energie geven ( Healing)

jin shin jyutsu, aromatherapie, piramide energie en nog veel meer......
Nalin
Lid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 04-11-2013 10:29

energie geven ( Healing)

Bericht door Nalin » 13-11-2013 10:16

Hallo lieverds,

ik doe zo nu en dan mijn kinderen en me vriend energie geven,en ik aardse als het nodig is.

een tijdje terug had ik mijn dochter energie gegeven,ze voelde warmte door haar lichaam stromen ze dacht dat ik mijn handen op haar schouder had gelegd( ze zat in een stoel) maar dat was niet zo ik houd mijn handen iets boven de persoon vandaan,als ik voel dat het zeg maar ergens moeilijk door stroomt dan leg ik even mijn handen er wel op.dan voelen ze de warmte nog intenser.

ik aardse ook en dat doe ik geleidelijk van boven naar beneden toe,tot bij de voeten en in hun en mijn gedachten gaan er wortels onder hen voeten de grond in bij de ene moet het dieper de aarde in dan bij de ander ik voel dat aan,zodra het voldoende is stroomt de energie uit moeder aarde naar boven toe door de wortel(s)zo door de voeten en zo helemaal naar boven naar de kruinchakra,en dat voelen ze ook dat het stroomt.

mijn vriend André had laatst last van zijn zij, hij is op bed gaan liggen en heb hem energie gegeven hij er vaarde ook warmte en tintelingen in zijn handen en voeten,die dacht ook dat ik me handen op zijn lichaam had neergelegd maar dat was niet zo,hij zij je hebt zeker warme handen die gloeien,...ik Nee hoor!
zo heb ik zijn hele lichaam behandeld,en hij voelde van alles maar liet het over zich heen komen,maar hij zij die pijn zit er nog wel maar voelt niet zo Heel erg pijn meer niet De pijn wat ik voel zegt ie,ik ben op de plek bezig geweest en voelde na die tijd pijn in mijn linker hand de pijn trok naar mijn elleboog toe en zat in mijn hand ik heb mijn hand even afgeslagen toen was het er uit zo heb ik het een paar keer gedaan en hij voelde gewoon de pijn er uit getrokken werd.
na die tijd doe ik de aura reinigen ga langs het lichaam heen sta me handen af en doe het z'n 3x naar die tijd ga ik bij de voeten staan en houd mijn handen voor en er tegenaan om hem te laten aarden en dat die ik via mij.

gister heb ik mijn zoon ook energie gegeven hij lag ook,en hij voelde ook de warmte en een koel gevoel op zijn borstkas,ik heb hem ook geaard hij was echt niet geaard dat voel je ook,ik tenminste :haha:
hij zij na die tijd ik voel me heel rustig van binnen,en mijn voeten voel ik de aarde in gaan toen hij door de woonkamer liep, hij zij dat heb ik nog nooit zo gevoelt,hij zij ga vaker op blote voeten lopen...dat had ik hem al zo vaak gezegt ga op blote voeten of op sokken lopen in huis of buiten!! :haha:

maar ze ervaren het zelfde allemaal,en mijn handen willen ze voelen maar die zijn gewoon koel.

mijn zoon zag gister na de behandeling,een blauwe kleur aan me beide zijde van mijn lichaam en een witte straal boven op mijn kruin stralen,dat vond hij heel bijzonder om te zien bij mij.

als ik dit ga doen zorg ik eerst voor dat ik mijn hoofd leeg heb ga me aarden en vraag hulp van mijn gids dat ik die persoon energie mag geven en mijn beschermengelen om mij bij te staan,als ik daar klaar mee ben voelt mijn lichaam ontspannend.

ik ben een uurtje met ze bezig,en ze mogen als ze wat voelen ook gerust vertellen als ik met ze bezig ben,als ze stil moeten zijn zeg ik het tegen ze.
maar ik merk dat ik gewoon een doorgeefluik ben.
ik krijg er zelf ook energie van ik wordt niet moe als ik ze behandeld heb.

is dit nu een Gave,kan ik ook Reiki doen? of is het ook magnetiseren wat ik doe??

kunnen jullie me helpen wat ik nu het beste kan doen,.. waar moet ik opletten als ik ze energie geef.
doe ik hier goed aan om zo maar energie aan ze te geven wel met hen toestemming natuurlijk.

ik heb sterk het gevoel dat ik iets met me handen moet doen.
alle tips zijn welkom en alle suggesties.

Veel liefs Nalin

Nalin
Lid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 04-11-2013 10:29

Bericht door Nalin » 13-11-2013 10:25

Hallo allemaal,

deze boven staande topic.
heb ik op een andere Forum staan,maar niemand heeft er op gereageerd...jammer genoeg.

Ik zou graag van jullie horen,wat jullie meningen zijn hier over.
ben ik wel goed bezig,met de Energie te geven.

lieve groet Nalin.

