vogels/veren de betekenis daarvan

Ervaringen? Wat is het? Sjamanisme, Kundaline, Klankschalen, Runen.... en andere natuurlijke stromingen
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 01-10-2010 18:27

Dankje berdien ...
wilma voor de Ekster...het heeft inderdaad een bootschap.dat je op dat moment omringt bent door beschermgeesten.Hij staat bekent als een beste dief....hij haalt en brengt...hij begeleid je naar anderen demensie's.Bezoek die op dat moment dan ook?Heerlijk tegen die boom met je rug...en laat je fantasie zijn gang gaan.Ruik het bos laat je mee sleuren wie weet wat je dan zal ondekken wat je al kwijt was.Ik zie elfjes libelle die tegen mijn spreken.Laat je gaan lieverd....zie wat voor pracht en praal die ekster jou wil brengen.Feeén...die met die mooie witte vleugels? :wink:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 01-10-2010 18:44

Cailen en Berdien dank jullie voor de ekster uitleg en nog meer over die andere vogels. Kan het allemaal nog geen duidelijke plaats geven maar ik neem de tijd, zal wel op zijn eigen tijd duidelijk worden.

Pff ja elfjes en feeën heb ik niet zo veel mee, eigenlijk niks.
Voel wel de verandering met behoefte om in de natuur te zijn, mogelijk om antwoorden te zoeken.....

Heb ook nog iets over de bomen te vertellen die ik vandaag heb mogen ontmoeten, maar weet niet zo goed waar ik het plaatsen moet.
Daarom hier het stukje geplaatst over de Den, omdat dat met het veertjes verhaal te maken heeft.

Waar kan ik het het beste plaatsen of beter een nieuwe topic maken, over ervaringen met bomen?

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 01-10-2010 19:16

Waar kan ik het het beste plaatsen of beter een nieuwe topic maken, over ervaringen met bomen?
Misschien onder het "nog niet bestaande" topic.....natuur?? :lol:
Zou wel mooi zijn, zo'n topic. Ben ook benieuwd naar jouw ervaringen met bomen Wiba.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 01-10-2010 19:23

Ja vind ik wel overzichtelijk Wilma ervaringen met bomen.. :lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 01-10-2010 19:41

karin schreef:Dankje berdien ...
wilma voor de Ekster...het heeft inderdaad een bootschap.dat je op dat moment omringt bent door beschermgeesten.Hij staat bekent als een beste dief....hij haalt en brengt...hij begeleid je naar anderen demensie's.Bezoek die op dat moment dan ook?Heerlijk tegen die boom met je rug...en laat je fantasie zijn gang gaan.Ruik het bos laat je mee sleuren wie weet wat je dan zal ondekken wat je al kwijt was.Ik zie elfjes libelle die tegen mijn spreken.Laat je gaan lieverd....zie wat voor pracht en praal die ekster jou wil brengen.Feeén...die met die mooie witte vleugels? :wink:
Duidelijk verhaal Karin....hihi...ik zie ze al lopen en vliegen hoor.... :wink:
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 01-10-2010 19:52

Ik weerspiegel nu mijn zelf even....ik zag dit van kinds af aan.Sprak ook met dieren ,bloemen en bomen...ook met elfen.feeén.Na maten ik ouder werd was dit geloof en zeker die communicatie helmaal weg.Tot ik er achter kwam wat en waar een gemis was.Ik zag toch de bomen/de elfen als een van mijn leraren..hoe kan ik met iets spreken als ik er totaal niet in geloof.HHHHHH dan zal je ze niet zien..en er zal zeker geen spreken zijn.Hoe willen wij demensies bezoeken als er totaal geen geloof in de niet allersdaagse werkelijkheid is.Breng die dingen in de allerdaagse werkelijkheid en je zal ondekken dat er meer is dan je bloten oog kan zien.Waai met die veren.laat zei je kriebelen zie wat er dan al op je afkomt.Laat het kind zijn werk doen.Dan zal je als volwassenen verrast worden.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 01-10-2010 20:18

