Garry

Stel jezelf voor en leer de mensen beter kennen van het forum.

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Garry

Bericht door Garry » 01-07-2008 23:32

HOIHOI K ben Garry
Hoogsensitief, al heel mijn leven waarschijnlijk. Zit nu middenin een transformatie. En hetgeen k wil is nu volledig zijn wie k werkelijk ben. K voel energieen van mezelf en anderen aan en met mijn 3e oog begin k steeds meer waar te nemen. K ben een intuitief ingesteld persoontje. En wil ook niets liever in aanraking komen met mensen die net als k hun talenten ontwikkelen op dit gebied. Ook vind k het boeiend om te horen hoe het anderen is vergaan op dit gebied van een beginstadium van hun spirituele ontwikkeling. Mocht je verders nog vragen hebben aan mij stel ze dan gerust, want met mijn empathische vermogen kan k een goed luisterend oor bieden en je wellicht ook zo van mijn kant helpen.
Totschrijfs
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 01-07-2008 23:49

Hoi Garry,
Ik heet je van harte welkom op het forum.
Wat zijn je interresses allemaal? Op wat voor gebied? Je hebt zoveel verschillende kanten en invalshoeken hoe je iets kunt benaderen en waar je van kunt leren en groeien.We leren allemaal van elkaar en dat is nu juist zo mooi.De ene brengt dit in en de andere weer iets anders.Overal kun je weer van leren.
lieve groet Marianne :D
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

interesses

Bericht door Garry » 02-07-2008 00:26

Hai Marianne,

k houd van kunst, metname abstracte schilderijen kunnen mij
errug ontroeren. Zelf ben k ook an ut freubelen en het opvallende is dat k hierbij kan ontspannen daar k gek ben op hele sprekende kleuren. En iedere keer probeer k weer een andere onverwachte kleurcombinatie uit. Vanaf 2004 ben k met Mandela tekenen bezig.
Maar goed in cijfers en meten ben k nie. Dus k werk gewoon vanuit mijn eigen centrum/cirkel die k ergens op een vel papier of doek plaats. Middels acrylverf / olieverf wil k op doek te werk gaan.
En op papier kan k mij met potlood en krijt helemaal laten gaan.
Vaak is het binnen een mum van tijd klaar. Als k emotioneel geladen ben kan k mij hier helemaal in laten opgaan. Want die emoties moeten er toch uit. K kies dan vaak het weekend hiervoor uit, want door de weeks heb k hier nie genoeg tijd voor. K probeer ook wel es te mediteren op mijn Mandela-tekening. Nu zie k als de zon bij mij naar binnen schijnt met mijn 3e oog wat contouren van het papier.
Zou k ooit de Mandela echt voor mijn geestesoog kunnen halen?
Ach de intentie is het belangerijkste!! Laatste tijd heb k veel klassieke radiozenders aan, want de engelen spreken mij erg aan.
Toen k vorig jaar al wist dat er iemand hollend naar mij toe kwam gesneld ben k linea-direct hulp gaan vragen aan het Universum.
Binnen een mum van tijd zat k na een bakkie te hebben gedaan bij
een bejaarde buurman die spoedig opgenomen zou worden in het ziekenhuis. Hij was er zelf zo ongerust over. Nou de lieve man is nog steeds onder ons in zijn fysieke lichaam. Maar net als k is hij
ook een ' wees ' en heeft hij met tegenzin in een Pleeggezin gewoond. Deze man is volgensmij hartstikke paranormaal maar weet het zelf geen naam te geven. Hij hoort muziek op helderhorend nivo sinds kort. Zo k weid een beetje uit geloof k.
Zelf doe k wel es een leuke cd opzetten en ga dan lekker staan
dansen en meezingen. Zoals Stickwitu van de Pussycat Dolls op 100X LIEFDE. Dit zing k voor het kind in mij. En daar wordt k vrolijk van. Of One Sweet Day van Mariah Carrey die zing k voor mijn lieve dierbaren aan Genezijde. Mijn moeder o.a. die is al sinds mijn 9e jaar niet meer bij ons. Nu k ook steeds meer energieen om mij heen ga zien hoop k spoedig dat zij zich aan mij zal manifesteren, mijn mammie.
K hoop na mijn talenten goed te hebben ontwikkeld genoeg mensen te helpen vanuit mijn eigen praktijk. k Heb veel te maken gehad met verslaafde mensen in mijn directe omgeving o.a. en andere gevoelige mensen die niet weten dat ze HSP zijn. Waarvan ook een aantal kinderen. Deze mensen wil k graag kunnen begeleiden en natuurlijk mensen met een rouwverwerking op welk gebied dan ook. Want rouwverwerken doen we ook na een scheiding niet alleen bij een overlijden. K heb een verpleegkundige achtergrond, maar door een Burnout o.a. heb k niet mijn speldje gehaald. Maar deze achtergrond is niet voor niets, want tot vandaag heb k baat bij de 3 1/2 jaar die k erop heb zitten.
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 02-07-2008 09:55

