December 2011 en 2011

informatie omtrent Persoonshoroscoop, geboortehoroscoop, relatiehoroscoop, MAYA, berekende maand, dag of weekhoroscoop
Plaats reactie
Kurt
Lid
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 19-03-2008 22:10

December 2011 en 2011

Bericht door Kurt » 03-12-2011 22:06

Deze video vind ik zo mooi, dat ik een samenvatting heb gemaakt van hetgeen Carl vertelt mbt de maand december 2011 (laatste stukje van de video):


http://www.youtube.com/watch?v=T3svO3gf ... r_embedded#!

Ten einde een beeld te schetsen van de energieeën waar we in december mee te maken krijgen, wordt hier vooral gekeken naar de zogeheten midpoints (midpunten of halfsommen in het Nederlands) die geactiveerd worden in december 2011. Een midpoint, zoals het woord al zegt, geeft het midden aan tussen twee planeten. Een midpoint is een potentieel, een aanleg, en hoeft niet direct tot uiting te komen.
In december zullen de volgende midpunten (dus het contact tussen 2 planeten) worden geactiveerd (door een 3e planeet):

Zon op het midpunt van Pluto/Noordknoop
Sterke drang om de eigen wil (meedogenloos) op te willen leggen aan anderen, of andersom, anderen die hun wil aan jou willen opleggen;
Kan behoorlijk onprettig zijn, natuurlijk!

Mercurius op het midpunt van Mars/MC
Een goed tegenwicht voor het voorgaande midpunt!
Weloverwogen, voorzichtig de basis leggen om te handelen.
Positief, stimulerend nieuws, kans op een nieuwe baan, nieuwe start.
Een aardig/vriendelijk midpunt.

Uranus op het midpunt van Jupiter/MC - ook vriendelijk
Optimisme, zakelijk succes, handelen op het juiste moment, aanpassen op een succesvolle manier aan veranderende omstandigheden.

Neptunus op het midpunt van Venus/Uranus
Deze is "bizar" (a weird one)
Onconventionele sexuele relaties, ongebruikelijke of vreemde flirts, onverwacht einde aan een liefdesrelatie; kinky.
Kan zijn dat men te veel open staat voor invloeden van anderen.
Deze laatste wordt nog als volgt samengevat (verzacht): "Het kan ons openstellen voor nieuwe relaties waar we nooit eerder aan gedacht zouden hebben".

Vóór de maand december wordt samengevat, en aan het eind van de video nogmaals, wordt benadrukt dat we op dit moment te maken hebben met wat ongrijpbare (Neptunus) energieeën, en dat het heftig kan voelen.
Vooral tussen 17 november en 18 december.
Eea is zo moeilijk in te schatten dat Carl geen halfjaar prognose zal doen en daarbij wil hij zich zeker nog even bezinnen mbt de energie van Neptunus, zodat hij daarover nog geen al te harde uitspraken wil doen!

Ivm al die (lastige) energieeën luidt zijn advies, vrij vertaalt: "Laat je vooral niet gek maken!!![/color]

Staat ook op mijn Facebook, maar ik vind hem zo mooi dat ik het hier ook nog even kwijt wil.
Alleen als de video er niet goed op staat........Berdienuku!!!

Omarm het Leven
Zoals het Leven jou omarmt!


Zaellus

Kurt
Lid
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 19-03-2008 22:10

Bericht door Kurt » 03-12-2011 22:09

Ik bedoel natuurlijk....Berdienuku - help!!!
Maar tot mijn verbijstering staat ie er helemaal goed op!
Iam a computer wizzard...and I never lie...at least I suppose so!
:lol: :lol:
Omarm het Leven
Zoals het Leven jou omarmt!


Zaellus

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 03-12-2011 22:42

Volgens mij is dit heel erg op mij van toepassing hahaha. Nieuwe start, nieuwe dingen, handelen en zaken doen. Klopt wel :)
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Kurt
Lid
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 19-03-2008 22:10

Bericht door Kurt » 03-12-2011 23:12

Heeej Schoonheid,

It's been a long time!
Mercurius retro heeft ook zijn goede kanten!
:D
Omarm het Leven
Zoals het Leven jou omarmt!


Zaellus

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 05-12-2011 00:32

Ja dat is zeker lang geleden Kurt. Welkom terug haha :)
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Westerse, Vedische, Chinese, Psychologische Astrologie en Maya en de vele aspecten daarvan.”