Wat is jou Egyptische teken?

informatie omtrent Persoonshoroscoop, geboortehoroscoop, relatiehoroscoop, MAYA, berekende maand, dag of weekhoroscoop
Kalilka
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 28-01-2012 22:36

Bericht door Kalilka » 13-02-2012 16:52

Ik ben Seth,maar ligt het aan mij ik kan de uitleg niet vinden.
Afbeelding

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 13-02-2012 17:19

Klopt de uitleg staat er niet bij, dat is juist om het wat interactief te houden.
Ik zoek het ook gewoon op internet op hoor, heb niet zelf de kennis van dit alles, was het maar waar. Het is dan ook wel nuttig om het niet al te serieus te nemen.......

Als je je geboortedatum wilt geven dan kan ik het voor je opzoeken of je kan het zelf gaan zoeken. Mag natuurlijk ook via pb je geboortedatum noemen als je het niet hier wilt vermelden.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Kalilka
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 28-01-2012 22:36

Bericht door Kalilka » 13-02-2012 17:23

Ik ben op 15-06-1976 geboren.
Afbeelding

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 13-02-2012 17:38

Lieve Kalilka

De site heeft de boel geblokkeerd, kan niet meer gekopieerd worden. Daarom sluit ik de link hierbij.

http://www.eostresworld.be/astrologie/seth.htm
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 13-02-2012 17:44

Wat leuk Wilma,

Heb ook even gekeken wat bij mij hoort...

Osiris




Betekenis:

Een van de belangrijkste Egyptische goden. Vermoedelijk was hij een oude vruchtbaarheidsgod, verbonden met het graan en met de cyclus van het zaad dat in de aarde begraven werd voor het ontkiemde en weer tot leven kwam. Naarmate hij belangrijker werd assimileerde hij eigenschappen van andere goden die hij had verdrongen.

Hij was strek verbonden met het koningsschap en is meestal afgebeeld met de koninklijke kromstaf en dorsvlegel. Zijn ouders waren Nut en Geb en hij was de eerste koning die Egypte regeerde. Hij werd door zijn jaloerse broer Seth vermoord, maar door zijn vrouw Isis lang genoeg tot leven gewekt om een zoon - Horus - bij haar te verwekken, die uiteindelijk zijn koninkrijk zou heroveren. Daarna leefde hij voort als heerser over de onderwereld, waar hij de nachtelijke tegenhanger van de zon was.

Zijn vele aanbidders beschouwen hem als een symbool van wederopstanding.


Karaktereigenschap:

Het doorgeefluik van kennis. U kent het antwoord op elke vraag. U omringt uzelf met solide mensen. Weet dat frivoliteit zich vaak op uw pad zal aanbieden, maar wijsheid zal het altijd halen. U bent vurig maar fragiel. U laat dingen liggen tot de laatste minuut.


Kleur: groen (vrouw); geel (man)
Verwantschap: Isis en Thot
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 13-02-2012 17:47

Kijk es aan, maar jij kan het dus wel kopieren zie ik. Misschien een andere site gebruikt?

Leuk he, vond het ook wel grappig, was het al weer vergeten dat ik het ooit geplaatst heb hier.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Kalilka
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 28-01-2012 22:36

Bericht door Kalilka » 13-02-2012 20:57

Bij mij lukt het ook:

etekenis:

De god van chaos en wanorde. Hij werd voorgesteld als een bizar dier met een lange neus, op twee benen, afgeronde oren en een gevorkte staart.

Hij was een van de vier kinderen van Nut en Geb. Hij vermoordde zijn oudere broer Osiris om koning van Egypte te worden. Na een uitputtende strijd met Horus - de zoon van Osiris - moest Seth de troon afstaan.

Tijdens een groot gedeelte van zijn strijd werd hij gesteund door Ra, omdat hij de enige was die de slang Apophis, die elke nacht de boot van de zon belaagde, de baas kon.

Karaktereigenschap:

De eeuwige reiziger. U zaait vernieling. U ziet alles onder ogen, maar voltooit de zaken niet. U bent meer gevreesd dan geliefd, maar u weet hoe te vergeven en te vergeten. U onthoudt alleen de goede dingen. Zelfverzerkert zijn kan u de voeling met de realiteit doen verliezen.


Kleur: zwart (vrouw); turkoois (man)
Verwantschap: Geb en Hapi

Misschien hebben ze jouw ip geblocked vanwege teveel kopieren?

Trouwens ik ben wel een naar typje volgens de egyptenaren.
:roll:
Afbeelding

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 13-02-2012 21:03

Hieruit kan ik op maken dat je een sterk persoon bent, weet wat je wilt en van aanpakken weet.

Geen idee dat het me nu niet lukt te kopieren.

Misschien troost het je dat ik je een mooi mens vind :wink:
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Kalilka
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 28-01-2012 22:36

Bericht door Kalilka » 13-02-2012 21:04

Het verhaal over wie Seth was ben ik het mee eens :lol:

Nee ik kan mij totaal niet vinden in deze.
Afbeelding

Kalilka
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 28-01-2012 22:36

Bericht door Kalilka » 13-02-2012 21:05

wiba schreef:Hieruit kan ik op maken dat je een sterk persoon bent, weet wat je wilt en van aanpakken weet.

Geen idee dat het me nu niet lukt te kopieren.

Misschien troost het je dat ik je een mooi mens vind :wink:
oh onze berichten kruizen.

Wat jij schrijft haal ik niet uit het stuk ,maar ben blij met je compliment :D
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Westerse, Vedische, Chinese, Psychologische Astrologie en Maya en de vele aspecten daarvan.”