Wie ben ik, even voorstellen (Anja)

Stel jezelf voor en leer de mensen beter kennen van het forum.

Anja Veenma
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-11-2013 16:26

Wie ben ik, even voorstellen (Anja)

Bericht door Anja Veenma » 21-11-2013 13:24

Mijn naam is Anja en heb drie kinderen, allemaal jongens en ben op dit moment 50 jaar. Heb al veel in mijn leven gedaan en meegemaakt en leef zoveel mogelijk zoals het leven komt.
In 2005 heb ik samen met mijn partner een landhuis in Frankrijk gekocht om een centrum voor rouw en verlies verwerking en een spiritueel centrum op te zetten. Nu weet ik vaak wel wat het doel is, maar het pad dat je dan gaat lopen is soms niet het makkelijkste pad.
Afgelopen jaren hebben we heel hard gewerkt om het huis te verfraaien en op te knappen.

Voordat ik naar Frankrijk ging deed ik veel op spiritueel gebied en was dicht bij mezelf en zo instaat om vele andere te helpen om hun pad makkelijker begaan baar te maken.

Door heel hard te werken en meer bezig te zijn om geld te verdienen zodat ooit de wens in vervulling zou kunnen gaan voor wat de bedoeling zou zijn werd ik een maatschappij freak. Ondanks dat Ik wist dat dit 5 jaar zou duren, vergeet je op een gegeven moment wat het doel is. Dus leven zoals je niet bent, hou je tijdelijk vol maar uiteindelijk wordt je heel hard neer gehoekt om weer bij jezelf te komen. Dat is mij afgelopen jaar 2013 ook heel erg duidelijk geworden.

Geld is een prachtig middel maar nog beter is om het leven te leven en jezelf te zijn.

Dus nu ik weer terug ben bij mezelf wil ik weer echt in dienst staan van!

Ik werk op vele manieren voor de andere kant en alle handvaten die je kunt gebruiken worden dan ook gebruikt. Ik heb ooit de gelofte afgelegd om respect te hebben voor alle rituele die mensen hebben en daar ook voor open te staan. Alle handvaten die worden aangereikt bestaan namelijk uit enérgie. Ieder geloof dat er is is energie. Wij zijn samen de bron en de bron bestaat uit enkel energie.

Omdat ik geleerd heb, dat er echt voor mij gezorgd wordt, op welke manier dan ook durf ik te vertrouwen op dat geen wat de andere zijde voor mij in petto heeft.

Om te zorgen dat ik zorg voor een ander, begin ik eerst te delen van wat ik heb.

Ik heb een landhuis le roc foucaud en daar wil ik beginnen met gratis spirituele weken te geven. Gratis is natuurlijk niet helemaal gratis. De kosten voor het eten en het vervoer moeten gedeeld worden.

Dank dat ik een klein stukje van mezelf kon vertellen

Liefs Anja

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 21-11-2013 17:31

welkom op dit forum
Veel lees en schrijf plezier toegewenst.

Nalin
Lid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 04-11-2013 10:29

Bericht door Nalin » 22-11-2013 16:30

Welkom Anja

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 23-11-2013 22:35

Hallo Anja

Fijn dat je zo over jezelf hebt verteld. Heel wat mee gemaakt en willen delen respect daarvoor.
Ik hoop dat je kunt vinden op het forum wat je zoekt.
Veel lees en schrijfplezier
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Yvo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 359
Lid geworden op: 13-02-2008 18:26

Bericht door Yvo » 24-11-2013 12:54

Hallo Anja,
Mooi verhaal van je met alle ups en downs.
Ook mooi als je gratis lessen wil gaan geven. Hoe zit het met de energieke wisselwerking tussen jou en de cursist. Vroeger vroeg ik om een wederdienst en dat werd vaak blijven eten en zo ontstonden er vaak boeiende en leerzame gesprekken.
Ben heel benieuwd hoe jij dit doet.
Veel plezier hier op het forum

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 25-11-2013 09:02

Hoi,

welkom hier op het forum! veel schrijfplezier! x
frozen eyes can't cry

Miracles
Lid
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-05-2013 13:35

Bericht door Miracles » 26-11-2013 02:48

Welkom Anja :D

Anja Veenma
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-11-2013 16:26

voorstellen

Bericht door Anja Veenma » 28-11-2013 15:49

Allemaal heel hartelijk dank voor jullie welkom. Helaas heb ik niet altijd tijd om op internet te gaan, dus mijn antwoorden kunnen wel een wat langer op zich laten wachten.

Het gekke is Yvo, dat ik altijd zo geleefd heb en nooit wat te kort ben gekomen, een wederdienst komt altijd met iets waar niet mijn kwaliteiten liggen of waar ik behoefte aan heb. Van dat leven was ik me niet erg bewust tot op heden, als je ineens een grote stap gaat maken om dat gene in je leven uit te breiden omdat je weet dat het goed is wat je doet en dat je het doet. Helaas kom je dan soms in de materiele wereld terecht, wat zeker niet slecht is, maar of je dan nog weet wie je bent is de vraag en toch is het de goede weg geweest om tot hier te komen. Het had niet anders gekunt maar ben wel weer blij om steeds meer richting mijn oude vertrouwde levens visie te gaan. En dat te doen wat gewoon vanuit mijn hart komt en niet te vergeten de andere kant, die zorgt dat ik zo mag leven.

Yvo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 359
Lid geworden op: 13-02-2008 18:26

Bericht door Yvo » 30-11-2013 15:58

Anja ik herken hier veel in. Heb zelf veel met de duim gereisd en eigenlijk kwam alles op mijn pad wat ik nodig had. Ben ook erg met je eens dat je meer in als met liefde kan leven dan dat het in de drukke maatschappij gaat.
Het mooie is dat je ziet dat men steeds meer vanuit het gevoel dan vanuit de materie gaat leven en dat is ook een stuk wat met de kentering van 2012 te maken heeft. Vertrouwen en liefde zijn de dingen die het leven compleet maken. Ben echt heel erg benieuwd hoe je Franse avontuur gaat gaan.

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 06-06-2014 15:33

heeyy anja,,

ben aan t kijken of ik weer wat mensen op t forum terug krijg,, misschien vind je t ook weer leuk om te gaan posten?

Groetjes!
frozen eyes can't cry

Plaats reactie

Terug naar “Hier heb je de mogelijkheid om je voor te stellen.”