spiritualiteit & werk

Voor de één een vreemd gebied en voor de ander een absoluut vertrouwen. Ook vanuit kapatilisme.
Plaats reactie
Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 08-09-2012 08:43

Lieve Barbara,

1 Ding wat zeker is je straalt liefde uit.
Houd dat vast.
Je ontwikkelt je heel mooiii.
En neem de dingen zoO ze zijn voor jou.
Ga nie te veel over willen nadenken dan blokkeer je jezelf ook nie.
Heb je als kind dit soort ervaringen ook gehad op school of met familieleden Barbara?
Wederom prachtiiig verhaal,écht nie chaotisch, prachtiiig mooiii beeldend verteld...Kost t je veel energie dit te schrijven in verhaallijn liefie(?)
Liefs zonniiige greetz, G :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 09-09-2012 22:20

Hoi hoi

Ja als kind had ik het ook al......ik had hele verhalen tegen een blond jongentje....dat bleek jaren later dus mijn neefje te zijn die vlak voor mij geboorte op 3,5 jarige leeftijd te zijn verdronken....
Ik heb hem dus nooit gekend maar mijn moeder zei altijd zeg maar tegen niemand dat de tegen hem praat hoor want dan denken ze dat je gek bent...
Mijn moeder heeft het ook....heeft zeer regelmatig mijn vader over de vloer.....ze zegt dan voelt hij aan mijn haar net zoals hij deed toen hij nog leefde....

En nee het kost me helemaal geen energie om dat op te schrijven want het beeld van zowel die eerste als die 2e man op mijn werk staan in mijn hoofd gegrifd of hoe schrijf je dat......
Ik kan het zo weer op ratelen.......ik schrijf zoals het opkomt.............


Groetjes Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 09-09-2012 22:30

:D We danken je voor je jou mooie vertellingen , mooie ervaringen zijn het.


Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 09-09-2012 22:41

@Barbara leuk hoor meis. Nou je weet dat ik al fan van je verhalen ben!
Tottemetot G :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 09-09-2012 23:11

Hey.....

Ben blij dat jullie ook blij zijn whahaha.....
Echt nooit gedacht dat ik nog eens ging groeien in het spirituele..........
En dan van die prachtige gebeurtenissen ook nog eens.......

Ik zal nog eens wat vertellen.......heeft niks met het werk te maken hoor....
Poosje geleden hoorde ik via via dat mijn lievelings oom opgegeven is door de kanker.........ik dacht dit kan toch geen waar zijn.....
En die oom en mijn vader zijn altijd kameraden geweest zo is me moeder ook aan me vader gekomen zeg maar....
Die dacht natuurlijk he die Arie(zo heet die oom) die heeft een leuk zusje whahaha..........
Maar goed mijn vader is dus al bijna 18 jaar overleden en je vergeet gewoon dingen omdat ik toen zelf nog maar 18 jaar was....zoals zijn stem je weet het echt niet meer......

Wat gebeurde er nou?....ik lag op bed en vroeg aardsengel rafael om genezing.....in gedachten en toen leek het net of dat mijn vader tegen me zei meisje meisje maak je maar niet druk....
Ik hou ome Arie hier nog wel een poosje weg................. :shock: :shock: :shock:
Nou kan je zeggen mijn ogen waren gelijk open en wist ook gelijk weer hoe zijn stem klonk....gek he?
Weer zo'n aparte ervaring.........

Groetjes Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 09-09-2012 23:18

Ja contact met gene zijde is écht jouw ding...leuk die reactie van je vader hé..ook wel humor vin je nie...dát heb je dus nie van een vreemde hahaha.Fijne av en vast truste, geniet van je mooiiie ervaringen. Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 09-09-2012 23:22

Ja best wel.........heb vorig jaar eens een channeling laten doen in de kerk van den haag en toen zei die vrouw jij kan dat ook hoor.....maar weet megod niet hoe....en die cursus bij haar kost 800 euro....
Nou heb vier kindjes dat heb ik niet ff over zeg maar....
Maar zou dolgraag met gidsen enzo contact willen maken....

Truste
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal? en Spiritueel”