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 13-11-2013 12:25

het lijkt er op dat je zeker kunt healen met je handen. Ik doe zelf ook aan reiki, magnetiseren en chakra/aura healingen.
Ik zou als ik jou was eens wat meer over gaan lezen en wie weet kun je er wel wat mee gaan doen. En wat je zoon zag, was waarschijnlijk je aura.
Groetjes!
frozen eyes can't cry

Nalin
Lid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 04-11-2013 10:29

Bericht door Nalin » 13-11-2013 12:46

Bedankt voor je reactie Annoeska,

ik zal me eens er meer in verdiepen (lezen)
ik loop ook al een tijdje er mee om een cursus te volgen Reiki.
ik zal hier in Sneek zien dat er ook Reiki cursussen worden gegeven.

weet je ook waar je op moet letten,als je Reiki cursus wil doen bij die gene,
waar ze aan moeten voldoen.

lieve groet Nalin

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 13-11-2013 12:52

dit is magnetiseren. Door te doen, leer je.
Het blauw is de kleur van genezende handen, en het wit wil zeggen dat je open staat en het goed door jezelf laat gaan.

Hier heb je geen Reiki voor nodig. Natuurlijk mag je dat doen, maar als ik jou was zou ik me eens gaan richten op kleurenleer en de kwalen, die staan op www.winworld.nl

Ook kan het zijn dat je heel ergens anders heen moet dan de aangegeven plaats. Daar ligt dan de onderliggende reden van de kwaal.

ik verplaats dit even naar magnetiseren


Nalin
Lid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 04-11-2013 10:29

Bericht door Nalin » 13-11-2013 15:15

Bedankt voor je reactie Sita,

ik heb even bij die link gezien.
Kleurentherapie kan worden gegeven door middel van straling met gekleurde lampen,
dit komt me bekent voor heb ik eens bij een behandeling gehad met Energie healing....is al heel wat jaartjes geleden hoor.


maar als ik jou was zou ik me eens gaan richten op kleurenleer en de kwalen:
Hier kan ik geen informatie verder in vinden op het forum,of ik kijk er over heen :oops:

ik zou graag meer willen weten daar over.

lieve groet Nalin

Yvo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 359
Lid geworden op: 13-02-2008 18:26

Bericht door Yvo » 13-11-2013 15:58

Nalin
ik ben zelf ook reikimaster.
Het magnetiseren wat je doet klinkt goed en idd oefening baart kunst. Reiki is voor zover ik het zie een aanvulling met methodes die mooi werken maar wat voor je gevoel het lekkerste werkt is je leer en je pad en daar ben je zelf vrij in. In beide gevallen altijd goed aarden en beschermen en afstellen.

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 13-11-2013 16:10

http://www.winworld.nl/Vision/Kleurenth ... euren.html

even naar beneden scrollen, daar heb je bloemen, als men een kwaal heeft moet er iets van die kleur weer in het lichaam doorstromen, daar zal een tekort aan zijn.
Maar met een behandeling gebruik je nooit 1 kleur, dan moet er gekeken worden waar nog meerdere kleuren toegevoegd dienen te worden

De kleurenleer gaat hier allemaal in Intuitieve spirituele A ontwikkeling, maar dan over meerdere lessen. En is een kwestie van het onder begeleiding leren toe te passen, en kleuren 'voelen' Vandaar dat dit niet op de site staat . Maar scroll nog gerust even naar de bloemetjes.


Nalin
Lid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 04-11-2013 10:29

Bericht door Nalin » 13-11-2013 16:19

Yvo jij ook bedankt voor je reactie

Als ik het goed begrijp,kan ik mijn gezin gewoon energie geven.
dat me zelf goed moet afschermen ect weet ik,dat doe ik ook altijd voor dat ik met iets begin.

ik zal er nog even over nadenken om Reiki cursus te doen,ik vindt het wel mooi als ik dat er bij doe,het is toch weer een stukje leer stof voor mij,en wie weet haal ik daar ook weer meer dingen uit.

lieve groet Nalin

Nalin
Lid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 04-11-2013 10:29

Bericht door Nalin » 13-11-2013 16:27

Sita die bloemen heb ik gezien,
en de betekenis wat de kleuren voor dienen,wel mooi trouwens om het allemaal zo te lezen,ik raak gewoon inspireert van :D

Mooi dat ik lees,dat het beter is om dit onder begeleiding te doen ( leren)
fijn dat jullie me zo een eindje op weg hebben geholpen.

Nu nog even oriënteren,waar ik dit kan doen,die er lessen in geeft.

Bedankt voor jullie reacties

liefs Nalin

Plaats reactie

Terug naar “Magnetiseren, kleurentherapie, aura/chakra healing, jin shin jyutsu en....”