Kristallen

jin shin jyutsu, aromatherapie, piramide energie en nog veel meer......
Plaats reactie
nymira
Lid
Lid
Berichten: 146
Lid geworden op: 27-04-2008 12:11

Bericht door nymira » 11-09-2008 17:59

Hoi Marianne,

Van een lief persoon kreeg ik in maart een mooie bergkristal.

Bij het dragen vorige week zag ik dat de steen gebarsten was van binnen.
(niet toen ik hem kreeg)


Iets met energie te maken? Zegt mijn gevoel.

Ik ben benieuwd naar jou bevinding :?:

Liefs,
:)
Nymira

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 11-09-2008 18:04

Mocht je steen ondanks je zorg toch gaan scheuren of verkleuren, dan is de opgenomen spanningsenergie te groot geweest. Dit is een goed teken, de steen heeft dan heel goed gewerkt. De steen is echter niet meer werkzaam, je zult een nieuwe moeten aanschaffen. Gooi de uitgewerkte steen niet zomaar weg. Het is een mooi gebaar om de steen weer terug te geven aan moeder aarde, de oorspronkelijke plaats van de steen. Zoek hiervoor een mooi plaatsje in je tuin of de natuur. Bedank de steen voor zijn bewezen diensten, en begraaf haar met respect.
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 11-09-2008 20:21

Lieve Nymira,

Als in een steen een barst springt tijdens het dragen dan doet hij zijn werk goed .Ik zou hem nog niet weg doen, totdat hij helemaal kapot is. Want hij kan dan nog steeds vuile energie bij je weghalen .Hij zuivert dus hij doet het heel goed. Houd hem af entoe onder de stromende koude kraan om hem te zuiveren.droog hemvoorzichtig af en dan kun je hem nog even dragen.is hij helemaal gebarsten en luister dan heel goed naar je gevoel .jij weet wanneer dat is dan geef je hem net wat Berdien zo mooi zegt terug aan moeder aarde. Bergkristal is goed voor hart en rugklachten duizeligheid, buikkramp, angst ,menstruatieklachten zweren en blaasonsteking, werkt opbouwend voor het lichaam en geeft helderheid en spiritueel inzicht.Dus een mooie steen.
liefs Marianne
:wink: :
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

nymira
Lid
Lid
Berichten: 146
Lid geworden op: 27-04-2008 12:11

Bericht door nymira » 11-09-2008 21:16

Hallo Marianne :) ,

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb de steen ook niet weggedaan, mijn gevoel zegt ook niet dat hij is uitgewerkt.
Ik heb er een goed gevoel bij en ik heb hem alleen af gedaan omdat ik eerst wilde uitzoeken of het door energie kwam.

Ik doe hem gewoon weer om, het is ook een mooie steen voor nu.

Alleen de barst die was ontstaan, daar was ik verwonderd over omdat het vrij snel gebeurde na het dragen. :o :o
De barst zit ook in het midden.

Wat Berdien schrijft over het teruggeven aan moeder aarde, dit is mij bekend.
Dit doe ik ook als ik voel dat het niet meer hoort in mijn leven.
Alleen de stenen hoor.... die horen daar,hahahaha

Eerlijk gezegd heb ik niet bedankt voor de werking en respect. :oops: :oops:
Zo zie je maar weer dat je leert van elkaar :) .

Echter wat ik niet doe is hem opladen in de volle maan.
Wel als de zon schijnt leg ik hem in de vensterbank. (vooraf reinigen)
Hoe ik hieraan kom weet ik niet maar ik volg mijn gevoel gewoon.

Liefs,
:D
Nymira

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 11-09-2008 23:09

Lieve Nymira,
Volg altijd je gevoel .het is goed het op te laden met volle maan ,maar het kan ook in het zonlicht .Alleen kunnen daar niet alle stenen tegen.
veel liefs Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 04-10-2009 22:04

Vandaag is het vollemaan vergeet je kristallen niet ,je kan ze nu opladen in het maan licht.Even van tevoren afwassen met lauw water dat ze schoon zijn om de energie van de maan in zich op te nemen.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 04-10-2009 23:43

Zal er rekening mee houden want sommige moeten echt even weer opgeladen worden.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Magnetiseren, kleurentherapie, aura/chakra healing, jin shin jyutsu en....”