Klankschaal behandeling, healing & massage

Ervaringen? Wat is het? Sjamanisme, Kundaline, Klankschalen, Runen.... en andere natuurlijke stromingen
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 13-02-2009 23:39

Kees mogen de Engelen,je kracht sturen voor genezing voor je prostaat.
Ik vind klankschalen,heeeerlijk,De eerste keer dacht dat ik mezelf met de trilling helemaal kwijt raakte.Nu kan ik er helemaal van genieten.
Dit is voor jou Kees,


Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 13-02-2009 23:47

Dank je Karin, (kus)Voor healing zijn ze uitermate geschikt en ook om tot rust te komen of om zo van te genieten. Maar meestal valt iedereen hier na een tijdje ervan in slaap ...
Don't shoot the messenger

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 14-02-2009 00:04

haha ook voor jou een dikke pakkerd,dat wou ik er net niet bij zeggen,,,slapen,,,dat gebeurt heel vaak.hahaha
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-07-2009 12:01

Vaak sta ik bij klankschalen te kijken. Hbe dan voorkeur voor bepaalde klanken, maar weet niet welke toon het is en wat het doet.
Zie dat Kees de klank D aangeschaft heeft, voor healing.
Maar wat doen de andere tonen?
Moet ik op mijn gevoel afgaan of moet ik een doel hebben als ik er 1 of meerdere koop?

Wil het gaan gebruiken bij de massages, maar weet nog niet hoe.

Groetjes Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 14-07-2009 12:16

Ga op gevoel af Wiba, koop niet zomaar een schaal. Probeer ze uit en houd ze voor je buik als je erop slaat. Voeld dat prettig is de schaal goed krimpt je maag ineen is de schaal niet goed. Maar dat zegt dan nog niets
over de toon van de schaal alleen of de schaal goed is en niet overresoneerd of anders. laat de schaal zingen net als bij een glas met water en ervaar wat doet het je. Probeer ook verschillende grotes uit.
Een grotere schaal heeft alleen maar een groter bereik voor de toon maakt het niet zoveel uit. Ga eens naar een avond voor klankschalen,
en ervaar. Praat met mensen erover van hoe en wat is het beste, laat je voldoende informeren. Ze zijn een beetje te kostbaar om er zomaar een lukraak te kopen. Of je moet iemand kennen die ze voor je meeneemt vanuit india of nepal. Maar vooral belangrijk is ga op je gevoel af.
Universum in geleen heeft een uitgbreide keuze aan schalen, mooie bewerkte schalen en niet bewerkte de bewerkte zijn altijd duurder.
De prijs van een schaal hangt af avn het gewicht, vorig jaar zag ik een schaal waarin je kon staan. De prijs was er ook naar ... 1200 euro.

Groetjes ... Kees
Don't shoot the messenger

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 14-07-2009 12:19

Bij massages kun je de schaal bij het desbetreffende lichaamsdeel houden en dan aanslaan. Hier gebruik ik dan ook de D schaal voor.
Daar waar ik de klankschaal koop heeft de verkoper al uitgezocht welke toon de schaal heeft.
Don't shoot the messenger

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-07-2009 23:55

Ja dat wilde ik ook doen Kees, op mijn gevoel af gaan. Tot nu toe heb ik de schaal nog niet gevonden die ik voelde te willen kopen.
Ja de prijzen verschillen nogal, maar ik vind die bewerkte toch niet zo bij de functie passen. Heb zoiets van, moet goed trillen en een goede klank hebben, maar er mooi uitzien hoeft van mij niet. Ze klinken ook anders voor mij.
Maar nu dit. Stel ik koop een schaal die mij aanspreekt. Ik koop het en wil het voor anderen gebruiken. Voelt het voor hen dan ook wel zo als voor mij?
Bij mezelf zal ik het kunnen gebruiken, dan zal het zijn bedoelde werk doen, maar ook bij anderen? Kan bij hen toch ook averechts werken als het niet hun klank is? Of werkt dat niet zo?
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 15-07-2009 00:23

ja lijkt mij wel als je op n ander trillingsniveau zit ik kan echt niet tegen bepaalde klanken brrrrrrrrrrrrrrrr maar ja misschien moet je daar dan ook door heen? of zo
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 15-07-2009 08:00

Inderdaad soms moet je door een trillingsniveau heen,maar vaak komt dat omdat de ander nog niet bekend is met de toon of klank. Als het voor jou goed aanvoeld is dat voor anderen ook zo. Zou dat niet zo zijn moest je voor iedere klant een andere schaal afstemmen en kopen. Dat is niet te doen denk ik.
Don't shoot the messenger

Plaats reactie

Terug naar “Sjamanisme, Kundalini, Runen, Klankschalen”