spiritualiteit & werk

Voor de één een vreemd gebied en voor de ander een absoluut vertrouwen. Ook vanuit kapatilisme.
Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 23-12-2008 13:35

En hoe nu verder, ik kan niets veranderen, daarvoor moet ik op de hosting wachten, als die het al kan?

zucht


Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 23-12-2008 13:39

heeee, als je bovenaan op profiel drukt, op een naam

dan staat daar rechts, alle berichten b.v. van hannie bekijken, dan ben je weer in onderwerpen


berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 23-12-2008 13:41

komt vast goed lieverd laat het ff los doe ff wat anders of zo en kijk dan weer ns dikke knuf

whaaaaaaaaaaaa dat zeg ik allemaal
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 02-07-2010 13:08

Trouwens denk laatste tijd metname as ik op bepaalde plek zit...we hebben flexwerkplekken op de klantenservice, dus kan inloggen waar ik wil zeg maar...maar as ik op 1 bepaalde plek zit dán voelt t of er iemand achter me staat. Laatst hoorde ik gerinkel van sleutelbos erbij, m'n directe collega op dat moment moest ook om mn gedrag lachen, want ik keek verbaasd om tijdens een gesprek met 1 van onze klanten. zonnige greetz Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 03-07-2010 12:51

Herken 't wel Garry. Op een bepaalde plek iemand voelen achter je.
Lijkt wel iemand die "verbonden" is aan een bepaalde plek...
Op vakantie had ik bijv. dat we een kerkje bezochten, en bij de ingang
ineens een donkere gestalte die links over met me mee leek te kijken/lopen.
Zag 'm in m'n ooghoek, maar voelde "hem" eerst.
Ik dacht; iemand die met die plek verbonden is.

Weet niet of jij dit ook zo voelt, maar hier dacht ik aan...Misschien een vorige
collega... :?:
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 03-07-2010 15:44

't Is een nieuw gebouw, maar ja wellicht energie die bij de oude garde hoort zeg maar...of een familielid van 1 vd collega's die daar erg regelmatig gaat zitten bijvoorbeeld heb geen idee, want tja durf dit aldaar nie ter sprake te brengen. Deze collega is ook op zichzelf dussuh...Wel interessant zoals jij te brengt...t valt me nu wel steeds meer op dit soort zaken. 't Voelt alsof iemand de aandacht op jouw richt zeg maar, zodat je je bekeken voelt, herken je dit ook Edith??? Voelde jij 't ook op persoonlijk vlak, alsof degene weet die jij nie kent dat je 'gevoelig' (lees paranormaal bent) voor bent. Liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 03-07-2010 18:26

Ik had op dat moment bij 't kerkje wel 't idee dat er iemand aanwezig was, dat ik niet alleen was, zo'n gevoel.
't Was er verder helemaal verlaten. Misschien idd zo dat zo'n spirit je opzoekt omdat deze weet dat jij 'm kan zien..
Maar verder dan dat kan ik d'r vaak (nog?) niet mee, komt soms wel eens in flarden een soort ingeving.

Was dus eerst een oud gebouw op jouw werkplek, waar nu een nieuwe staat..?
Misschien krijg je tzt nog eens een hint, en soms als je gewoon stil bent en vraagt op zo'n moment "wie ben je?", kan
je wellicht zo wat "invallen."
liefs Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 03-07-2010 18:30

Wellicht is 't niet eens zo belangrijk wie 't is, alswel de boodschap die zo'n spirit wellicht wil brengen..?
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 04-07-2010 09:03

visje schreef:Wellicht is 't niet eens zo belangrijk wie 't is, alswel de boodschap die zo'n spirit wellicht wil brengen..?
Ja rinkelende sleutels...concergierge :oops: werkelijk geen idee. Ik ben nog wel es zelf in de weer met mijn eigen sleutels, fietsleutel die los in fiets zit doe ik er zelf gelijk aan de grote bos als ik aan kom op t werk. Want houd er nie van deze grote bos ad fiets te hebben hangen, zo ben ik wel es wat verloren onderweg zeg maar. En dan is er nog t werk-kluissleuteltje welke hier tussen hangt....Ik ga t vragen op telepatisch nivo, wie weet komt er iets uit :lol: zoniige groetsels Edith, lief dat je zo reageert. 2 weten meer dán 1 tóch?!
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 04-07-2010 14:12

hihi, wie weet gaat er een belletje rinkelen :lol:
hier ook zonnige warme groetjes,
liefs Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal? en Spiritueel”