Marianne voorstellen

Stel jezelf voor en leer de mensen beter kennen van het forum.

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Marianne voorstellen

Bericht door Marianne » 25-02-2008 00:52

Hallo ik ben Marianne , 57 jaar, alleenstaand en woon in het midden van het land .Ik heb door mijn moeilijke jeugd en vele levenslessen veel geleerd en ben gegroeid en dat doe ik nog steeds . Ik heb een 2 jarige opleiding voetreflex afgerond met een diploma en heb daarnaast vele workshops en cursussen gedaan in o.a. intuïtieve ontwikkeling, stoelmassage,SH.Y. (Spiritueal Human Yoga graad 2 ) dat is net zoiets als reiki maar dan zonder symbolen.
Ik magnetiseer en ben een Mental coach voor mensen die mijn hulp nodig hebben. Mijn web-site is bijna klaar om online te gaan en de voorbereiding voor een eigen praktijk zijn in volle gang.
Daarbij heb ik ook en opleiding gehad in tekenen en schilderen en geef daar cursussen in en verder ben ik ontzettend creatief op veel gebied .Van eigen kleding maken tot beelden maken.Teveel om op te noemen.
Ik hou erg van de natuur en daar kan ik dan mijn balans vinden als ik eens teveel stress heb.
Ik vind het fijn dat Sita en Yvo zo'n prachtige site hebben met een leuk forum met interressante onderwerpen en de mogelijkheid om nieuwe mensen te leren kennen die ook met spiritualitiet bezig zijn :D
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Gast

Bericht door Gast » 02-03-2008 15:32

Welkom Marianne,
ik ben jou al 'tegengekomen' bij een duidelijk interpratie van een droom van mij. Ik kijk er naar uit om je schrijfsels te lezen en ben benieuwd naar jouw website tzt.

Groetjes, Els

Angela
Lid
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-04-2008 23:26

Bericht door Angela » 04-04-2008 01:31

meoilijke jeugd en vele levenslessen... en zo in je kracht en beweging en ontwikkeling ZIJN...
ik ben belangstellend meer van je te lezen en dergelijks.
liefs van Angela (of Angj)
jaren geleden in "sjamangroep" geschreven.
op dit moment een pauze betreft praktiserend reiki-sjaman "werk" jegens anderen ivm druk hebben met mijn dochter die een gebroken bovenbeen heeft.zou graag wat contactueren.

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 13-08-2008 09:43

Ik was een poos niet ingelogd omdat ik niet goed in mijn vel zit/zat. daarom ook mijn geringe reacties op het forum soms.
Hai lieve Marianne, hoe ist ie momenteel met je?
K hoop al een stukje beetje zal ook een engel vragen bij je te zijn voor sterkte, moed & doorzettingsvermogen. En vooral liefde...
liefs Garry
Afbeelding
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 13-08-2008 09:53

Dank je wel lieve Garry

Het gaat ietsje beter maar nog niet optimaal zoals het wezen moet
liefs Marianne :D
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Deborah
Lid
Lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 18-07-2008 10:28

Bericht door Deborah » 13-08-2008 11:48

Hoi Marianne,

Ook van mijn kant Welkom.

En ik hoop dat het snel weer beter met je gaat.

Ik zie dat je ontzettend veel interesses heb, kan nog een hoop van je leren.

Lieve groetjes Deborah
Innerlijke rust krijg je niet door minder te doen, maar door wat je doet anders te doen.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 06-10-2008 22:16

Lieve Marianne,
Ik zit zo het voorstellen even te bekijken van vele,ik moet me echt schamen,,,,,,,dat ik hier nog niet geweest ben.
Het is heerlijk lieverd om met jou veel te delen,Ik lees je bent ook druk,heerlijk om dit alles te lezen.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 06-10-2008 22:30

Hahaha Karin,

Dan moet ik me ook schamen. Bij deze nog van harte welkom Marianne.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 06-10-2008 22:58

whaa en nu kan ik het ook niet laten sorry en maar weer een knuffel dr bij
Afbeelding
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 06-10-2008 23:36

Dank jullie wel lieve dames,
Het is nooit te laat toch haha

Ik vind het ook fijn,veel dingen met jullie te delen.

liefs Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Plaats reactie

Terug naar “Hier heb je de mogelijkheid om je voor te stellen.”