Hoi, ik ben Jennifer

Stel jezelf voor en leer de mensen beter kennen van het forum.

Plaats reactie
Gast

Hoi, ik ben Jennifer

Bericht door Gast » 05-03-2008 21:14

Even voorstellen....

Ik ben Jennifer, 32 jaar en op het moment in een soort van spirituele groeispurt.
Als kind uit een bloedjenuchter gezin waag ik me geheel van het geijkte pad. Maar ik voel tot in het diepst van mijn ziel dat dit mijn pad is. Dingen vallen op zijn plek en het voelt alsof ik na lang dwalen in het donker en vechten met onzichtbare monsters eindelijk op weg ben naar huis, naar mijn eigen ikkie... Monsters kom ik nog steeds tegen, maar tegenwoordig vraag ik eerst of ze me misschien iets te vertellen hebben voordat ik in paniek raak, hihi!
Ik hoop veel te leren en genieten van alles dat op dit forum wordt geschreven en draag natuurlijk heel graag zelf ook een steentje bij.

Tot schrijfs!

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

hallo Jennifer

Bericht door Marianne » 05-03-2008 21:23

Dank je wel en welkom Jennifer .
We hopen veel van je te horen we maken allemaal ons groeipunt mee .We kunnen allemaal van elkaar leren want we zijn elkaars spiegels .
liefs Marianne :D
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Angela
Lid
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-04-2008 23:26

Bericht door Angela » 04-04-2008 01:48

het doet mij iets bewegen in mij hoe jij jezelf hier voorstelt.
en wat je beschrijft over monsters ... zo eenvoudig maar juist (mede)daardoor kan ik er wat mee!
dank,
liefs van Angj (Angela)
jaren geleden in "sjamangroep" geschreven.
op dit moment een pauze betreft praktiserend reiki-sjaman "werk" jegens anderen ivm druk hebben met mijn dochter die een gebroken bovenbeen heeft.zou graag wat contactueren.

Angela
Lid
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-04-2008 23:26

vervolgje

Bericht door Angela » 04-04-2008 01:53

Hay Jennifer even wat correctie :ik "deeeeeed" er al wat mee (luisteren in mijzelf)
alleen vind ik het "prettig"en OOK herkenbaar HOE je dit bovenstaande beschreef...

Angj again
jaren geleden in "sjamangroep" geschreven.
op dit moment een pauze betreft praktiserend reiki-sjaman "werk" jegens anderen ivm druk hebben met mijn dochter die een gebroken bovenbeen heeft.zou graag wat contactueren.

Plaats reactie

Terug naar “Hier heb je de mogelijkheid om je voor te stellen.”