Moet iedereen eerst daadwerkelijk in elfjes en kabouters gaan geloven vóórdat ie in andere demensies kan komen? Dat denk en geloof ik toch niet hoor.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 01-10-2010 23:56

Als kind zag ik ook niet veel dingen en hoorde ik ook niet zo veel. Ben altijd wel van het verstandelijke geweest. Niet veel fantasie gehad denk ik, maar kan het ook vergeten of verdrongen hebben.
Was ook niet bang in het donker of onder het bed kijkend voor ik slapen ging.
En als ik het dan deed dan was er iemand geweest die me bang had gemaakt met iets en dacht dan even te moeten checken of het mee gekomen is mijn slaapkamer in.
Ik moet voor mezelf een bewijs hebben dat het er is, door het te voelen of te zien of te ruiken. Dan is het er voor mij en daar kan verandering in komen, zeker, maar kan er niet naar opzoek gaan als ik er niks mee heb, het komt dan niet in me op. Denk als ik er bewust naar ga kijken, wat ik wel kan hoor, dat het er wel kan zijn, maar dan is het voor mij fantasie en geen werkelijkheid omdat ik het zelf gecreerd heb.

Weet niet of je me begrijpt maar zo beleef ik het.
Ik zou ze graag willen ervaren hoor als ik daarmee verder zou kunnen, maar wil ik wel verder en wat is dat dan verder komen in transformatie voor mij?
Zo is het ook prima hoor, gaat me soms al veel te snel, dus laat ik het maar gebeuren en wil niet bewust er mee bezig zijn.
Vind het goed zoals het nu is, sta dus nog niet open genoeg voor kabouters en elfjes.
En ja wat Hannie zegt is het per se nodig om verder te kunnen?
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 02-10-2010 00:03

De ekster staat in ieder geval voor occulte en mystieke nieuwsgierigheid
Ekster: intelligentie. De balans tussen licht en donker, geluk
wilma voor de Ekster...het heeft inderdaad een bootschap.dat je op dat moment omringt bent door beschermgeesten.Hij staat bekent als een beste dief....hij haalt en brengt...hij begeleid je naar anderen demensie's.Bezoek die op dat moment dan ook?Heerlijk tegen die boom met je rug...en laat je fantasie zijn gang gaan.Ruik het bos laat je mee sleuren wie weet wat je dan zal ondekken wat je al kwijt was.Ik zie elfjes libelle die tegen mijn spreken.Laat je gaan lieverd....zie wat voor pracht en praal die ekster jou wil brengen.Feeén...die met die mooie witte vleugels?
Nieuwschierig ben ik wel naar wat er nog allemaal komen gaat, maar zo als het nu is is ook oke voor me.

Balans tussen licht en donker zie ik letterlijk, heb vaak last van de overgang naar kortere avonden, dus snel donker.
Maar zal ook met het licht zien en ervaren te maken hebben denk ik.

Hoe moet ik me laten gaan dan, vind het wel moeilijk hoor. Wil niks bewust forceren en in fantasie schieten. Iets dat ik ook pas de laatste jaren heb leren kennen, fantaseren......
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 02-10-2010 00:19

Wat is er mis met fantasie? Dat is de niet allerdaagse werkelijkheid.
En wat Hannie zegt. Het is niet per definitie nodig om in kabouters en elfjes te geloven om in andere dimensies te komen.
Maar door die elfjes en kabouters komt het kind in je naar boven. Een kind is ontvankelijker en kan je helpen makkelijker in andere dimensies te komen, maar ook in dimensies waar kabouters en elfjes de poorten van openen.
Het is een ieders keus om te doen wat hij/zij wil....
Groen is groen zoals de maatschappij het ziet. Maar wie kan bewijzen dat het daadwerkelijk groen is? Misschien is het blauw of roze en is een vierkant juist wel rond....
Iemand heeft ons geleerd hoe het hoort te zijn. D.w.z. hoe het hoort te zijn in de maatschappij.
Maar de maatschappij heeft mij nog geen bewijzen geleverd dat die kabouters en elfjes niet bestaan........
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Plaats reactie

Terug naar “Sjamanisme, Kundalini, Runen, Klankschalen”