Bereken je Totemdier

Ervaringen? Wat is het? Sjamanisme, Kundaline, Klankschalen, Runen.... en andere natuurlijke stromingen
Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 31-01-2012 17:55

De draak is wel heel krachtig moet ik zeggen en zo grooot
Don't shoot the messenger

Lightcatcher
Lid
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 25-01-2012 20:57

Bericht door Lightcatcher » 01-02-2012 11:19

Kees schreef:De draak is wel heel krachtig moet ik zeggen en zo grooot
Heb je een Draak als krachtdier?
Groetjes Lightcatcher

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 01-02-2012 16:57

Ja de draak, is daar dan iets mis mee? Die is groot en zwart en verkleinde zich tot een kleine witte draak en dringt dan via mijn zonnevlechtchakra binnen. Maar dat was maar 1 malig, meer is ook niet nodig dacht ik zo.
Don't shoot the messenger

Lightcatcher
Lid
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 25-01-2012 20:57

Bericht door Lightcatcher » 01-02-2012 19:00

Nee, niks mis mee.
Maar je opmerking 'is zooo groot.' :lol:
Vond ik grappig, dus was even benieuwd.

Maar tevens voelde ik dat de Draak inderdaad jouw krachtdier is.
Het voelt als bijzonder dat deze je zonnevlecht chakra binnen ging.
Waarom weet ik niet ... maar ik voel de band tussen een hoge Engel in de vorm van een Draak bij jou.
Dat zou ook kunnen verklaren waarom 'ie eerst zwart en daarna wit werd.
Als het verbintenis met de zon. :wink:
Groetjes Lightcatcher

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 01-02-2012 22:04

Lightcatcher schreef:
louisamartin schreef:Hmmm ik heb ook vaak de draak mogen tegenkomen in de grot. Iemand een idee wat dat betekent en wat ik ermee zou kunnen? Naast de kraai of adelaar die ik veel heb mogen zien.
De draak zou kunnen staan voor een Cerubijn.
Een mytologisch dier dat symbool staat voor de Cerubijn, een hele hoge Engel.
Dank je Lightcatcher. Heb ook weleens gehoord dat een katachtige voor een cherubijn kon staan. Had ooit een zwarte panter die op me afliep toen ik in slaap viel maar toen ze eenmaal bij me stond werd ik weer wakker. Wist dit niet van de draak trouwens. Weleens meegekregen dat een draak voor een serafijn staat. Ik weet het ook niet hoor haha maar wel leuk om dit zo uit te zoeken en dat het sowieso een hoge engel is. Ben benieuwd wat dit verder voor mij mag betekenen. Voel wel steeds veel energie om me heen en dat dit ook soms verbonden met mijn lichaam is. Als het ware samensmelt. Erg fijn maar ook heel intens.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 01-02-2012 22:08

Kees schreef:De draak is wel heel krachtig moet ik zeggen en zo grooot
Dat klopt Kees, heel groot en heb al zelf een paar keer mogen meemaken dat ik ook een draak werd in mijn dromen. Mijn eerste ontmoeting was in een grot. Daarna nog vele andere dromen. Heel apart en weet ook niet zo goed waarom. Ik moest van hun leren vliegen en zelfs vuur mogen spugen haha. Dat was een heel gek gevoel. We verkenden bossen met de mooiste intense kleuren zoals smaragdgroen en enkele paarstinten. Er waren daar meer verschillende kleuren draken. Ik ga hier binnenkort maar eens een topic over schrijven. Heb deze wereld diverse keren gezien.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Sjamanisme, Kundalini, Runen, Klankschalen”