De Dertien oorspronkelijke Clanmoeders & Dertien kristal

Ervaringen? Wat is het? Sjamanisme, Kundaline, Klankschalen, Runen.... en andere natuurlijke stromingen
Plaats reactie
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

De Dertien oorspronkelijke Clanmoeders & Dertien kristal

Bericht door karin » 16-10-2008 00:21

De Dertien oorspronkelijke Clanmoeders & Dertien kristallen schedels.
Geschreven door jamie Sams.


Voordat de schildpadeiland(Noord,Zuid America) verdeeld was in continenten en voor het opkomen van de <<Gouden culturen<<in de vierde wereld van afscheiding waren de kristallenschedels ondergebracht op een plaats waar vrouwen bijeen kwamen om hun medicijn te delen,zo werd mij geleerd.

Ook werd mij verteld dat de meeste heilige plaatsen zich in het centrum van de grote landmassa van schildpadeiland bevonden het heet momenteel Noord,Zuid America..

Ook werd mijn vertelt:::
dat mensen door eeuwen heen duplicaten van de dertien schedels hebben gemaakt .Men probeert hun kracht te kopieren en over te brengen naar bepaalde culturen,het resultaat daarvan is rampzalig,deze groepen willen macht over andere krijgen via bedrog en zogenaamde spiritualiteit.

De leiders van deze religieuze cultussen uit verschillende beschavingen wilden de massa"s aan zich onderwerpen door hierarchie,patriarehaat,of martriarchaat,Ze herinneren zich de oorspronkelijke bedoeling van de dertien clanmoeders niet meer.

De kristallen schedels zijn de vorm van menselijke schedels gemaakt om de collectiece wijsheid te symboliseren die in de potentie van de mens aanwezig is.

De Aardemoeder,een levend wezen .bewaard deze wijsheid in de menselijke vorm.omdat haar dertien aspecten ,de Clanmoeders deze overgangsrituelen ook in die vorm ondergingen.

In het midden van de schedels was de Reflectie van de grote Rookspiegel aanwezig.Het illusoire rookgordijn voor, de spiegel zorgt ervoor dat iedereen een intentie kan uitzenden--Slecht of goed.Door de zuiverheid en de helderheid van deze doorzichtige kwartsschedel wordt iedere
bedoeling terug gestuurdt naar het punt van herkomst.De grap keert altijd terug naar diegene die hem uitzendt omdat de enige reflectie die in de kristalliseerde vorm van de schedel gezien wordt,,
,,,Het gezicht van de zender is.

Zoals de May"s zeggen:::::Ik ben een ander van je zelf.

De wijsheid wordt in de schedels opgeslagen als een bibliotheek er zit zelfs informatie in over het verband tussen de Aardemoeder en de andere hemellichamen,en ons zonnestelsel.de melkweg het Universum.

Mitchell-hedgesschedel die begin 1990 ondekt is.Deze eigentijdspioniers hebben gevoeld dat de oorsprong van onze beschaving op een andere planeet moet liggen.

Zoals ik het nu zie...Het licht aan de onderkant van de schedels word weerspiegelt,een regenboog van kleuren vormen zich aan de bovenkant van de schedels.
het Noorden licht komt van de bovenkant van het hoofd van Moederaarde-De Noordpool en staat op de belofte van de wereld vrede van de wervelende Regenboog.

De werfeldende regenboogdroom behelst de voorspelling dat alle rassen volkeren en de vijfdewereld van vrede,die in volle gang is,verenigt zal worden,
Mijn leraren vertelde me dat veel mensen zouden gaan dromen over de schedels,zei zouden deel uit maken van de werfeldende regenboogdroom van vrede,
Echter alleen degenen die aan de 13 oorspronkelijk clanmoeders
verbonden waren zouden beschermers van de werkelijke kristallen schedels worden.

De initiatie bestaat slechts uit het binnen komen in het medicijnenwiel van de clanmoeders.dat geeft ieder invidu het recht om te beginnen met de lessen die voor handen zijn.
De afzondelijke spaken van het medicijnenwiel bevatten tal van lessen over het ontwikkelen van Persoonlijke mogelijkheden.Het kost jaren om deze te doorgronden.

Persoonlijke groei zeven regels van wijsheid.......
1-regels over hoe je moet groeien of veranderen bestaan niet.
2-alle zelf opleggende regels of oordelen zijn beperkende illusies.
3-het grote Mysterie kan niet verklaard worden,probeer het dus ook niet.
4-Alles wat je zoekt kun je in jezelf vinden.
5-plezier en frivoliteit neutraliseren illusies,angst.
6-onzichtbare werelden bestaan in de tastbare en kunnen daar niet van worden losgemaakt.
7-je bent op het moment dat je besluit te zijn.

Bron:Jamie Sams.Dertien clanmoeders
Zie het verhaal van het boek <<De Dertien oorspronkelijke Clanmoeders.
http://winworld.forum2go.nl/de-dertien- ... t1187.html

Het pad naar heelheid bewandelen ...
Dit is echt een aanrader,Mijn hart loopt over van liefde.

Ik wens je veel lees plezier




Warme groet
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Deborah
Lid
Lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 18-07-2008 10:28

Bericht door Deborah » 16-10-2008 08:01

Hoi Karin,

Ook deze lijkt me interessant.

Gr. Deborah
Innerlijke rust krijg je niet door minder te doen, maar door wat je doet anders te doen.

Gast

Bericht door Gast » 16-10-2008 11:45

Dank je Karin, voor deze tip.

Ik ga dit boek zeer zeker kopen en lezen.
Kun je AUB ook even de ISBNnr's plaatsen op het forum,
dat zoekt lekker makkelijk op ;-)

Hartegroet,

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 16-10-2008 19:13

Sha-na-ra,

Jazeker, dat is makkelijker het isbn nr,ook jij bedankt voor de tip,
warme groet
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Gast

Bericht door Gast » 16-10-2008 23:51

Dank je voor het isbnnr Karin,
ik heb je geloof ik verkeerd begrepen,
ik dacht dat het om 2 boeken van Jamie Sams ging,
maakt niet uit... boek is besteld ... lekker voor bij de openhaard...

Hartegroet,

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 16-10-2008 23:58

klopt Sha-na-ra,
Ik heb het gesplitst,om er uitgebreid over te vertellen het verhaal werd te lang,vandaar;
Bron:Jamie Sams.Dertien clanmoeders

Zie het verhaal van het boek <<De Dertien oorspronkelijke
Clanmoeders.
http://winworld.forum2go.nl/de-dertien- ... t1187.html

wens je veel lees plezier bij de openhaard.
Warme groet
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 19-05-2011 10:15

Ik heb hem ook op mijn verlanglijstje staan. Heb hem al eens in mogen zien....prachtig boek.
Overigens heb je ook nog de 13 grootmoeders voor de volgende 7 generaties, dat is ook prachtig mooi.....denk dat die via Google wel te vinden zijn, die hebben een website volgens mij.
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Plaats reactie

Terug naar “Sjamanisme, Kundalini, Runen, Klankschalen”