Welkom in de natuur!!!

Van allerlei kleuren orbs in kloosters, op de trouwerij, bij je thuis, op je mooiste natuurfotos.
En natuurlijk nog heel veel meer!
Plaats reactie
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Welkom in de natuur!!!

Bericht door karin » 16-07-2010 21:44

Welkom in de natuur!!!
Afbeelding


Kamperen met tent, caravan of camper op een van de 140 Natuurkampeerterreinen: dat is genieten van een ongerepte natuurlijke omgeving met rust, ruimte en privacy in de mooiste natuurgebieden van Nederland. Maar wél met goede voorzieningen: goed en schoon sanitair, warm stromend water en (vrijwel altijd) een electriciteitsaansluiting.

Alle Natuurkampeerterreinen staan uitvoerig beschreven in Het Groene Boekje, de natuurlijkste kampeergids van Nederland. In Het Groene Boekje vindt u de Natuurkampeerkaart waarmee u direct toegang heeft tot alle 140 Natuurkampeerterreinen.
http://www.natuurkampeerterreinen.nl

De Stichting Natuurkampeerterreinen bestaat sinds 1975. Zij stellen ons ten doel om kleinschalig en rustig kamperen in een natuurlijke omgeving in stand te houden en waar mogelijk het aantal Natuurkampeerterreinen uit te breiden.Ben jij net zoals IK dan ben je te gast bij Moedernatuur bestel hier het boekje met meer dan 140 naruurtereinen waar ik regelmatig vertoef,met kampvuur en heerlijke zoete marsmellows.

De natuurlijkste kampeergids, Het Groene Boekje inclusief Natuurkampeerkaart is te bestellen klik op de url hieronder.
http://www.natuurkampeerterreinen.nl/nl ... ellen.html

Hopende dat ik jou daar eens ontmoet?




Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 16-07-2010 22:29

Goh leuk dat je het hier neer hebt gezet Karin, wij kunnen niet op die manier kamperen, maar mij ouders hebben ook zo vele jaren op diverse plaatsen gestaan. Weet niet meer precies waar overal natuurlijk, is te lang geleden, maar waren altijd vol lof ook over het ontmoeten daardoor van gelijk gestemden, lees: natuur liefhebbers.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 16-07-2010 23:56

Ja klopt... jammer dat je op die manier niet meer kan kamperen.Er hangt inderdaad altijd een warme liefdevolle sfeer.
Het voelt als thuis komen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 17-07-2010 01:19

Ik heb helemaal niks met kamperen, ben zo'n luxe paardje, gewend aan alle faciliteiten bij de hand. Maar dit lijkt er al een beetje op. Maar wil zooooo graag op een bed liggen en de wc bij de hand, want ik heb er een hekel aan om 's nachts (je zal zien dat ik er dan een paar keer uit moet) over een terrein te lopen om bij een toilet te komen.

Maar een leuk idee voor de natuurliefhebbers, want dat ben ik dan wel weer. :wink:
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”