je probeert die blokkade op te heffen, is dat je eigen handen dan heel warm kunnen worden. Zorg er echter wel voor dat je de energie die je wegneemt of vervangt niet in jezelf opslaat.
Schud het van je af, was je handen of stap naderhand onder de douche en laat alles wat jou niet toebehoort via doucheputje weg spoelen.
Maar ik kan niet vaak genoeg waarschuwen....doe dit soort dingen niet als je niet weet wat je aan het doen bent.
Als je het namelijk niet weet, kun je de energieën in je eigen lijf opslaan en er ziek van worden.
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Plaats reactie

Terug naar “Magnetiseren, kleurentherapie, aura/chakra healing, jin shin jyutsu en....”