Sjaman ervaringen

Ervaringen? Wat is het? Sjamanisme, Kundaline, Klankschalen, Runen.... en andere natuurlijke stromingen
carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 06-04-2008 01:02

Ik heb ook net gekeken, prachtig.
Ik houd van de drums, dat doet wat met me. Weten jullie misschien een mooie cd? Met flink oerritme er in en veel drums?

Hein Braat :D die werd bij ons op cursus ook gedraaid. Heeeel mooi inderdaad

Ik weet niets van sjamanisme dus ik lees een beetje met jullie uitwisseling mee om er zodoende iets van te leren begrijpen.

Liefs Carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

Angela
Lid
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-04-2008 23:26

Bericht door Angela » 06-04-2008 14:47

LIEVE CARLA ,

YAAA drums ! lekker lekker
er zijn natuurlijk verschillende soorten cd drums,
er zijn meer japans achtige kodo drums.
of drums tussen de muziek door
Afrikaanse drums
en meer indian drums
india-egypte...
:wink:

ik weet niet welke richting jou het meest aanspreekt?
of misschien wel allerlei ?
anders kan ik misschien wel wat titels benoemen.
ik zal ns t 1 en ander zoeken van diverse :wink:
misschien kun je ze dan op lime wire downloaden?
of we kijken op een andere manier ,misschien kan ik anders iets voor je opsturen betreft sjaman muziek ?
want ik kan dat niet zo goed als Kees zo n mooi film met muziek erop zetten.

liefs Angj
jaren geleden in "sjamangroep" geschreven.
op dit moment een pauze betreft praktiserend reiki-sjaman "werk" jegens anderen ivm druk hebben met mijn dochter die een gebroken bovenbeen heeft.zou graag wat contactueren.

Angela
Lid
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-04-2008 23:26

Bericht door Angela » 06-04-2008 14:51

carla schreef:Ik heb ook net gekeken, prachtig.
Ik houd van de drums, dat doet wat met me. Weten jullie misschien een mooie cd? Met flink oerritme er in en veel drums?

Hein Braat :D die werd bij ons op cursus ook gedraaid. Heeeel mooi inderdaad

Ik weet niets van sjamanisme dus ik lees een beetje met jullie uitwisseling mee om er zodoende iets van te leren begrijpen.

Liefs Carla
effe kijke hoor...
flink OERRITME schrijf je he? hihi >hoe je dat zegt
okee ik denk dat ik wel wat kan vinden ...

tot later!
jaren geleden in "sjamangroep" geschreven.
op dit moment een pauze betreft praktiserend reiki-sjaman "werk" jegens anderen ivm druk hebben met mijn dochter die een gebroken bovenbeen heeft.zou graag wat contactueren.

Angela
Lid
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-04-2008 23:26

Bericht door Angela » 06-04-2008 15:38

carla schreef:Ik heb ook net gekeken, prachtig.
Ik houd van de drums, dat doet wat met me. Weten jullie misschien een mooie cd? Met flink oerritme er in en veel drums?

Hein Braat :D die werd bij ons op cursus ook gedraaid. Heeeel mooi inderdaad

Ik weet niets van sjamanisme dus ik lees een beetje met jullie uitwisseling mee om er zodoende iets van te leren begrijpen.

Liefs Carla
yeah! drums doen wat he ?

ben aan het zoeken voor jou Carla,
------------------------------------------------------
-Oliver Shanti nummer genaamd : Shaman

-Slagerij van Kampen : tribal African
misschien kun je zelf verder zoeken in Slagerij van Kampen
ze gebruiken best vaak drums (ook kodo drums)

-native american POW WOW (op lime wire bijvoorbeeld " pow wow "in toetsen)


water drums (heeeeel leuk) African rainforest
(best of both worlds)

maar weet je , ik weet allereerst niet of jij wel een zoekmachine hebt of dat iemand het voor je kan branden...

maarre ik zoek nog even verder in verloop van tijd
dit was voor nu even...

greet bij shaman drum Angj
jaren geleden in "sjamangroep" geschreven.
op dit moment een pauze betreft praktiserend reiki-sjaman "werk" jegens anderen ivm druk hebben met mijn dochter die een gebroken bovenbeen heeft.zou graag wat contactueren.

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 06-04-2008 17:57

Oh wat lief van je Angela, alvast bedankt.

Het meest geinteresseerd ben ik in die indiaanse oerritmes. De soort waar je goede meditaties bij kan doen om je goed te aarden. Lekker stampen met mijn voeten erbij :D
liefs carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 06-04-2008 22:05

Graag gedaan Yvo, Sita en Marianne, met drums vindt ik segura een samba band ook wel eens heerlijk is om te beluisteren misschien een idee als dat soort muziek je aanspreekt. Angj: je had een vreemde band met je huisdier de 19 jarig oude poes zeg je waarin uite zich dat dan? Wat ik wel heb gemerkt is dat katers enorm verschillen van poezen in omgang. Gelukkig stuiter je niet meer, lijkt op ten duur niet echt gezond als dat zo was doorgegaan. Lijkt me wel goed en leuk die uitwisseling zal je mn msn adres mailen.

