Even voorstellen: ik ben Leo

Stel jezelf voor en leer de mensen beter kennen van het forum.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 03-09-2009 18:37

Ik heet je welkom op dit forum Leo,
Wat een kracht,geen strikjes met de binnen komst op het forum,daar hou ik van,Negatief of Positief Leo je spreekt met je hart,je staat in het hogere zelf,jij bent en je zal zijn zodat je weet dat je alles los laat in Liefde.Ik kijk uit naar je verdere ontwikkelingen hier op het forum.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Lyon
Lid
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 19-08-2009 20:25

Bericht door Lyon » 16-09-2009 21:53

Hoi allemaal,

heel erg fijn, al jullie reacties, suoper..... het is alweer een tijdje terug, dit voorstellen van mij.... ik heb wat schroom om verder te schrijven. De aandacht zit elders, allerlei issues passeren de revue de laatste weken. Het is heftig, maar toch voel ik me gelukkig. Ik wil tijd vrijmaken om wat meer te schrijven, zoals ik in het vooruitzicht stelde. Het komt, absoluut.
The Present is A Gift

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 16-09-2009 22:42

Hoi Leo,

Voel je niet opgejut of gehaast hoor!
Geeft echt niet, als de tijd daar is, en jij bent ook zo ver, komt het van zelf. Alles op zijn tijd, en.....wat in het vat zit, verzuurd niet zegt een heel oud spreekwoord, maar o zo waar.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Lyon
Lid
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 19-08-2009 20:25

Bericht door Lyon » 16-09-2009 23:07

hannie schreef:Hoi Leo,

Voel je niet opgejut of gehaast hoor!
Geeft echt niet, als de tijd daar is, en jij bent ook zo ver, komt het van zelf. Alles op zijn tijd, en.....wat in het vat zit, verzuurd niet zegt een heel oud spreekwoord, maar o zo waar.
liefs hannie
Dank je Hannie... maar ja, ik steek zo'n enorm verhaal af bij binnenkomst, zo velen die reageren, zo velen die op één of andere manier geraakt werden... dat schreeuwt om een vervolg, niet als verplichting, maar het klopt gewoon niet als het bij 'voorstellen' blijft.... is mijn gevoel.... :oops:
The Present is A Gift

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 17-09-2009 00:32

Kan je in deze helemaal volgen hoor, wij willen nog steeds op iets reageren, wat al lang geleden geplaatst is en ook hebben aan gegeven(gerrit en ik) maar sindsdien is er zoveel gebeurd, dat we daar niet voor in de stemming waren/kwamen. Dit als voorbeeld dus.
Daarom, al kom je er in nov. of volgend jaar mee, DOET ER NIET TOE.
Jij mag dat zelf bepalen toch? Dat bedoel ik.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “Hier heb je de mogelijkheid om je voor te stellen.”