afscheid nemen van groepen en clubjes

Van allerlei kleuren orbs in kloosters, op de trouwerij, bij je thuis, op je mooiste natuurfotos.
En natuurlijk nog heel veel meer!
Plaats reactie
Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

afscheid nemen van groepen en clubjes

Bericht door Annoeska30592 » 28-06-2010 17:28

hoiihoii
dit is meer iets dat ik even wil vertellen, omdat ik het niet egt tegen iemand kan zeggen. Ik vraag ook niet om antwoord ofzo, maar ik wil het gewoon even schrijven.
Ik had gister afscheid van waar ik zing, maar dit was mijn allerlaatste voorstelling en ik stop er nu mee. We stoppen dit jaar met een hele groep tegelijk en het viel me heel erg tegen.
We zaten met bijna de hele groep te janken, omdat we elkaar waarschijnlijk niet meer gaan zien of bijna niet, door studie, verhuizing etcetc. Ineens bedacht ik me hoe ikd aar binnen kwam en dat de eerste keer was dat mensen mij namen zoals ik was, een aantal jaar geleden was dit alweer. Ineens zag ik alles weer voor me van hoe een mooie tijd ik eigenlijk heb gehad en dat ik ook nieuwe vriendiinnen en ervaring heb opgedaan.
Ik moest ook huilen, maar dit is iets dat ik normaal niet zo snel doe met anderen erbij, dus het viel wel tegen en ik miste het al voordat we weg waren.
IK mis het nu al en ik weet niet hoe dat zo kon tegenvallen:P
Nu moet ik donderdag ook nog afscheid nemen van een aantal kinderen uit mijn klas en dat waren allemaal supergoede vriendinnen van mij, die een ander niveau gaan doen, omdat ze minder goed kunnen als wij en die moeten dan precies op de andere dagen school en stage als wij... HIER ZIE IK NU OOK TEGENOP:P
Maar het ergste vind ik vrijdag. Dan heb ik mijn laatste ochtend op stage. Ik moest vorige week al bijna janken van al die lieve dingen die die kinderen zeiden en nu is nog het echte afscheid en het besef dat ik daar niet meer terug zal komen voor de klas :( :(
ik vind het heel moeilijk om emoties te tonen waar anderen bij zijn, dus ik hoop maar dat het een beetje goed gaat komen:P
Ik wilde dit alleen ff zeggen, omdat het steeds maar in mijn hoofd zat en ik kon het niet echt tegen iemand zeggen.
liefs!!
xx
frozen eyes can't cry

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 28-06-2010 17:35

Nou Annoes, wel een heel bewogen weekje dan zo he? Ik kan me indenken dat je dit echt even kwijt moest hoor! 'k ga er verder ook niets over zeggen, maar zal beslist aan jou denken deze dagen, en sterkte met dit alles gewenst.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 28-06-2010 17:36

hannie schreef:Nou Annoes, wel een heel bewogen weekje dan zo he? Ik kan me indenken dat je dit echt even kwijt moest hoor! 'k ga er verder ook niets over zeggen, maar zal beslist aan jou denken deze dagen, en sterkte met dit alles gewenst.
liefs hannie
dankje(L)
frozen eyes can't cry

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 28-06-2010 20:03

Ik wens jou eveneens veel sterkte Annoes met alles
liefs Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 28-06-2010 20:21

kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz en vette knuf
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 28-06-2010 22:42

Lieve Annoes,

Dat is nogal wat in een weekje he. Ja zulke dingen zijn toch wel pijnlijk. Het afscheid nemen. Bedenk dat er ook weer nieuwe dingen in de plaats mogen komen. Het leven bestaat uit een komen en gaan van dingen, mensen, dieren, vrienden enz... Niet altijd makkelijk om los te laten maar vind het zeer krachtig dat je jouw verhaal hier neerzet. Lucht toch een beetje op dan he? Even van je afschrijven. Sterkte hierin.

Liefs Louisa xxx
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 28-06-2010 22:45

Hoi Annoeschka,

Ik weet precies wat je bedoelt en dan ook nog dubbel op deze week!
Pfffffff pittig hoor.
Heel veel sterkte hiermee.
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 28-06-2010 22:49

hoiii lieverds!!
bedankt voor jullie berichtjes!!
ik ga morgen afscheid nemen op dansen, maar daar ga ik wel weer terug, toch moeilijk, maar das lang verhaal :roll: waarom dat moeilijk is...
hopelijk gaat deze week lekker snel..Donderdag dan naar de efteling met school en daarna afscheid van een aantal van de klas..
nouja.. laten we het positieve ervan in zien... er komt wel weer iets nieuws voor terug zoals al gezegd is!
liefs!!
xx(L)
frozen eyes can't cry

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”