Hai Garry,

Leuk wat je allemaal doet. je bedoeld waarschijnlijk mandala tekenen je schreef mandela. Mandela is die man in Afrika .Het viel me op omdat ik dezelfde fout maakte in het schrijven van mandela op mijn visitekaartje.Ik geef namelijk o.a. les in mandala tekenen vanuit je innerlijk. Dat zou jij dus ook kunnen doen om mensen te helpen. met jou achtergrond kun je dat denk ik best.Je schrijft dat je het vanuit je innerlijk doet en juist dan openen mensen zich en komt er heel wat naar boven. Je zegt dat je jezelf goed kunt ontladen met het maken van een mandala , dat geldt natuurlijk ook voor andere mensen .Je kunt veel uit de mandala halen kwa kleur en vormen., hoe je dat dan kunt duiden voor mensen kun je leren en je intuïtie gebruiken. Je zou eens kunnen kijken of ze bij jou in de buurt een cursus intuïtieve ontwikkeling geven , daar leer je heel veel van.Dan leer je ook hoe je je energie goed kunt gebruiken,je leert magnetiseren, aura's zien, veel over wat kleuren te zeggen hebben ,psychometrie, hoe je contact kunt maken met overledenen,en nog veel meer dat hangt van degene af die de cursus geeft.Want intuïtieve ontwikkeling is heel breed.
Je zou eens op internet kunnen kijken wie bij jou in de buurt dat geeft.Sita en Yvo geven trouwens zo'n cursus, en ook bij mij kun je terecht. Kijk maar eens wat of wie jou het meeste aanspreekt en hoe je je zelf het beste kunt ontwikkelen.
Je hebt als ik dat zo lees veel meegemaakt.Maar je wil is er en dat is heel belangrijk, daar kun je je doel mee bereiken wat je voor ogen hebt.
lieve groeten Marianne :D :wink:
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 02-07-2008 10:36

lieve Marianne,
Ja die arme man wordt ook voor van alles gebruikt he.
Mandala bedoel ik ja, mijn sanskriet is nie wat t is geweest he (geintje). Lief van je om met mij mee te denken. Weetje k ben ook
een typ die gelijk verder denkt dan haar neus lang is. Daar k nu 34 ben wil k zo graag weer iets doen op werkgebied met mensen.
De klantenservice (waar k zat) was me iets te negatief allemaal. Waar k duidelijk afstand van neem nu in mij leven is negativiteit.
Dus maak k sindskort voorlopig schoon bij een bedrijf dichtbij mij in de buurt. Totdat k weer een leuke callcenter heb gevonden, waar k parttime aan de slag kan in combinatie met een opleiding/cursus die aansluit op mijn spirituele ontwikkeling.
Ja dus nu kan k mij rustig orienteren op hetgeen jij aangeeft.
Alle adviezen zijn welkom. Tnx
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Welkom

Bericht door karin » 02-07-2008 20:34

Hallo garry,
Ik heet je welkom op ons forum,en kijk uit naar je innerlijke ervaringen.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Danistha
Lid
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-03-2008 12:46

Welkom...

Bericht door Danistha » 03-07-2008 16:47

Hallo Garry,

Ook welkom van mij...

Veel liefs,

Danistha
What goes around,comes around...

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Danistha

Bericht door Garry » 04-07-2008 03:23

Danistha wat een mooie naam heb jij zeg :)
Bedankt voor je lieve mailtje. En totschrijfs he?!!
liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Hallo

Bericht door wiba » 06-07-2008 18:22

Hallo Garry

Leuk dat je je bij ons op het forum voegt.
Hoop dat je het kan vinden wat je zoekt.

Veel forum plezier.

Liefs Wilma :P
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

JAZEKER

Bericht door Garry » 06-07-2008 18:35

JAZEKER Wiba heb al veel gevonden op ´t Forum.
Zelfs leuke meditaties en mooie werken van sommige onderons.
Dankje voor je welkomstbericht :lol:
Doeiiiii Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Plaats reactie

Terug naar “Hier heb je de mogelijkheid om je voor te stellen.”