Groetjes ... Kees
Don't shoot the messenger

Angela
Lid
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-04-2008 23:26

Re: Quote

Bericht door Angela » 06-04-2008 22:11

Lieve Angela

Je hoeft niet de hele tekst te quoten :)
Tenzij er specififiek een klein stukje tekst van de schrijver is dat je speciaal naar voren wilt brengen

Liefs en succes van Yvo en Sita.

dank je wel , Lieve Yvo
& Sita natuurlijk...

ik vindt het wel nog wat moeilijk op forum.
jammer ik zou bijvoorbeeld best wat fotos van werkjes willen plaatsen
en van lichtbollen bijvoorbeeld.
probeer het een keer aan mijn dochter te vragen als ze ervoor in de stemming is... en.....
ik doe mijn best om me aan de regels te houden en de juiste knopjes te vinden (giegel)
jaren geleden in "sjamangroep" geschreven.
op dit moment een pauze betreft praktiserend reiki-sjaman "werk" jegens anderen ivm druk hebben met mijn dochter die een gebroken bovenbeen heeft.zou graag wat contactueren.

Angela
Lid
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-04-2008 23:26

Bericht door Angela » 06-04-2008 23:06

Angj: je had een vreemde band met je huisdier de 19 jarig oude poes zeg je waarin uite zich dat dan? Wat ik wel heb gemerkt is dat katers enorm verschillen van poezen in omgang. Gelukkig stuiter je niet meer, lijkt op ten duur niet echt gezond als dat zo was doorgegaan. Lijkt me wel goed en leuk die uitwisseling zal je mn msn adres mailen.

Groetjes ... Kees
ja (kruimeltje) mijn poes was verstoten door der moeder en als ik haar aaide sprong ze in mijn nek-schouder en groef zich heel diep in mijn vlees met tanden en nagels (natuurlijk de linkerkant van me schouder juist waar ik allerlei past life things "aan had hangen"een prachtige"symbiose van dieren-mensen liefde pfff.
en tegelijk was ze niet bij me vandaan te krijgen konstant voor me achter me voeten en sliep gekruld om mijn hoofd heen....en wilde dus echt wel aandacht maar als ik ging aaien werd ze te hartstochelijk leek wel en viel ze me aan.
toen ik met reiki/mijn handen begon bij haar veranderde ze !
ze werd de aller aller liefste ze viel me niet meer aan.
op t laatst toen ze oud was was ze prachtig : allemaal plukken haar stonden her en der
leek wel of ze veren had zoals dat overend stond.
-------------------------------------------------------------------------------
HOE HEETTE JOU KAT ???

en wie was er toen bij met het spuitje ? heb je het ook besproken met je zonen ? ---------------------------

ik heb je msn al toegevoegd.thanks
-------------------------------------------------------------------------
tja dat stuiteren joh je weet niet wat je overkomt en voor ik het wist lag ik in een heftige reis of wat dan ook man...
ik hield hier lichamelijk niks aan over hoor...
alleen een beetje :shock: haha
ik heb nog wel wat "wegval tics" nu en dan maar die komen alleen naar voren als ik me nogal ontspan en me op me gemak voel met mensen
en of ik soms dingen voel -zie of dergelijks bij -van mensen ....
dan heb ik ook nog wel wat verschijnselen zeg maar...
of weleens tijdens afstandsbehandelingen die ik weleens deed dan effe :shock: schokkie schokkies hahaahaha of me benen die kanten opschieten maar ik ben er niet bang meer van.
maar -en als ik dan gaat werken met de persoon dan is dat totaal weg ...bzzzz

speak you later ...
jaren geleden in "sjamangroep" geschreven.
op dit moment een pauze betreft praktiserend reiki-sjaman "werk" jegens anderen ivm druk hebben met mijn dochter die een gebroken bovenbeen heeft.zou graag wat contactueren.

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 07-04-2008 19:13

Leuk verhaal over kruimel :wink: De kat heette Pitoe, besproken was t wel. Alleen je weet niet altijd wanneer. Echt wegvallen doe ik ook maar zelden, meestal wel een poging tot en daar blijft het bij omdat er meestal iemand stoord en zodoende krijg je de kans dan niet. :( Spreek je weer :)

Groetjes ... Kees
Don't shoot the messenger

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 08-04-2008 20:40

Met het wegvallen zijn mn gedachten leeg. Niet altijd maar soms krijg je dan beelden te zien, gezichten of gebeurtenissen. Of dit nou een trance is
kan ik zo niet zeggen het lijkt er wel op. Ik doe dan niet bewust een oefening.


Groetjes ... Kees
Don't shoot the messenger

Plaats reactie

Terug naar “Sjamanisme, Kundalini, Runen, Klankschalen”