moqui bollen

Ervaringen? Wat is het? Sjamanisme, Kundaline, Klankschalen, Runen.... en andere natuurlijke stromingen
Plaats reactie
carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 03-04-2009 20:34

Ik was vanmiddag in Utrecht om te kijken of ik er ook een paar kon vinden. Ben in twee winkels geweest en heb er div. een aanltal minuten vast gehouden, maar er gebeurde helaas niets. Bij een stel dacht ik wat waar te nemen maar heb ze toch maar niet gekocht!
De dame in de winkel vertelde me dat er behalve Moqui bollen ook Boqui bollen zijn.
De werking is het zelfde, de vind plaatsen ook alleen de verhouding zand en metaal is precies tegenovergesteld dan van de moqui bollen. Dus als Moqui 20 % metaal en 80 % zand is is het bij de Boqui anders om.
Zij vertelde mij dat als ik er steeds tegen aan loop geen reactie van de Moqui te voelen ik eens moet overwegen Boqui bollen te gaan proberen en dat ik daar waarschijnlijk wel een reactie zal voelen.

Heeft iemand hier wel eens iets over gehoord of ervaring mee ?
Live is a challance!

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 03-04-2009 20:49

Dank jewel Carla

Wat een mooie uitgebreide uitleg zeg! Was al van plan hier en daar eens rond te gaan neuzen,vind dit echt heel apart allemaal.
Ook dat je met je ellebogen kan voelen of je al dan niet een mannetje of
vrouwtje in je handen houd.
Ook de geschiedenis van deze bollen is mooi beschreven.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 03-04-2009 21:35

Dank je Carla voor de mooie uitgebreide uitleg. Leuk om alle ervaringen hier te lezen. Binnenkort vertel ik ook meer over mijn ervaringen.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 04-04-2009 00:57

Graag gedaan hoor.
En Carla, hoe test jij de stenen als ik vragen mag?
Als je echt wilt voelen, kun je het best zoals ik beschreef je handen houden en je ogen sluiten.
Dat met die ellebogen wat er in de teskt staat die ik plaatste is echt zo.
Als je respect betuigt en ze dan vasthoudt kan ik me haast niets voor stellen dat je niets voelt, maar ik geloof je volkomen als je zegt dat je niets voelt. Dan heeft het ook weinig zin om heel hard je best te doen om iets te voelen.
Bedoel je Boji stenen Carla? die zijn kleiner. Ik zal proberen om het plaatje hier te plaatsen.


Afbeelding

Zoals je ziet hebben ze een heel ander oppervlak. Als je wil zal ik er wat info over opzoeken

Liefs carla
[/img]
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 04-04-2009 09:34

Hallo Carla,

Ik had jou beschrijving nog niet gelezen over hoe je ze het best kan testen, maar heb toch wel gedaan zoals jij dat nu beschrijft. Ik ben ook zo ontspannen mogelijk gaan staan maar ik voelde eigenlijk niets.Heel even dacht ik in een hand iets te voelen maar ik vond dat niet overtuigend genoeg om ze te kopen. Maar het is goed om te weten dat ik daar nu bewust op moet gaan letten, dank je.
Je hebt gelijk het is Boij, ik heb ze niet gezien (omdat ze die niet op voorraad had) maar de dame in de winkel vertelde het me alleen.Heb wel een plaatje in een boek gezien wat ze had.

Liefs Carla
Live is a challance!

Plaats reactie

Terug naar “Sjamanisme, Kundalini, Runen, Klankschalen”