ervaring met het hogere zelf

Ervaringen? Wat is het? Sjamanisme, Kundaline, Klankschalen, Runen.... en andere natuurlijke stromingen
Plaats reactie
visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

ervaring met het hogere zelf

Bericht door visje » 01-04-2009 12:57

Vorige week een heftige, maar mooie ervaring gehad.
Moest 't even op een rijtje zetten voor ik 't hier wilde delen.
Laatste tijd ben ik wat moe, zo ook die dag. Moest 's avonds aan 't werk, en ben nog even een uurtje gaan liggen. Had m'n equilibrium flesje bij me, en plaatste dit op m'n hart met m'n hand erop.
Op een duur was ik in een bewustzijns-toestand tussen slapen en waken in. Ineens hoorde ik in mijn linker oor het liedje van jou Berdien! (Spirit of peace)
En tegelijkertijd hele heftige energie golven door mijn hele lichaam. Ik werd meegenomen in deze stroom. Mijn innerlijk riep:néééé (zo heftig was 't) Toen duurde 't nog even, en hield de stroom op.
't Voelde geweldig/heerlijk, dat ik geheeld en opgeladen werd. En wilde erna eigenlijk wel méér...

Ik heb echt een cadeautje gekregen, zo voelt 't.

liefs visje
Afbeelding
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 01-04-2009 16:59

Dat gevoel van opgeladen worden heb ik ook maar nu vooral sinds ik die moquibollen heb. Best wel heftig. Mooie ervaring Visje. Dank je voor het delen.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 01-04-2009 17:30

Thanks Louisa.
Dit was nog voordat ik m'n moqui's had, maar wat je zegt is idd zo, deze zorgen er ook voor dat je opgeladen wordt!
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 01-04-2009 17:36

Visje
bedankt voor het delen mooi hoor maar
uuuuhm wat is dat voor 1 flesje equilibrium ?

liefs van berdien
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 01-04-2009 18:06

Ken je aura-soma therapie (de kracht van kleuren), Berdien?
Is door Vicky Wall ontwikkeld.

Het Aura-soma kleurensysteem bestaat uit 106 flesjes. In deze flesjes zitten olie en water en omdat olie op water drijft, krijg je twee kleuren in een fles. Wanneer je het flesje schudt, ontstaat automatisch een derde (meng)kleur. In deze flessen zitten verschillende ingrediënten, zoals essentiële oliën, kruidenextracten en kristallen. Het is de bedoeling dat je vier flessen kiest uit het systeem. Deze flessen/kleuren, die je kiest, resoneren met jou op dat moment, want anders zou je ze natuurlijk niet kiezen.

De flessen/kleuren vertegenwoordigen jou en geven je inzicht in wat je doet. Laten je kwaliteiten, je weerstanden en je blokkades zien waar je nu staat en hoe je bezig bent om daar te komen waar je zou willen zijn.

Je zult jezelf herkennen in de uitleg en je weer herinneren wie je eigenlijk werkelijk bent...
Daarmee herken je je fysieke, mentale, emotionele en spirituele lichaam en je krijgt inzicht om al deze aspecten in balans te brengen. En wanneer wij in balans zijn, voelen wij ons beter, krachtiger/sterker en meer ontspannen, met als gevolg gelukkiger. En daar gaat het nu om...


Afbeelding
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 01-04-2009 18:14

Bovenstaande foto is een grote lichtbak, met de equilibrium-flesjes ervoor.
Je mag op intuïtie een of meerdere flesjes kiezen, of het flesje kiest jou, zo kun je 't ook zien.
Zelf had ik eerst informatie over de flesjes gelezen, daarbij het flesje opgezocht omdat ik dacht dat deze wel bij me zou passen.
Nou, zo werkt 't dus helemaal NIET!
Je gevoel/intuïtie mag je laten spreken, daarop vertrouwen dat deze zegt wat bij jou past. Dat hebben we afgeleerd, op onze intuïtie te vertrouwen, merkte ik wel.
Ik voelde me net een kind in een snoepjes-winkel toen ik voor de lichtbak stond met al die gekleurde flesjes.
Heb er toen 2 uitgezocht, want voelde daarbij een kriebel op m'n kruin.
Deze zijn 't geworden:


Afbeelding
32 - KONINGSBLAUW/GOUD: Sophia. Helderheid over de innerlijke wijsheid. Een boodschap van de sterren.



Afbeelding
38 - VIOLET/GROEN: De TroubadourII/Onderscheidingsvermogen. Loslaten van de moeilijkheden uit het verleden zodat het hart zijn waarheid vrij kan uitdrukken en er een transformatie van het zelf volgt.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 01-04-2009 18:17

uuhm sorry ik ben blond
maar kies je dan vier flesjes uit waar van jij de mooiste kleur vindt en moet je ze eerst schudden en dan uit zoekken whaaaaaaaaa 106 pffff das n hele klus al is het zonder schudden :shock:
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 01-04-2009 18:18

whaaaaaaaaaaa ons bericht kruiste elkaar
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 01-04-2009 18:24

Hihi, dat gebeurd wel vaker zeg...
Snap je 't een beetje, Berdien. Heb ik 't goed uitgelegd?
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 01-04-2009 18:33

ja ik snap het maar ik merk nu op bij mezelf dat ik wat te inpulsief ben dus laat het even bezinken allemaal
wel interesant dit leuk Visje
uuuuhm kom er vast nog op terug
liefs van berdien
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Plaats reactie

Terug naar “Sjamanisme, Kundalini, Runen, Klankschalen”