vogels/veren de betekenis daarvan

Ervaringen? Wat is het? Sjamanisme, Kundaline, Klankschalen, Runen.... en andere natuurlijke stromingen
Plaats reactie
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 02-10-2010 16:24

Cailen schreef:De duif of de veer?
Beide
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 02-10-2010 19:19

tis geloof ik geen veer van een kanarie :lol:
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 02-10-2010 19:32

Die foto Wilma kan ik niet zien van de veer er is een kruis.

Ik heb al de reactie's gelezen....ik bezie het zo.Ieder heeft zijn eigen ervaring ieder zijn energie...mijn mening is als wij het kind niet kunnen zijn,hoe laten wij die materie dan los....Hoe kan je in de stilte gaan(meditatie) Alles is energie.Kunnen wij die zien.

Er hoeft niet altijd alles bewezen te worden,,,ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die de stroom uit het stopcontact kan zien....toch is er die stroom.

Nee iedereen weet..weet het zeker dat daar stroom uit komt...kunnen wij dat zien..of ben ik nu te zweferig,,,nee niemand kan dit zien....toch weten wij het.

Het kind in ons kan veel wakker maken....ik gaf hierin de elfen en kabouters als voorbeeld(wat ik bij niemand wil opdringen,vergis je niet)....die ik wel zie..het kind in mijn....daar kan ik veel van leren,dan ben ik los van de materie.

Dan ben ik..zoals ik gekomen ben.Dan bezie ik zo als ik het als baby zag.Die wereld kennen jullie die......dit is geen fantasie dit is wat wij alle als ervaring hebben.

Kan je dat nog herinneren....ik wel.Zo heb ik in de alledaagse werkelijkheid veel situatie"s die ik als volwassenen niet opdat moment snel kan oplossen of een keuze maken.Jullie kennen dit of herkennen dit ook wel.Het kind in mijn weet snel te handelen.niet altijd begrijpend..toch is die oplossing daar,toch is die keuze op dat moment daar.Heel onschuldig.

Ik ben graag in Balans....het kind,de puber,volwassenen....lichaam ,geest en ziel.....verschil kennen tussen de allerdaagse werkelijkheid en de niet allerdaagse werkelijkheid .Vandaar mijn vraag wat is er mis met kind zijn.

Het is heerlijk om onschuldig met dingen te spelen en om te gaan.Nou dat is wat ...ook die Ziel zien wij niet...poe en die is hemels breed.en groot...kan je die zien....nee.

Toch reis ik met die Ziel...omdat ik mijn zelf door en door ken.alles in ondekking en ervaringen uitgepuzzelt.Vrede met alles en alles zoa ls ik ben.Moeilijk nee...het gaat over mijn zelf.Als je dit alles kent en ervaart(ben je sprititueel bezig)kapitein zijn op je eigen schip.Ben jij kapitein dan kan je gaan reizen in demensie"s.Verre reizen maken,,in de energie.De stilte.

Ieder zijn eigen ervaringen.het brengt energie.Voor iedereen mijn respect hierin,ieder zijn leer en ervaringen van heelheid.Het kan een weerspiegeling zijn.Een leer om los te komen van de materie.Een energie om te voelen en te ervaren wat de staanders tegen mijn te vertellen hebben.Mijn RESPECT!!
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 02-10-2010 19:44

Ik kan nu de veer zien Wilma...het is een duiven veer.
XXKA
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Sjamanisme, Kundalini, Runen, Klankschalen”