Tekenen en symptomen van Kundalini

Ervaringen? Wat is het? Sjamanisme, Kundaline, Klankschalen, Runen.... en andere natuurlijke stromingen
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 13-10-2008 21:27

Geef toe aan je Symtomen,kom tot rust ga niet te veel wandelingen maken,gun je lichaam om dit te transformeren en geniet van je heerlijke thee,,,, :lol:
warme groet
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Nelleke
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 04-10-2008 22:45

kundalini of vitaminentekort

Bericht door Nelleke » 02-11-2008 15:47

hoi allemaal

ik ben nog een beetje aan het neuzen op jullie mooie forum,nou was ik hierover aan het lezen ,dit moeten jullie me maar niet kwalijk nemen, maar ik werk in de medische sector ,en deze omschrijving van kundalini,kan ook duiden op een vitamine b12 tekort,dus als je je niet prettig voelt en duizelig blijft ,dan is het raadzaam om een arts in te lichten.b12 gebrek kent vele symptonen,tintelingen is een belangrijk symptoon.
mischien hebben jullie hier iets aan,

veel liefs nelleke

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 03-11-2008 16:22

Hallo Nelleke,
In de eerste plaast van harte welkom.
Ook ik ben nog maar kort lid hier op het forum.


7 jaar geleden heb ik een kundalini ervaring gehad, ik lag in bed klaar wakker, van het ene op het andere moment ging er een eletrische stroom stoot (zo noem ik het altijd) door me heen.Het voelde als een slang, die zigzaggend door m'n lichaam ging van mijn tenen tot mijn kruin. Daarna voelde ik een grote hitte door mij heen en vooral mijn handen stonden in 'brand'. Mijn bewegingen had ik niet meer onder controle.Dit ebde na een half uurtje weer weg. Ook de mensen om mij heen voelden de hitte van mij afstralen, Ik had beslist geen koorts!! Wij kenden het fenomeen van horen zeggen, hebben later aan iemand gevraagd, die o.a. ook hier veel over wist,wat dit kon betekenen.
Daarna ontdekte ik,dat ik gedachten van mijn vrouw op pikte, dat het telepatische zich geopend
had zeg maar. Met mijn handen kon ik van af dat moment anderen helpen spanningen,hoofdpijn, spierpijn bijv.doen verminderen/verdwijnen.
Mede hier door ben ik me toen gaan verdiepen in het spirituele en van daaruit het peranormale enzv.enzv. All met al een verbijsterende ervaring. Heel belangrijk om na te gaan of alles lichamelijk in orde is natuurlijk,om iets anders eerst uit te sluiten,of dat een oorzaak kan zijn.

Met groet gerrit
oordeel over gedrag niet over de persoon

Deborah
Lid
Lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 18-07-2008 10:28

Re: kundalini of vitaminentekort

Bericht door Deborah » 03-11-2008 17:12

Nelleke schreef:hoi allemaal

ik ben nog een beetje aan het neuzen op jullie mooie forum,nou was ik hierover aan het lezen ,dit moeten jullie me maar niet kwalijk nemen, maar ik werk in de medische sector ,en deze omschrijving van kundalini,kan ook duiden op een vitamine b12 tekort,dus als je je niet prettig voelt en duizelig blijft ,dan is het raadzaam om een arts in te lichten.b12 gebrek kent vele symptonen,tintelingen is een belangrijk symptoon.
mischien hebben jullie hier iets aan,

veel liefs nelleke
Hoi Nelleke,

Eerst welkom op het forum.

Ik heb hier zeker wat aan. Niet alles is spiritueel. En soms moet je zeker kijken of het niet gewoon wat anders is.

Bedankt voor een andere helderheid.

Groetjes Deborah
Innerlijke rust krijg je niet door minder te doen, maar door wat je doet anders te doen.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 03-11-2008 21:17

Dank je Nelleke voor je leerzamen aanvulling.
warme groet
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 04-11-2008 12:50

gerrit schreef:Hallo Nelleke,
In de eerste plaast van harte welkom.
Ook ik ben nog maar kort lid hier op het forum.


7 jaar geleden heb ik een kundalini ervaring gehad, ik lag in bed klaar wakker, van het ene op het andere moment ging er een eletrische stroom stoot (zo noem ik het altijd) door me heen.Het voelde als een slang, die zigzaggend door m'n lichaam ging van mijn tenen tot mijn kruin. Daarna voelde ik een grote hitte door mij heen en vooral mijn handen stonden in 'brand'. Mijn bewegingen had ik niet meer onder controle.Dit ebde na een half uurtje weer weg. Ook de mensen om mij heen voelden de hitte van mij afstralen, Ik had beslist geen koorts!! Wij kenden het fenomeen van horen zeggen, hebben later aan iemand gevraagd, die o.a. ook hier veel over wist,wat dit kon betekenen.
Daarna ontdekte ik,dat ik gedachten van mijn vrouw op pikte, dat het telepatische zich geopend
had zeg maar. Met mijn handen kon ik van af dat moment anderen helpen spanningen,hoofdpijn, spierpijn bijv.doen verminderen/verdwijnen.
Mede hier door ben ik me toen gaan verdiepen in het spirituele en van daaruit het peranormale enzv.enzv. All met al een verbijsterende ervaring. Heel belangrijk om na te gaan of alles lichamelijk in orde is natuurlijk,om iets anders eerst uit te sluiten,of dat een oorzaak kan zijn.

Met groet gerrit
Nelleke & Gerrit ik ben blij met beide jullie respons op 't voorafgaande hierbij, zodat 'n ieder deze zaken naast mekaar neer kan leggen & zo kan zien dat de ervaring van Kundalini een andere is als bij tintelingen bijvoorbeeld zoals wanneer 't van medische aard is. Zo blijkt weer 't een kan niet zonder 't andere...Mijn advies blijf kritisch bij alles wat je meemaakt op spiritueel en of paranormaal gebied & ga op onderzoek uit! lieve zonnige groet;-) Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 05-11-2008 12:44

Hoi Garry, hier ben ik het helmaal mee eens.Ben zelf heel nuchter,en altijd beducht geweest,
om niet overal iets in te (willen)zien.
Mag ik een voorbeeld geven? Bedoel dit beslist niet als grap!

Was eens bij een gesprek tussen een paar mensen over wat o.a lichamelijke gewaarwordingen als tintelingen,licht in het hoofd,winderigheid,kippevel enzv.
zouden kunnen betekenen.Heel leerzaam.Echt heel spirituele mensen.
Tot het opviel dat er iemand steeds even uitging,die naar later bleek erg last van
winden had.Nou,de verklaringen die hier voor werden gegeven.door iemand die er echt veel
over wist,deed mijn mond en van anderen open vallen! Zonder een vraag te stellen 'wist' deze
wat dat te betekenen had,ging heel ver in het ontleden van de wind patient!

Wat bleek: Die had de dag ervoor heerlijk gesmuld van,jawel,een flinke portie HACHE

Heb nog een tijd erna last gehad van de slappe lach. Zo zijn er meer voorbeelden te noemen.

m.lefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 06-11-2008 11:17

Hoi Hannie;-)
Leuk jouw aanvulling hierop...
Een goede dosis gevoel voor humor beschik jij volgensmij wel over hahah
Liefs, zonnige groet van mij Garry (je spreekt t uit als 'sjarrie')
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Plaats reactie

Terug naar “Sjamanisme, Kundalini, Runen, Klankschalen”