Bon noche vanuit de caribbean!!

Stel jezelf voor en leer de mensen beter kennen van het forum.

zilver
Lid
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 25-11-2011 02:07

Bon noche vanuit de caribbean!!

Bericht door zilver » 25-11-2011 02:32

Goedenavond allemaal!

Wij wonen op de Antillen. Via een fengshui vraag kwam ik op dit forum terecht. Naast mijn interesse in Fengshui ben ik een zoektocht gestart met onbekend einde in spirituele zaken.
Ikzelf ben HSP en misschien wel een Indigo-kind. Mijn dochter is een nieuwetijdskind en blijkt ook paranormale gaven te hebben. Ze is pas 3,5.... dus ik weet nog niet goed wat wij hier mee moeten.

Ik vind paranormale zaken erg interessant maar krijg letterlijk kippenvel als ik mijn dochter hoor praten over de dingen die zij waarneemt. Ik voel veel dingen aan maar ik denk dat ik mij er voor afsluit omdat ik er ook bang voor ben. Ik zou graag van deze angst af willen want die angst belemmerd mij regelmatig.
Ik krijg het gevoel dat ik mij er nu voor open moet gaan zetten voor mijn dochter....maar waar te beginnen?? Hier op dit forum??


Tropisch warme groetjes!
Zilver

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 26-11-2011 21:07

Hallo Zilver
Welkom op dit forum ik wens jou heel veel lees en schrijf plezier toe .



Groetjes Zilverster1

Danistha
Lid
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-03-2008 12:46

Bericht door Danistha » 27-11-2011 09:00

Hallo Zilver,

Ook welkom van mij...

Veel liefs,

Danistha
What goes around,comes around...

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 28-11-2011 11:57

Hoi Zilver

Ga gerust je gang om je wat te orienteren op dit forum. Er staat veel beschreven, de persoonlijke ervaringen zijn wat mij betreft het boeiendst.
Ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je daar zou kunnen zitten op je porch voor je kunuku huisje, met veel spiritualiteit om je heen, want de Antillianen zijn ook erg spiritueel aangelegd is mijn ervaring.

Wees welkom en voel je vrij te reageren, groetjes Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

zilver
Lid
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 25-11-2011 02:07

Dank

Bericht door zilver » 28-11-2011 23:19

Dank voor jullie welkom!!

Echter vroeg ik mij wel even af hoe 'actief' dit forum is omdat ik nog geen reacties had gehad op andere berichtjes in de rubrieken fengshui, dromen en bachbloesems...

En wat betreft de spiritualiteit.... veel eilandbewoners zijn er bang van hahaha;-) Maar er zijn wel plekken waar men energie vandaan komt.

Ayoo Zilver

Yvo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 359
Lid geworden op: 13-02-2008 18:26

Bericht door Yvo » 29-11-2011 12:23

Hoi zilver
ook namens mij van harte welkom op het forum.
Is het niet verstandig voor je om eens om je heen te zoeken voor een intuïtieve ontwikkeling. is goed voor je eigen ontwikkeling en voor het overwinnen van je angst hierin.Ook is zoiets goed voor de begeleiding van je kind.
Veel leesplezier hier op het forum.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 29-11-2011 20:50

hoi welkom op dit forum

groetjes berdien
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 29-11-2011 21:48

Hallo Zilver,

Welkom op dit forum. Ik zag al je bericht over feng shui maar had het intens druk om erop te antwoorden maar die zal ik binnenkort gaan geven. :)

Groetjes Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 29-11-2011 22:00

Hallo lieve Zilver....

Ook een heel warm welkom van mij X

Ik kan begrijpen dat je kippevel krijgt van wat jou dochter allemaal waarneemt...

Juist daarom worden Paranormale gevoelens ook versterkt bij de moeder...

Heb er geen angst voor,is echt niet nodig!

Zelf kan ik hier over mee praten.......

Voel je welkom...en zeker weten dat jij lieve moeder steun hier op dit fijne forum kan vinden...

Voel je welkom!!!!

Lieve groetjes Klaudia
:D

Afbeelding
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

zilver
Lid
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 25-11-2011 02:07

wow

Bericht door zilver » 29-11-2011 23:46

Wat een lieve woorden allemaal! Dankjewel allemaal :D !!

Ik ga beginnen met een chakracursus en daarna kijken wat mij aanspreekt.
Het klinkt zo makkelijk.. niet bang zijn.... maar als de angst je in een keer overvalt is het moeilijk om dat gevoel toe te laten en te zeggen dat er niks aan de hand is :? Ik probeer het wel hoor!! Ik ben niet bang voor alle paranormale dingen alleen voor geesten. Waarom weet ik niet, bang dat ik in een keer een persoon in de kamer zie staan ofzo :shock: Mijn dochter kan ook aura's zien, dat lijkt mij heel erg mooi. Ik hoop dat ik dat ooit mag meemaken.

Lieve groetjes Zilver

Plaats reactie

Terug naar “Hier heb je de mogelijkheid om je voor te stellen.”