Dit ben ik. Satinbaby

Stel jezelf voor en leer de mensen beter kennen van het forum.

Plaats reactie
satinbaby
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 14-07-2013 14:17

Dit ben ik. Satinbaby

Bericht door satinbaby » 14-07-2013 14:43

Hallo, ik ben Corine Staats met aanlognaam Satinbaby.

Deze naam is gerelateerd aan een rode draad in mijn leven. Satin is het Engels voor satijn. Ik leef als volwassen vrouw samen met mijn vriendin.
Dit , mischien als toegevoegde informatie over mijn levensstijl.
Satijn, de stof dus, een speciale rol in mijn leven. In de grote mensen wereld wordt tegenwoordig gezegd dat ik een fetish heb. Nou,het zij dan zo. Mischien heeft het zelfs een beetje mijn (geaccepteerde) geaardheid geholpen te worden wat ik nu ben en hoe ik in het leven sta.
Satijn heeft een erg positieve invloed op mij. Ik wordt er blij en happy van dus gaat er geen dag voor mij voorbij dat ik er niet iets mee heb. In mijn geval is dat meestal een kledingstuk wat al dan niet zichtbaar is. Als vrouw zijnde is dat best wel gemakkelijk, ook om het zichtbaar te dragen of iets mee te hebben.
Mijn vroege jeugd, jeugd, pubertijd en mijn volwassen worden is doordrenkt van satijn zonder hinderlijk te zijn voor mijzelf of anderen. Equivalent voor satijn is Zijde. Erotisch,sensueel en heel prettig om mee om te gaan. Zo zou ik mijzelf ook willen omschrijven zonder arrogant te zijn.
Maar ik betrap mijzelf er soms op dat ik mijn rode draad wil projecteren op mensen om mij heen die ik lief heb met name (vrouwelijke) partners. Echter is niet iedereen gecharmeerd van mijn fetish. Helaas veroorzaakt dit soms conflicten.
Graag wil ik hier met lotgenoten of gelijkgestemden over van gedachten wisselen en zo misschien elkaar te kunnen helpen .
Ik kijk er naar uit in ieder geval.
Corine / Satinbaby

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 20-07-2013 17:17

hoi!
welkom hier :) mooie uitleg van je naam!
Ik hoop dat het snel wat drukker wordt op het forum en dat je hier je weg verder kunt gaan! :)
xx noes
frozen eyes can't cry

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 22-07-2013 13:29

Hoi Corine

Welkom op ons mooie forum. Fijn dat je wilt vertellen over je gevoelens rondom satijn. Je schrijft:Echter is niet iedereen gecharmeerd van mijn fetish. Helaas veroorzaakt dit soms conflicten.
Is het dan iets dat je wilt uitdragen naar andere mensen? Waardoor ontstaan dan de conflicten?
Misschien prettig om hier een topic van te maken zodat hierop ingegaan kan worden? Als je hierhulp bij nodig hebt wil ik je wel helpen om het te openen, maar kijk maar of het je zelf lukt om een eigen topic te maken.
Deze topic is bestemd om je voor te stellen zoals je nu gedaan hebt.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 22-07-2013 21:15

welkom op dit forum

dwarrel
Lid
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-03-2013 08:35

Bericht door dwarrel » 27-07-2013 12:59

Hoi en welkom hier.

Plaats reactie

Terug naar “Hier heb je de mogelijkheid om je voor te stellen.”