ooit bij deze gedachte stilgestaan? gat van de ozonlaag ....

Illuminati, Vrijmetselaars, diverse filosofische en geestelijke, geloofsstromingen, etc...
Plaats reactie
allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

ooit bij deze gedachte stilgestaan? gat van de ozonlaag ....

Bericht door allisa26 » 21-07-2010 19:46

het gat van de ozonlaag.....jaja dat probleem is nog altijd van toepassing lijkt me in mijn ogen.

maar waar ik ooit eens bij stilstond is het volgende...

al heel erg lange tijd was en ben ik van mening dat ik tegen onderzoeken was ben in de ruimte...echter kon ik niet verklaren hoe dat kwam, komt.
maar had altijd gedachte van laat dat toch met gerust.
welja het kent zijn voor en nadelen die onderzoeken in de ruimte

nu over het gat in de ozonlaag....nu dat zo een probleem is waren wetenschappers mensen die zich bezighouden met ruimtelijke onderzoeken praktijken daar geen mede dader van?

toen visualiseerde ik me volgende: denk aan een naald een naald prikt door....als een raket of zoiets naar de ruimte toe gaat denk ik dan aan die naald dat de atmosfeer of hoe noem je dat weet niet of ik de juiste naam gebruik mijn exuus dan. welja doorprikt als het ware
met dat idee hoeveel keren is men al niet door de ruimte gereist...
raket = naald = telkens een prik door die laag (lagen) had dat dan tijd genoeg om te herstellen.? gaf het invloed ? werd er geen gat gemaakt op die manier dat telkens maar groter werd mede door dat factor en plus vele factoren :)
welja kga niet beweren dat dat aan de orde is deze gedachte stelling

maar kvond toch merkwaardige gedachte van me die plots uit niets in me opkwam :) en wie weet zit daar mss wel enige waarheid in....
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 22-07-2010 23:12

Is niet zo'n gek idee hoor. Al die satellieten bijvoorbeeld die constant in de aura, het etherische lichaam van de aarde zitten te wroeten kan niet fijn voor haar zijn. Zelf willen we ook niet dat er constant iets in onze aura zit, bijvoorbeeld denk aan lifters. De aarde vind dit ook echt niet fijn lijkt me. Ook zij is bewustzijn en voelt zich op deze manier aangetast op vele manieren.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 29-07-2010 09:26

ja idd zo is dat!
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

illyria_girl
Lid
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 05-10-2010 01:43

Bericht door illyria_girl » 05-10-2010 02:17

Ik ben daar niet helemaal mee akkoord. Ik denk dat de raketten er wel mee bijgedragen hebben, maar ze zijn niet de oorzaak van het gat in de ozonlaag. Ik denk dat niemand echt 100% zeker is wat de oorzaak ervan is, alleen wat er toe bijgedragen heeft.

Dat gezegd, ik ben helemaal niet tegen onderzoeken in de ruimte. Ik zit al jaren te wachten tot ze een marsmannetje/vrouwtje vinden. Dan is het past feest!

Xjes, kusjes, geen knufjes
Hope is a waking dream --- Aristotle

Plaats reactie

Terug naar “Illuminati, Vrijmetselaars, Religie en Filosofische onderwerpen”