spiritualiteit & werk

Voor de één een vreemd gebied en voor de ander een absoluut vertrouwen. Ook vanuit kapatilisme.
Plaats reactie
Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 20-12-2008 09:48

Ja Hans Stolp is heel duidelijk en eenvoudig in zijn uitleg.Zijn boeken zijn heel mooi en hij heeft er wat geschreven hoor.Hij is predikant en heeft het geloof met het spirituele verbonden. Hij geeft lezingen door het hele land ,daar ga ik wel eens naar toe. Ik kom er dan weer helemaal opgeladen van terug.Echt een aanrader om eens wat van hem te lezen of zo'n lezing mee te maken.
Kijk op stichting de Heraut. voor meer informatie
liefs Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 21-12-2008 15:57

Hans Stolp die ken ik niet zal is gaan kijken wat dit me brengt.Ik heb ook in heel mijn leven Wiba,alles in puzzelstukjes,schrijf meestal dingen op die me bezig houden,zo komt er ooit maanden erna de oplossing tot alles.Ik ben ooit met iemand bezig geweest een heel jaar,was een puzzel wel van duizend stukken,Hij is op zijn plaats gevallen,door toen doen van mijn schrijven,kon ik alles op zijn plaats plaatsen.Bedankt voor je tip marianne ga zeker op stichting de Heraut kijken wat het me brengt.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Spiritualiteit en werk

Bericht door hannie » 22-12-2008 12:54

Wilma,ik denk doordat je zo open bent gaan staan in het spirituele,ook op die manier het in je
werk toepast,die ex colega voorbij kwam fietsen in jouw gedachten.Dat je er klaar voor bent als
ze weer in het nieuws komt,om daar goed mee om te gaan.Ook misschien als een seintje van
'boven'je staat er niet alleen voor wat er ook gebeurd,aan de andere kant,blijf allert tenopzichte
van met wie je te maken hebt.Zonder overigens wantouwend naar iedereen te kijken,maar je hebt
heel verantwoordelijk werk,waar je zondermeer je twijfel uit mag spreken zo gauw je het gevoel
maar hebt van,hier klopt iets niet helemaal!Jouw gevoel is denk ik heel scherp geworden,daar
mag je op afgaan.De liefde die je voor werk voelt,had 'k al gezien op de mooie manier waarop
je er eerder over vertelde,zonder 'jouw'patienten in hun 'hemd'te zetten.Klasse!
Wat wellicht kan helpen als je er voor voelt natuurlijk he,zijn engelen kaarten of de grote meester
kaarten en ook de godinnen kaarten,waar je feiloos die kaart[en] uit pakt welke jij op dat moment
nodig hebt,echt, werkt als een trein,zo kan je vragen stellen en of je het mag merken dat het jou
gids bijv. is.Maar voelen ga je het. Wat een lap tekst in zo'n korte tijd,maar goed,misschien
kan je er iets mee,alle beetjes kunnen helpen toch?
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 22-12-2008 19:18

Hallo Marianne, Karin en Hannie

Ik heb helaas niet van die kaarten. De engelen kaarten spreken me dan het meest aan.
Lief trouwens van jullie allemaal dat jullie zo mee leven en denken. En fijn die tips, ik heb er zeker wat aan. Zet me aan het denken om mijn gevoelens in mijn werk ook eens anders te bekijken.
Hans Stolp zijn naam ben ik wel eens tegen gekomen bij gedichten geloof ik. Zal het onthouden zijn naam en werk.
Ja Karin die puzzelstukjes die in elkaar vallen, voel ik ook steeds meer, maar het is een hele grote puzzel merk ik en weet niet waar het eindigd. Vergeet nog wel eens wat op te schrijven. Het overkomt me dan en ineens heb ik zo iets van ik zet het op het forum. Dan ben ik het kwijt en vergeet het dan voor mezelf nog op te schrijven.

Zaterdag moest ik bij de zaal waar het licht knipperde even iets uit de kast halen, hoefde niet de zaal op.
Ik keek niet naar binnen, maar pakte wat ik nodig had. Draaide me om en liep weg, maar het leek net of ik teruggetrokken werd, moest toch even kijken op die zaal ofzo. Ik deed 3 stappen terug en zag daar..............de meneer die getransplateerd is en waarbij ik de operatie heb gezien.
Ik was zeer verheugd hem te zien en heb met hem en tijd gepraat. Het gaat heel goed met hem en ook met zijn schoonmoeder die donor was.
Het moest zo zijn dat hij me kon vragen hoe mijn ervaring is geweest en hij vond dat ik het hem beeldend kon vertellen.
Beide waren we heel bij om elkaar weer te zien en te spreken en dat de berichten goed zijn van zijn kant.

Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 22-12-2008 22:12

Joh Wilma, dat bedoelde ik dus,ga op je intuitie/gevoel af!Die is zuiver,al zou je merken dat jij je onterecht (gedeeltelijk)ongerust hebt gemaakt,wordt er toch even extra aandacht aan besteedt,ook in andere situaties,begrijp je? Kan er vandaar uit verder en misschien nauwkeuriger gehandeld worden.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 22-12-2008 22:50

hoe komen jullie nog op het forum? mij lukt dat niet


hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 22-12-2008 23:34

haaaaa Sita, eindelijk een mens te bereiken,Wonderen zijn de wereld nog niet uit!! De kromme tenen zijn denk ik alom aanwezig!
Hoe nu verder??
liefs hannie

Onze wacht woorden worden niet meer geacepteerd!
Wat nu,willen het graag zo houden.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 23-12-2008 00:23

nou mensen ik ben nog wakker wilde eigenlijk mn bedje in maar iets houd me wakker dit misschien?
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 23-12-2008 08:50

Hoi Sita

Ik kom via mijn mail of via 'berichten sinds laatste bezoek bekijken' of via 'jou berichten bekijken'.
Dit is in licht blauwe letters zichtbaar op het beginscherm. En dus aan te klikken.

Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Forum van slag?

Bericht door hannie » 23-12-2008 10:19

Lieve Sita, dat was even schrikken gisteravond!
Ja,via de persoonlijke berichten kom ik er wel,en laatste berichten
ook.Dus hoe meer iemand gereageerd heeft op allerlei onderwerpen, hoe verder hij/zij komt.En kan dan ook gewoon re-
ageren.Op die manier komen we dus een heel eind gelukkig.
Wie er nog maar pas is heeft het minder getroffen denk ik.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal? en Spiritueel”