Aarding

Voor de één een vreemd gebied en voor de ander een absoluut vertrouwen. Ook vanuit kapatilisme.
Plaats reactie
michtrisch
Lid
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 25-10-2010 13:29

Bericht door michtrisch » 09-11-2010 16:53

hoi Jan,

Ik heb het uitgeprobeerd, moet zeggen het werkt prettig heel anders dan dat ik normaal aard en mijn lichaam reinig..................maar persoonlijk vind ik dat je al ver gevorderd moet zijn om dt te kunnen...

Ik probeer dit soort dingen uit, dan weet ik nl hoe het werkt en of het iets voor mij is,
Ik hebhet gevoel dat deze methode ook werkt echter hou ik het liever op mijn oude methode, omdat men van uit hier als gelijk begint met engerie van boven te halen.
bij de neofietten opleiding zitten nl vaak erg veel zwevers die als ik deze methode zu doen al weg vliegen eer ze de goude straal door zich heen krijgen.
het lastige van dit is ook dat er mensen bijzitten die het wel al kunnen, maar dat ook het laaste wagonnetje mee moet..,,,, en niet dat ik in de geest een hoopje mensen moet gaan vangen en dan op de aarde te zetten of erin...dan ben ik alleen daar nog mee bezig ipv een meditatie te geven...en het juiste doel te bereiken.

ik zal je mijn manier uit leggen hoe ik het doe met de neofietten....

Iedereen krijgt van mij 2 rode linten, om het moment dat ze die omdoen denken ze aan hun stuitcharkra de rode kleur.., ze doen dan om ieder been een rood lint............
zo trekken ze alware niet bewust of nog niet wetend de energie van hun stuitcharkra al een stuk naar beneden.
Dan mag iedereen gaan zitten en krijg in iedere hand een hoopje aarde..
op het moment dat iedereen gaat zitten zitten ze al gedeeltelijk in moeder aarde..
Dan laat ik iedereen een koort vanuit hun stuit charka lopen........10 meter 50 meter steeds dieper...net zolang totdat we bij de lava zitten en nog verder tot het midden waar het vuur is,(lava)
daar knoop iedereen hun koort vast.
Vervolgens gaat iedereen een koort laten lopen uit hun kruincharkra hele maal naar boven. meestal geef ik het in de avond van daar de maan.. het liefst met volle maan of opkomende maan doe ik dit nooit met afnemende maan...
het koort uit de kruin charka laat ik lopen totin de maan diep tot in het midden.
Men krijgt daar pure komstmische engerie zuiver.. die laat met vloeien door alle charkras ... en heel diep[ in het aarde vuur zodat alle zooi die iedereen bij zich heeft gelijk wordt verbrand en moeder aarde niet wordt bevuild.
als dat gebeurt is trekt men eerst het koort van boven weer terug dan het koort van benden..

het afsluiten doen we door de universele engerie van boven te vragen.....
men maakt dan een cirkel om zich heen boven bednen,onder rechts links voor en achter...


ik doe dit uiteraard in de cirkel waar iedereen is beveiligt en kijk mee met iedereen volghun weg..
dit is uiteraard een van de vele methodes de wegebruiken en zijn er nog meer...en deze kost ook een hele hoop tijd...


groetjes patrcia
geloof nooit een woord van het geen wat ik zeg ervaar het en je weet het.
blessed be,

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 09-11-2010 18:35

Ik heb het uitgeprobeerd, moet zeggen het werkt prettig heel anders dan dat ik normaal aard en mijn lichaam reinig..................maar persoonlijk vind ik dat je al ver gevorderd moet zijn om dt te kunnen...
Ik wou dat al niet zeggen maar ben het wel volledig met michtrisch eens, de door michtrisch voorgestelde methode is meer geschikt voor iedereen.
Don't shoot the messenger

jan G Blok
Lid
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 11-03-2010 12:42

Bericht door jan G Blok » 09-11-2010 19:23

Lieve mensen,

Jullie doen net of ik vergevorderd ben, o jé, ik kom net kijken haha.

Mijn ervaring is dat mijn aarding niet meer tijd kost dan drie minuten, hoe meer je het doet, hoe sneller het gaat. Maar iedereen moet doen waar hij/zij zich het prettigst bij voelt, misschien dat deze methode als afwisseling gebruikt kan worden.

Liefde wijsheid en kracht

Jan

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 10-11-2010 13:23

Jan schreef:
Het trillingsniveau dat ik bedoel staat volgens mij los van alle natuurverschijnselen, het is de trilling van onze eigen energie die verhoogd wordt door onze groei in het spirituele.
Natuurverschijnselen, kosmische straling, zonnevlekken etc zullen er altijd zijn en net als onze omgeving ons lichaam beïnvloed, zo beïnvloeden deze verschijnselen het "lichaam" van Gaia.
Denk dat je iets anders bedoelt dan ik.
Zelf denk ik dat er nieuwe trillingen vanuit de kosmos komen op de aarde, en bij een nieuwe trilling/trillingsverhoging kan de aarde reageren van waaruit
de aarde verschuift e.d. met allerlei rampen tot gevolg.

Ik begrijp dat je met Gaia het bewustzijn van de aarde bedoelt.
Denk wel dat we in de vérre toekomst moeder aarde "ontgroeid" zijn, en dan...tja....weet ik 't niet, ik denk zoveel :lol:
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 10-11-2010 18:33

Denk wel dat we in de vérre toekomst moeder aarde "ontgroeid" zijn
Klopt helemaal dat zijn we nu al, we gaan niet in het ritme van moeder aarde
meer mee. Daarom zal het ras mens daaraan ten onder gaan.
Don't shoot the messenger

michtrisch
Lid
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 25-10-2010 13:29

Bericht door michtrisch » 11-11-2010 09:50

Kees schreef:
Denk wel dat we in de vérre toekomst moeder aarde "ontgroeid" zijn
Klopt helemaal dat zijn we nu al, we gaan niet in het ritme van moeder aarde
meer mee. Daarom zal het ras mens daaraan ten onder gaan.
ik kan alleen maar instemmen
geloof nooit een woord van het geen wat ik zeg ervaar het en je weet het.
blessed be,

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 05-01-2011 00:10

Interessant om te lezen hoe ieder zo de manier gebruikt die voor hem of haar werkt.

Ikzelf hoef maar mijn aandacht naar mijn voetzolen en stuit te richten en ik ben verbonden.

Denk je dat we een dusdanige andere trilling krijgen/hebben gekregen dat we ons niet meer kunnen verbinden met de Aarde?
Voor mijn gevoel kan dat niet.... de Aarde is bewustzijn en dat zijn wij ook, zij heeft ons voortgebracht.
En ieder bewustzijn kan zich toch met elkaar verbinden?
Tenminste... dat is mijn ervaring.

liefs Carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 05-01-2011 14:33

Je hebt gelijk Carla.Leuk trouwens weer wat van je te horen.Heb je een tijdje gemist Gaat alles goed met je?

Bij mij werkt het ook zo dat ik gelijk verbonden ben.En alles is bewustzijn.
Maar niet iedereen is zich bewust wie hij of zij is en daar ligt het aan dat niet iedereen zich dan zo gemakkelijk kan verbinden met de aarde.Sommige mensen leven buiten zichzelf en voelen niet eens wat er in hun lichaam gebeurt,.Laat staan dat ze contact kunnen maken met zichzelf of met de aarde en de dingen om hun heen.

liefs Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 23-01-2011 16:15

Als we nog meer aard(e)bewustzijn lukt dat nog beter denk ik.
Don't shoot the messenger

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal? en Spiritueel”