Munay-ki (codes voor de nieuwe mens)

Ervaringen? Wat is het? Sjamanisme, Kundaline, Klankschalen, Runen.... en andere natuurlijke stromingen
visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 18-11-2009 22:20

Nog even ter aanvulling, de 10de inwijding:

De Nusta Karpay- initiatie van de Godin.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 18-11-2009 23:38

Heel duidelijk en mooi hoe jullie het vertellen Edith en Karin, maar ik mis iets hier in. Heb me suf zitten denken hoe dat onder woorden te brengen, maar ben er nog niet uit.
Heeft even tijd nodig om het niet krom over te laten komen. Kortom de juiste woorden vinden, want eigenlijk vind ik het geheel perfect. Maar je moet wel volkomen in alles foutloos zijn lijkt het bijna, wil je hier aan voldoen in dit wereldje.........? Maar ik ben hannie en niet jezus, zo iets.
Hoe moet ik hier aan voldoen! Of kan ik/wij/hier wel aan voldoen?
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 18-11-2009 23:50

Oh, komt 't zo over Hannie? Dat is niet de bedoeling!

Het is juist een steeds bewuster worden van jezelf, meer zelfacceptatie en deze energie overdracht ondersteund je bij je groei, transformatie en processen zodat je er sneller en gemakkelijker doorheen kunt komen.

Meer leven vanuit je hart, dat vind ik ook zo opvallend bij de Munay-ki energie.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 19-11-2009 00:31

Dat is nu precies wat ik bedoel,wat jij zegt(en Karin ook) kan ik helemaal volgen,maar als je in alles tot en met de negende ingeweid bent,dan denk ik dat je toch ook op die wijze te werk wil gaan. Of invulling aan wil geven in het omgaan met de mensen oa en alles in de wereld om ons heen? Dat bedoel ik met hoe doen of lukt ons dat op die buiten gewoon perfecte manier? Als 'nietige' mede mensjes in het geheel? Ook ik leef van uit m'n hart,met het weten dat dat niet altijd perfect gaat natuurlijk.Ben daarom ook zo blij om het hier er zo over te kunnen hebben,en veel van kunnen leren! :D

Maar ten overvloede, ik bedoelde niet dat jij of Karin en anderen zich na deze inweidingen als perfect of jezus voelen hoor.Maar ik zie me dit niet in alle opzichten volmaakt in de praktijk brengen zie je.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 19-11-2009 13:11

Zo,dit heeft me niet los gelaten deze nacht.Evengoed niet eens moe aan de dag begonnen.
Heb alles nog eens op een rijtje gezet,de filmpjes met uileg en de inwijdingen nog eens bekeken.
Heb nu door waarom ik het bovenstaande zo neer gezet heb gisteren.
Bij de woorden verlicht worden/zijn het goddelijke etc, kwam accuut het deprimerende gevoel naar boven daar kan ik toch nooooit aan voldoen?!
Heb nu in de gaten dat dit een oud (ingebakken) gevoel is,dat er vroeger in gestopt is van kind af aan via de kerk,dat we niets zijn of voorstellen, als zondaars op deze wereld zijn gekomen!En de opdracht was te worden als God/Jezus,volmaakt en verlicht dus.Zo niet,kon je het wel schudden om op de goede plek te komen na je dood.Onmogelijke opgave natuurlijk terwijl je het nooit goed genoeg deed in hun ogen.

Heb Munay-Ki dus met deze oude gevoelens bekeken!Nu zie en voel ik dat als je van al het oude in alle opzichten los/bevrijd bent en daar door op een goede manier het transformatie proces ondergaat tijdens en na de 9 inwijdingen,ontdaan van alle trauma's oud zeer,denkbeelden enz enz,een ieder zeker verlicht kan zijn. En zo puur van uit liefde met alles en iedereen kan omgaan/leven.Het wel degelijk dan dus ook in de praktijk van alle dag toepassen.

Nou,het was me het nachtje wel hoor,maar lekker positief gevoel daar door zeker gekregen.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 19-11-2009 15:04

Ach Hannie, wat bekijk je dat toch met open ogen en heb je dat goed voor je zelf kunnen realtiveren.
Zo zie je dat je door met elkaar te praten over iets dat tenminste voor mij totaal onbekend is, je op een spoor van zelf ontdekking kunt gaan zitten en dan je eigen gevoel tegen komen.

Ook voor mij is dit alles wat hier over die mooie energie te lezen is iets dat niet tastbaar voor me lijkt. Maar nu weet ik helemaal niks van het sjamanisme en lees dus allemaal volkomen nieuwe dingen hier.
Interessant, maar kan er niks zelf mee. Nu hoeft dat ook niet, ben wel blij met de wetenschap dat het bestaat.

Mooi en fijn om zo van elkaar te leren.
Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 19-11-2009 17:01

Aha, ja, dat herken ik ook Hannie.
Dat zit er echt ingebakken he :wink: v,d, kerk.
Wij hebben geleerd over de "erf-zonde", terwijl de inca's uitgaan
van de erfdeugd!

liefs Edith

(ps: 't zijn trouwens 10 inwijdingen ipv 9. De 10de inwijding is in 2008 erbij gekomen!)
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 19-11-2009 18:27

Ik kan mijn voorstellen hannie dat dit voor vele moeilijk te plaatsen is, in het dagelijks leven is het ook moeilijk om bepaalde mensen te kunnen begrijpen,maak je van deze mensen los en omgeef je zelf met liefde,geef je zelf liefde geef zelfs je ergste vijand liefde het verlicht jou lichaam en geest.Die andere mensen die wij niet begrijpen hebben hun eigen leer,hun eigen pad die zei kiezen om hier iets te leren,vergeet niet wij zijn alle gelijk,wij gaan naar het zelfde terug waar wij vandaan komen.Lieverd maak het je zelf niet zo moeilijk en slaap in de nacht dat heb je nodig om de volgende dag in een positieve zin in het NU te beleven.

Wilma ook voor jou heb ik begrip,we hebben nu al zo veel culturen die een bepaalde energie techniek willen doorgeven van onze voor ouderen,zoek jou weg bij welke jij je zelf het fijnste voelt.Dat is het belangrijkste wat wil jij zelf,wat is jou beweging hierin.Ik heb zo het idee dat jij genoeg beweging hebt,ihihi

Dank je Edith voor jou waardevolle aanvulling.
Warme groet voor alle
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 19-11-2009 18:31

Ja klopt hoor Edith, het zijn er 10

Wat slepen we zo met zijn allen eigelijk veel mee he wat verwerkt moet worden en een goede plaats in wat geweest is te krijgen. En niet alleen door de kerken natuurlijk, ook in andere levenssituaties.Dan ook anders leren kijken om verder te kunnen gaan. Ben nu toch met veel erg negatieve ervaringen blij, zodat ik daar door me beter kan proberen in te leven in anderen. Niet gemakkelijk,beslist niet,maar wel erg nuttig.

Wilma, we mogen inderdaad blij zijn om het hier zo met elkaar er over te hebben. En veel van leren plus oa het ook eens van een andere kant te bekijken, of over nieuwe onderwerpen te lezen. Nooit uitgeleerd zo.

liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 19-11-2009 18:42

Jullie hebben me zelf wakker gehouden hoor Karin :) en voelde juist vanmorgen een hele positieve energie daar door weet je.
In die zin zeker niet geradbraakt,integendeel!

(wees gerust lief mens, 'moeders'gaat er vanavond vroeg in :lol: en mede door jullie hier lekker slapen!)

liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “Sjamanisme, Kundalini, Runen, Klankschalen”