Klankschaal behandeling, healing & massage

Ervaringen? Wat is het? Sjamanisme, Kundaline, Klankschalen, Runen.... en andere natuurlijke stromingen
Gast

Klankschaal behandeling, healing & massage

Bericht door Gast » 20-02-2008 00:39

Verwen uzelf eens door een heerlijke behandeling te ondergaan waarbij klanken en resornatie van tibettaanse klankschalen e.d. voor u het werk doen. Velen ervaren de behandeling / massage als een heerlijke reis. Maar het kan ook een hoop in uw los maken en dat dient het meer als een healing. Ik informeer u graag verder. Met vriendelijke groet Martijn

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 11-03-2008 00:45

Sinds een jaar ben met klankschalen aan het experimenteren, is wel heerlijk om te doen.

Groet ...Kees
Don't shoot the messenger

Zevenster
Lid
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 05-04-2008 13:25

Bericht door Zevenster » 06-04-2008 11:47

Aanstaande woensdag onderga ik een klankschaalhealing bij iemand die er al jaren professioneel mee werkt. Ben zeer benieuwd. Vooral omdat ik voel dat het nu mogelijk is om op celniveau veel uit mij los kan trillen. Ben net één groot blok beton.

Ben ook blij dat deze klankschaalhealing 'in ruil' gaat. Normaal gesproken vraagt hij er best (wat ook mag) een hoog tarief voor. Ik geef hem een stuk healing op het zenuwstelsel omdat de eerste healing die ik hem telefonisch spontaan gaf al een groot stuk verbetering opleverde. Voorlopig heal ik vooralsnog geen mensen. Totaal geen zin in.

Hier op aarde zit ik financieel nog lang niet goed. Maar ik moet er op vertrouwen dat ik zelf ook niet voor niks deze healingsprocessen doormaak van mijzelf.

Maar goed, eerst mijn gezondheid leren opbouwen. Alleen vanuit een helder lichaam en een heldere basis kan ik gefundeerde keuzes leren maken.

Zal vertellen hoe het is geweest.

Zevenster

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 24-04-2008 22:03

En zevenster..........hoe was de klankschalen massage?

Ik heb het zelf eens op een para beurs gedaan, maar vond het niet veel bijzonders. Ben er wel van overtuigd dat het de verkeerde plaats is om er in op te gaan. Te veel geluiden en energie van anderen.
Ben daarom benieuwd wat jij er van vond.

Groetjes Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Geen reactie

Bericht door wiba » 11-07-2008 12:27

Ik vind het erg jammer dat Martijn en Zevenster niet meer hebben gereageerd. Heeft iemand anders nog ervaring met klankschalen healing?

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

nymira
Lid
Lid
Berichten: 146
Lid geworden op: 27-04-2008 12:11

Bericht door nymira » 13-07-2008 11:38

Hoi Wilm@,

Ik heb twee keer een healing gehad met klankschalen.

Mijn eerste ervaring was op een paranormale beurs , waar ik voor het eerst ben geweest.

Ik kreeg enorme trillingen door mijn hele lijf heen. Wist niet wat mij overkwam.
Ik kon mij ook niet goed concentreren omdat het heel druk was en allemaal mensen om mij heen stonden.
Ook ik werd hier onrustig van en pikte allemaal energieen op wat mij niet prettig deed voelen.

Ik ben wel een aantal dagen van slag geweest en ook behoorlijk duizelig, zowel emotioneel.
Ik huilde om de kleinste dingen.

Dit doe ik nooit weer dacht ik.
Mijn eerst keer een bezoek aan een beurs en ben ik er nooit meer naar toe geweest.


Vele jaren later in 2001 heb ik mij door mijn Yoga lerares laten overhalen om ter afsluiting, mee te doen aan een Slaapmeditatie met klankschalen.

Dit was samen met een klein groepje in een mooi groot gebouw met veel licht.
Ook hier onmiddelijk de trillingen door mijn hele lijf.
Eerst werd ik weer onrustig en toen ik op mijn ademhaling ging letten, kon ik mij langzaam ontspannen.
Ik heb de hele sessie een warme gevoel gehad, prikkels door mijn lijf.
Leek ook op een hypnose, hoewel ik daar geen ervaring mee had.
Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen.

Bij het ontwaken voelde ik mij zweverig, doch wel lekker ontspannen.
Mijn doorbloeding stroomde als een warme douche door mijn lijf.
Bovenal kon ik weer liefde voelen voor mijzelf.
Dit heeft bij mij ongeveer een week aangehouden en langzaam verdween het weer.

Ik ben blij dat ik het positieve ook mocht ervaren.
Het is wel zo dat er meerde healings nodig zijn om wat op gang word gebracht tot succes te brengen.



Niet zo lang geleden was ik met onze lieve vriend op vakantie in een klein plaatsje, waar we een spiriteel winkeltje bezochten.
Ik zag daar allemaal mooie klankschalen en moest even terugdenken aan een mooie ervaring.
Mijn zoontje heeft even gespeeld met allerlei verschillende klankschalen.
Mooi....


Een warme goet,

Nymira

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 13-07-2008 23:18

Hoi Nymira

Fijn dat je je ervaringen hier wilde opschrijven. Het lijkt me ook een hele ervaring om die trillingen zo duidelijk te voelen en je zo te kunnen ntspannen dat je in slaap viel., maar daar moet je wel goed in begeleid worden ne dat heb jij de laatste keer gelukkig wel gehad. Zonde van die eerste ervaring.
Ik heb het ook eens laten doen, maar voelde niks. Er waren ook veel te veel andere geluiden om me heen, wardoor ik me niet goed kon concentreren.
Eens zal ik het ook willen ervaren in een rustige omgeving. Ben dan heel benieuwd of ik meer beleef dan.

Bijzonder wat al dat water in ons lichaam teweeg kan brengen he?

Tnx Wilm@ :)
Afbeelding
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

nymira
Lid
Lid
Berichten: 146
Lid geworden op: 27-04-2008 12:11

Bericht door nymira » 13-07-2008 23:48

Hoi Wilma,

Ik kan mij voorstellen dat je het in een rustige omgeving wil ervaren.

Dat had ik de eerste keer ook net als jij, teveel prikkels uit de omgeving.

De tweede keer was inderdaad goed begeleid en ja de trillingen, bijzonder wat het het teweeg brengt in ons lichaam.

Mocht je ook het weer ervaren, zou ik leuk vinden als je hierover wil schrijven op het forum.

Groet,

Nymira

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-07-2008 20:38

Hoi Nymira

Ik zal het zeker eens willen ervaren en zal er dan over vermelden hier op het forum.

Groet Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 14-07-2008 21:02

Ja als k de kans krijg ga k ook zo´n klankenschaalhealing doen.
Wat wel even kan duren denk. Dus wordt vervolgd misschien over enkele maanden. Moet prioriteiten stellen he :?:

Ben wel een keer gemagnetiseerd en daar werd ook een gongbord gebruikt, die de Aziaten in de oudheid gebruikten zeg maar. En dat was toch ook al heel apart. Heb nooit gevraagd waar dit voor diende. Ga k toch es uitzoeken....

liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Plaats reactie

Terug naar “Sjamanisme, Kundalini, Runen, Klankschalen”