RoseS Even voorstellen

Stel jezelf voor en leer de mensen beter kennen van het forum.

Plaats reactie
RoseS
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 16-03-2008 23:09

RoseS Even voorstellen

Bericht door RoseS » 24-03-2008 14:34

Ik ben RoseS, moeder van 3 dochters en een zoon die nu een engeltje is aan generzijde. Mijn vriendin Malti vertelde mij over jullie forum nadat zij u gesproken had en vroeg of ik mee wilde doen met de forum.

Terug kerende dromen die ik steeds had vanaf mijn 10de. De dromen hielden op toen ik op mijn 43e met Reiki begon. Voor ik met Reiki begon, was ik 2 jaar depressief dat ik bijna in de WAO belandde. Na het behalen van mijn 1e graad merkte dat ik de anti depressiva niet meer nodig had en weigerde afgekeurd te worden. Sinds 2002 ben ik Reiki master. Na het behalen mijn masterschap heb ik een engelencursus en mijn mediumschap gedaan.

Na 25 jaar in de administratie te hebben gewerkt ben ik in dec 2007 mijn eigen praktijk begonnen. Dankbaar ben dat ik dit werk mag doen.

Hartelijk Dank voor uw welkomsboodschap en dat ik mij aanmelden.

Warme groet,
RoseS

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

voorstellen RoseS

Bericht door Marianne » 25-03-2008 00:00

Hartelijk welkom RoseS op ons forum .
Ook jouw verhaal is indrukwekkend .Na al de tegenslag in je leven heb je je niet eronder laten krijgen en help je mensen in je praktijk .
Een dankbare taak .
Wees welkom om wat over je ervaringenof interresses te vertellen en ik hoop dat je dat met ons wilt delen .
veel liefs Marianne :D
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

RoseS
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 16-03-2008 23:09

Bericht door RoseS » 26-03-2008 11:14

Mijn ervaring met Reiki.

Na mijn 1e inwijding heb ik last gehad van diaree en heel veel geslapen. Het meest opmerkelijke was dat ik de anti drepressiva niet meer nodig had en weer normaal kon functioneren. Daarvoor was ik in behandeling bij een oorlogs/trauma psycholoog die mij een heel eind op weg heeft geholpen. Ik durfde niet te vertellen dat ik mijn overleden vader zag. Bang dat zij mij naar haar broer zou verwijzen die psychiater is. Lang verhaal kort gemaakt....... ik kreeg tijdens mijn vakantie een Reiki cursus cadeau van mijn moeder die overigens ook Reiki doet, net als de rest van de familie.

Voordat ik aan Reiki 2 begon voelde ik de chakra's in mijn handen draaien en handen werden steeds warmer. Na het behalen van mijn masterschap ging ik als een speer....kreeg kleuren, beelden en boodschappen door. De energiestroming is zo sterk dat ik vuur uit mijn vingers voel stromen. De boodschappen waren veel dat ik over ben gegaan in het opschrijven van steekwoorden om het niet te vergeten. Verder heb ik nog een engelencursus en mijn mediumschap gedaan en ben nog steeds bezig met mijn ontwikkeling.

Veel om te vertellen, moeilijk om te verwoorden dus laat ik het hierbij!

Een engelengroet,
RoseS

Plaats reactie

Terug naar “Hier heb je de mogelijkheid om je voor te stellen.”