Miracles...Hallo allemaal

Stel jezelf voor en leer de mensen beter kennen van het forum.

Enube
Lid
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 24-06-2013 20:39

Bericht door Enube » 24-06-2013 21:09

Welkom! Ik ben ook nieuw hier... het is inderdaad stil maar misschien dat er meer mensen gaan komen of actiever gaan worden als we zelf ook wat gaan schrijven ;-)

Leuke konijntjes heb je!

Groeten, Enube

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 20-07-2013 17:16

heeee
welkom hier! ikb en terug van weggeweest :P hahah

ik vind je konijnen echt lief! :D ik heb zelf ook een konijn en vissen en een kat :)

xx
frozen eyes can't cry

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 22-07-2013 13:37

Hoi Miracles

Ja het is rustig maar alle actieve leden zijn in de loop der tijd andere dingen gaan doen. Een forum is voor veel verschillende mensen en behoeftes.
En vaak is er een fase in je leven dat je er veel aan hebt en veel behoefte hebt om berichten te posten.
Jammer dat je hier niet meer zoveel bent maar gun je het plezier op het andere forum en hoop dat je kunt vinden wat je zoekt.

Ik heb geen verstand van die beschrijving over de horoscopen en begrijp ook niet wat je er mee bedoeld.
Ik zou het wel fijn vinden als je er een topic over maakt en dan kunt uitleggen wat het voor je mooie konijntjes betekend en ook wat het met jou doet.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 17-08-2013 13:17

Welkom Miracles

Ben je daar wel eens geweest? http://www.konijnenforum.nl/

Erg leuk.

Groet, Sita


Miracles
Lid
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-05-2013 13:35

Bericht door Miracles » 17-08-2013 15:56

:D Hoi Sita dank je voor de tip ik ga er eens even kijken.
Ik ken wel bunny bunch.
Heb jij zelf ook konijnen.
Op dit moment ben heb ik er twee en wil ze samen koppelen.
Het mannetje is gecastreerd en ze mogen nu gekoppeld worden.
Alleen even wachten nu omdat het vrouwtje schijnzwanger is ik hoop na twee weken ze bij elkaar te hebben.
Is nog wel even een klusje omdat ze beiden nogal dominant zijn en het vrouwtje nog niet geholpen is het is nu af en toe een knorrepotje.
Naar het mannetje toe en hij wordt alleen maar liever en zachter voor haar.
Maar we zullen zien of het kan en anders wordt het na haar castratie volgend voorjaar.
Ze zitten nu gezellig in twee puppyrennen aan elkaar vast gekoppeld met een tussenstuk zodat ze elkaar wel kunnen wassen en lekker dicht bij elkaar kunnen liggen.
Ze kunnen lekker rennen erin en overdag mogen ze om de beurten in de kamer zijn.
Dus dat lukt verder wel samen zo op deze manier.

:P

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 17-08-2013 16:54

Zal vast wel lukken allemaal. Nee, ik heb geen konijnen, heel vroeger voor de kinderen gehad.
Kijk gerust ook nog rond hier naar onderwerpen die je boeien, er staat al weer veel nieuws bij.

Kracht, Licht en Liefde, Sita


Plaats reactie

Terug naar “Hier heb je de mogelijkheid om je voor te stellen.”